Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenvaunuilijat! Pysykää pois hullareilta!

Vierailija
09.10.2012 |

Haluan tehdä ostokseni rauhassa ilman kärryjänne, kiitos.

Kommentit (137)

Vierailija
1/137 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oikeus SINULLA oli matkustaa, lentää ja olla hotellissa lastesi kanssa, mutta täälä tulet vaatimaan, että lapset pois näkyvistä, vasta kouluikäisenä saavat tulla ihmisten ilmoille???

Itsehän sanoit aiemmin, että haluat addressin, missä pitkän listan mukaan (lentokone, hotelli, kirjasto, kaupat jne jne) pienet lapset pysyvät poissa??

AP olet vain itsekäs kuspipää. Omat mussukkasi tietnkin eivät koskaan, ikinä ole itkeneet julkisessa tilassa, vaan omat mussukkasi olet voinut ottaa lentokoneeseen mukaan, muilta kyllä olet kieltämässä nämä etuudet...

Tiedän niin tuon äitityypin. Omat lapset eivät ikinä tee pahaa, eivät koskaan käyttäydy huonosti, eivät itke tai kiukuttele, mutta muiden kakarat ovat aina niitä kamalia.

Just, olet se äiti, joka syyttää aina ja kaikesta niitä MUIDEN lapsia, omat mussukkasi eivät tee koskaan pahaa.

Oikeasti AP miten edes kehtaat kirjoittaa noin itsekeskeisesti ja omahyväisesti???

Minä olen kasvattamisen ja hyvien tapojen harjoittamisen opettelun opettanut lapsilleni kotona ja vasta siten lähtenyt heidän kanssaan ravintoloihin syömään. Nämä paikat eivät ole niitä paikkoja joissa harjoitellaan käyttäytymistä vaan kyllä se tulee tehdä kotona. Ei ole pienille taaperoille välttämätöntä että he ovat joka paikassa mukana, missä aikuisetkin. Kyllä he ehtivät sitten vanhempina tulla ja mennä.

Jos joku kokee kirjoitukseni omahyväisyydeksi ja kusipäisyydeksi, niin aivan vapaasti. Minun maailmani siitä ei järkyty. Pointti vaan on se että mielestäni taaperoiden kanssa vaunuineen ei ole järkevää tulla ryysispaikkoihin, eikä mölyäviä, huonostikäyttäytyviä, usein erittäin väsyneitä lapsia kannata raahata ravintoloihin ym. missä aikuiset ihmiset haluavat nauttia illallistaan rauhassa keskustellen.

-ap

Vierailija
2/137 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättäkää näille vaunuttomille enemmän tilaa tulla höynäytetyksi mukaedullisilla tarjouksilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/137 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaunuillahan sinne nimenomaan kannattaa lähteä! Saat paremmin tilaa minne ikinä pusketkaan ja vaunuihin voi kätevästi laittaa ostokset... Eikä kukaan uskalla alkaa valittamaan, katsovat vaan pahalla silmällä kun tilaa riittää vaunuille missä vaan! En todellakaan lähtisi enää ilman vaunuja sinne tungokseen.

Vierailija
4/137 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan mennyt vaunuineni häiritsemään muita muutenkin tukkoisiin paikkoihin. Minun lapsillani onneksi on isäkin, toisin kun tuntuu että suurimmalla osalla täällä kun ne lapset on pakko aina raahata joka paikkaan.

Ja lomamtkoillekin pystyttiin lähtemään. Lapseni ei ole koskaan esim. mölynnyt ja huutanut lentokoneissa tai ravintoloissa.

-ap

tosin pelkkä provohan tämäkin ketju on. Onnea ap, sait aikaan myrskyn vesilasissa ihan tyhjästä. :)

Ite en harrasta shoppailua kuin pakon edessä, mutta otan kaikki viisi (vanhin 5v) mukaan, koska hoitajaa harvoin saa riittävän lyhyellä varoitusajalla.

Vierailija
5/137 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis rattaiden/vaunujen kanssa Hulluille päiville tulevat naiset ovat "yhteiskunnan tuilla elelevää wt-sakkia"? Samalla logiikalla sitten varmaan keskellä päivää Stockalla ilman lapsia pörräävät naiset ovat työpinnareita tai hui kauhistus jopa työttömiä! Eiks vaan?

Niin ja jos ne kärryt ovat kaikkien "kunnon asiakkaiden" tiellä, niin sitten varmaan pitäisi kieltää Hulluilla päivillä käyminen myös rollaattorin tms. avulla liikkuvilta ja ylipäätänsä esim. lihavilta (vievät piru vie ainakin kahden-kolmen laihan verran tilaa!) ihmisiltä!

Ja ruokaosastolla ei sitten saisi Hullujen päivien aikana käyttää niitä tavallisia ostoskärryjä, sillä helvata vie nepä vasta tilaa vievätkin!!!

Ei tuollaisille rattaista/vaunuista valittajille oikeasti voi kuin nauraa :D Kannattaisi varmaan vaan pysyä poissa, jos kärryt kaiken tuon ihmismassan keskellä noin kovasti ärsyttävät.

Vierailija
6/137 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis rattaiden/vaunujen kanssa Hulluille päiville tulevat naiset ovat "yhteiskunnan tuilla elelevää wt-sakkia"? Samalla logiikalla sitten varmaan keskellä päivää Stockalla ilman lapsia pörräävät naiset ovat työpinnareita tai hui kauhistus jopa työttömiä! Eiks vaan?

