Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehu miestäsi sydämesi kyllyydestä.

Vierailija
20.12.2005 |

Täällä aina solvataan miehiä(en väitä, että aiheetta)

niin olisi mukava kuulla kehuja miehistä :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouluverhot ikkunoissa.

Vierailija
2/7 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aivan ihana. Hän on rehellisin ja luotettavin tuntemani ihminen. Hän on komea ja hyväkroppainen. Mies on aivan ihana isä lapsellemme, ja ottaa muutenkin vastuuta, mahdollistaa asumisemme ihanassa asunnossa jne. Mies ostelee minulla välillä esim. ruusuja, eikä unohda merkkipäiviä. Hän on mahdottoman hauska. Hän ymmärtää minua, ongelmiani, kuuntelee jne. Olen löytänyt oikean aarteen :))) Joko riittää? =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihana nallekarhu, joka ei ole lähdössä " poikien" kanssa bailaamaan, vaan viettää mielellään vapaa-aikansa perheen kesken (mä + 2 tyttöä, 2 ja 5 v). Hänet voi lähettää kauppaan ilman listaa, hän on loistava kokki, hyvä rakastaja ja ihana isä. Ja 3 näistä hän oli jo ennen lapsia.

Nyt kun oon raskaana, hän on touhunnut tosi paljon jouluhommia, etten rasitu liikaa. Mm. pesi ikkunat, matot ja kävi ostamassa kaikki jouluruuat.

Vierailija
4/7 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaa paljon paremmin kuin minä. On korkeasti kouluttautunut. Osaa ihan mitä haluaa. Ei nipota rahasta. Ei suhtaudu minuun koskaan alentavasti. Ei huuda ikinä, vaikka hermostuisi.

Jotta sellainen mies. Ja silti se käy välillä mun hermoille :-)

Vierailija
5/7 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa hyvältä, mutta silti riitelemme päivittäin ja minä kiukkuilen joka asiasta :O)))

Vierailija
6/7 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ja hellä aviomies,todella hyvä isä.

Työssään ahkera ja pidetty työtoveri ja vaikka tekeekin paljon hommia,niin auttaa myös kotitöissä,jos vaan apua tarvitsen.

Huumorintajua ja leikkimieltä ei puutu,mutta osaa myös keskustella vakavistakin asioista.

Tykkää vietää koti-iltoja,mutta haluaa myös lähteä toisinaan viihteelle.

Eli toisin sanoen minulle täyden 10 mies=)

Vierailija
7/7 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

- osaa ottaa lapseni ihanasti huomioon

- on kiltti, mutta ei jää tossun alle (vaikka välillä huomaan tekeväni kyykytys-yrityksiä)

- on sopivan itsepäinen

- hänellä on ihana pitkä vaalea tukka

- hän pitää erityisen tarkkaan huolta, että me molemmat nautimme seksistä

- hän osoittaa rakkauttaan usein halauksilla, suukoilla ym. vaikka olisi kiire ja väsynytkin

- hän ei ikinä korota ääntään

- hän tietää mistä pidän

- hän osaa keskustella lähestulkoon kaikesta

- hän kuuntelee minua

- hän osoittaa kiinnostusta myös minun mielenkiintoni kohteisiin, mutta osaa sitten sanoa suoraan jos sama juttu ei ole " hänen juttunsa" (esim. hän luki yhden kehumani fantasiakirjan, ja totesi sitten ettei ollut hänen kirjatyyliään).

Minulla on todellinen aarre!