Kumpi olisi sinulle pahempi: Lapsesti persuus vai homoseksuaalisuus?
Kommentit (24)
lukasin tuon kyssärin vähän liia nopeeta.
En siis ikinä halua lapsistani persuja, enkä itse edes onneksi tunne enkä halua tutustuukkaa yhteenkää persuun!
Suvaitsemattomia hölmöläisiä jotka pelkää kaikkea erilaista!
Perussuomalaiset pelkää? Pummeja joita myös maahanmuuttajiksi kutsutaan vai?
Rakastan lastani sellaisena, kuin hän on, homona tai heterona, ja toivon, että hän tietää sen eikä tunne tarvetta piilotella homouttaan, jos hän on homoseksuaali.
Persuudesta taas haastaisin lapseni keskustelemaan ja perustelemaan kantansa. Yksikään puolue ei ole täydellinen, ja kaikissa hyvät ja huonot puolensa. Myös älykkäillä ja suvaitsevaisilla periaatteilla voi päätyä persun äänestäjäksi. Minulle olisi tärkeätä, että lapsi olisi tietoisesti valinnut ne arvot, joita seuraa, eikä esimerkiksi äänestä persuja siksi, että joku muu äänestää heitä, tai pelkästään jonkun vastustamiseksi ilman rakentavia vaihtoehtoja.
lukasin tuon kyssärin vähän liia nopeeta.
En siis ikinä halua lapsistani persuja, enkä itse edes onneksi tunne enkä halua tutustuukkaa yhteenkää persuun!
Suvaitsemattomia hölmöläisiä jotka pelkää kaikkea erilaista!
Homoseksualisuus on yhteydessä huumeiden liikakäyttöön, sukupuolitauteihin, lyhentyneeseen elinikään sun muuhun.
Persuus on yksi pienen ihmisen puolta pitävä (täten vasemmistolaiseksi katsottava) poliittinen suuntaus johon liittyy myös eurooppalaisen identiteetin suojeleminen. Tämä on täysin ymmärrettävää koska eurooppalaiset ovat kauneimpia, älykkäimpiä ja miellyttävämpiä ihmisiä sekä on täysi itsestäänselvyys kaikille eliöille että itseään pitää puolustaa.
Eiks nii? Onhan?
mutta homoissakin on persujen kannattajia.
Huomata että lapsi on kasvatettu suvaitsemattomaksi ja näköalattomaksi. Homous on geenipohjaista, mutta populistiseen roskaan uskominen on oma valinta.
mutta homoissakin on persujen kannattajia.
Olen suvaitsevainen. Kuulemma moni vihervasemmistolainen ei ole.
Se olisi selkeä vika ihmisessä. Homoushan on ominaisuus, kuten väsenkätisyys tai sinisilmäisyys.
Homoseksualisuus on yhteydessä huumeiden liikakäyttöön, sukupuolitauteihin, lyhentyneeseen elinikään sun muuhun.
Persuus on yksi pienen ihmisen puolta pitävä (täten vasemmistolaiseksi katsottava) poliittinen suuntaus johon liittyy myös eurooppalaisen identiteetin suojeleminen. Tämä on täysin ymmärrettävää koska eurooppalaiset ovat kauneimpia, älykkäimpiä ja miellyttävämpiä ihmisiä sekä on täysi itsestäänselvyys kaikille eliöille että itseään pitää puolustaa.
yksi typerimmistä homokansanedustajista on vihreä.
He eivät pidä muista, kuin samalla tavalla ajattelevista, ja ovat hirvittävän sinisilmäisiä ja omahyväisiä juttujensa perusteella.
Huomata että lapsi on kasvatettu suvaitsemattomaksi ja näköalattomaksi. Homous on geenipohjaista, mutta populistiseen roskaan uskominen on oma valinta.
Miksi minun pitäisi odottaa jotain niin paljon lapseni poliittiselta tai seksuaalisesta suuntautumiselta, että kumpikaan, homous tai persuus, olisi minulle jotenkin paha asia eikä vain osa lastani ja hänen ajatusmaailmaansa?
t:hetero vasemmistolainen
sä oot varmaan miettinyt pitkäänkin syy ja seuraus -suhteita ton homoseksuaalisuusteorias kanssa.
Homoseksualisuus on yhteydessä huumeiden liikakäyttöön, sukupuolitauteihin, lyhentyneeseen elinikään sun muuhun. Persuus on yksi pienen ihmisen puolta pitävä (täten vasemmistolaiseksi katsottava) poliittinen suuntaus johon liittyy myös eurooppalaisen identiteetin suojeleminen. Tämä on täysin ymmärrettävää koska eurooppalaiset ovat kauneimpia, älykkäimpiä ja miellyttävämpiä ihmisiä sekä on täysi itsestäänselvyys kaikille eliöille että itseään pitää puolustaa.
Siltikin ennemmin homoseksuaali kuin persu.
Olen maailmankatsomukseltani humanisti, äänestän yleensä vihreitä. Olen hetero, mutta ystävissäni on paljon homoja. Olen aina tiedostanut sen, ettei seksuaalinen suuntautuminen ole poliittinen kysymys.
Tunnen myös persuja äänestäneitä ihmisiä, vaikkei heitä ihan lähipiiriini kuulukaan, ja monet heistä ovat mukavia ihmisiä. Tuttavissani on sekä vasemmistoliittolaisia että Kokoomusta äänestäviä, lapsuudenkotini oli kepulainen. Itse en ole koskaan ollut.
Mitä enemmän asiaa ajattelen, sitä vähemmän tuohon kysymykseen voi järjellisesti vastata. Mikä tekee ihmisestä homon? En tiedä, eikä tiedä kukaan muukaan. Jostakusta tulee homo, ja silloin toivon, että hän voi elää onnellisen elämän vaikka ympäröivä yhteiskunta yhä kipuilee seksuaalisten vähemmistöjen toivoman tasa-arvon vuoksi. Mikä tekee jostakusta toisesta persun? Sitäkin on vaikea sanoa, koska en usko, että se on tietoinen valinta; siihen vain ajaudutaan, ja sitten jossain vaiheessa huomataan, että arvot ovat sellaiset, joita Perussuomalaiset puolueena edustaa. Kun mennään äärilaidoille, muuttuvat sekä heterot, homot, persut että vihreät epämiellyttäviksi.
Ainoa mitä toivon on, että ihmiset eivät vihaisi toisiaan tai jotain ilmiötä, jota eivät itse edusta, eivätkä siten voi omakohtaisesti ymmärtää.
Alkaessani kirjoittaa tätä viestiä minulla oli ehkä jonkinlainen käsitys vastauksesta, mutta se katosi sitä kauemmas horisonttiin, mitä enemmän asiaa mietin. Voisihan asian esittää niinkin, että toivoisinko lapseni olevan mieluummin homo kuin humanisti.
Ei vika vaan ominaisuus. Miksi pitää hyväksyä luuserit ja pakolaiset?