Kumpi olisi sinulle pahempi: Lapsesti persuus vai homoseksuaalisuus?
Kommentit (24)
Toivon, että sitten kun lapseni ovat aikuisia olisi persut jo kuolleet sukupuuttoon paskoine mielipiteineen.
lukasin tuon kyssärin vähän liia nopeeta.
En siis ikinä halua lapsistani persuja, enkä itse edes onneksi tunne enkä halua tutustuukkaa yhteenkää persuun!
Suvaitsemattomia hölmöläisiä jotka pelkää kaikkea erilaista!
mutta vastataan nyt kuitenkin. Mun mielestä persut on aate jossa kannattajia suoraan sanottuna kusetetaan. Tai sanotaan nyt niin että persuissa on hyvin pieni määrä fiksuja ihmisiä, jotka tietoisesti valitsee olla korjaamatta suuren - eikä kauhean fiksun - persumassan lukuisia ja jatkuvia vääriäkäsityksiä. Itse asiassa niitä oikein lietsotaan.
Tässä mielessä olen sitä mieltä että ollakseen persu täytyy olla joko tätä sakkia joka höynäyttää tai sitä sakkia joka antaa itsensä tulla höynäytetyksi tai ei ole riittävän fiksua havaitsemaan vedätystä. Kumpikaan ei hyvä, joten valitsen sen että salaa mieluimmin otan sen homon. MUTTA lapseni saa ihan itse päättää mitkä virheet tekee. Ei puoluekanta ole sellainen asia jossa vanhempi rupeaa määräilemään. Kyllä kusetukset aikaa myöten paljastuu juuri siksi muutenkin ja onpahan tullut opittua hyvä läksy.
Allekirjoitan jokaisen sanan!