Niin ja jos ne kärryt ovat kaikkien "kunnon asiakkaiden" tiellä, niin sitten varmaan pitäisi kieltää Hulluilla päivillä käyminen myös rollaattorin tms. avulla liikkuvilta ja ylipäätänsä esim. lihavilta (vievät piru vie ainakin kahden-kolmen laihan verran tilaa!) ihmisiltä!

Ja ruokaosastolla ei sitten saisi Hullujen päivien aikana käyttää niitä tavallisia ostoskärryjä, sillä helvata vie nepä vasta tilaa vievätkin!!!

Ei tuollaisille rattaista/vaunuista valittajille oikeasti voi kuin nauraa :D Kannattaisi varmaan vaan pysyä poissa, jos kärryt kaiken tuon ihmismassan keskellä noin kovasti ärsyttävät.

Suomessa tekevät maanantaista perjantaihin 8-16 työvuoroa. Onneksi meitä vuorotyöläisiä ei ole olemassakaan vaan olemme automaattisesti työpinnareita tai työttömiä :)

Hupaisaa ajattelua sinullakin!

Vierailija
7/137 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kolmen sivun mittaisesta tunteita herättävästä provosta, jossa sut on jo haukuttu kusipääksikin.

Kyllä te naiset olette niin helppoja meneen tähän! Ja ap nauraa varmaan tyytyväisenä kuinka kotiäidit taas pimahti! =)

Vierailija
8/137 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos oikein tarkkoja ollaan, niillä lastenvaunuttelijoilla on joku pätevä syy olla poissa töistä, mutta ilman vaunuja/lapsia tulevilla ei. Eli ne lapsettomat ovat varmasti, ihan takuulla sossupummeja.

Kannattaa tällaisten valittajien ehkä pysyä poissa koko Helsingin keskustan alueelta, voi tulla pää kipiäksi kun on liikaa possea. :-DDD

Vierailija
9/137 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän hullut päivät mielelläni väliin kahden pienen lapsen kanssa, mutten tosiaankaan sen takia, että rattaat muita häiritsevät, sorry vaan! En vaan halua kiusata lapsiani enkä itseäni siellä tungoksessa. En ole niin köyhä, että tarvitsisin tarjouskamaa. Jos jotain tarvitsen, niin menen muutenkin shoppailemaan ihan yksin, enkä millekään tarjouspäiville. Alessa käyn joskus jos siltä tuntuu, mutta harvoin sieltä mitään sen tuskastuttavan penkomisen arvoista on löytynyt.

Vierailija
10/137 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenniin provo? Itseäni vituttaa nämä kärryilijät suunnattomasti. Pysyköön himassa jos niitä kakaroita on pitänyt hankkia. Ei se meidän muiden ongelma todellakaan ole!

Luuletko, että KETÄÄN kiinnostaa sinun tunteesi tässä asiassa? Luuletko, että joku luettuaan tekstisi ei aio mennä Hullareille tai muualle vaunujen kanssa? Anna mun kaikki kestää :DDD

Minä en ikinä anna tilaa vaunuille. Jos vaunut ovat tiellä niin rynnin läpi. Ovet pamautan kiinni taakseni. Jos joku haluaa pentunsa tuoda kauppoihin niin oma vika. Muita ihmisiä ei kiinnosta sun kakarasi hyvinvointi. Jo sillä että tuot kakarasi kauppoihin osoitat että halveksi muita ihmisiä. Et kunnioita heidän oikeuksiaan pätkääkään. Etkä myöskään lastasi. Joten miksi sinua pitäisi kunnioittaa?

Ja mitkä mahtavat olla ne "sinun oikeudet"???

Jos minä seison jossain niin sitten seison. Jos sinä et pääse vaunujen kanssa ohi niin se on sinun ongelmasi. Jos sinun vaunusi tukkivat tien niin menen läpi.

Minun ei myöskään tarvitse kuunnella kakarasi huutoa. Se on sinun kakarasi joten hallitse se. Sinua ei myöskään tarvitse auttaa ovien eikä minkään muunkaan kanssa. Muista että olet itse halunnut kakarasi.

Niin hänelläpä taitaa olla menossa päänsä sisällä jatkuvasti ihan omat hullut päivät ;)

Vai mitä muuta voi ajatella ihmisestä, jonka mielestä hänen itsensä ei pidä väistää muita ihmisiä, mutta hänellä on oikeus käyttäytyä väkivaltaisesti (sillä sitähän tuo vaunujen läpi meneminen olisi) jopa lasta kohtaan?

Vierailija
11/137 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kolmen sivun mittaisesta tunteita herättävästä provosta, jossa sut on jo haukuttu kusipääksikin.

Kyllä te naiset olette niin helppoja meneen tähän! Ja ap nauraa varmaan tyytyväisenä kuinka kotiäidit taas pimahti! =)

Taitaa pitää se väite paikkaansa että kotiäitiys tyhmentää kun näin näin suututaan selvästä provoilusta!

Vierailija
12/137 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenniin provo? Itseäni vituttaa nämä kärryilijät suunnattomasti. Pysyköön himassa jos niitä kakaroita on pitänyt hankkia. Ei se meidän muiden ongelma todellakaan ole!

Luuletko, että KETÄÄN kiinnostaa sinun tunteesi tässä asiassa? Luuletko, että joku luettuaan tekstisi ei aio mennä Hullareille tai muualle vaunujen kanssa? Anna mun kaikki kestää :DDD

Minä en ikinä anna tilaa vaunuille. Jos vaunut ovat tiellä niin rynnin läpi. Ovet pamautan kiinni taakseni. Jos joku haluaa pentunsa tuoda kauppoihin niin oma vika. Muita ihmisiä ei kiinnosta sun kakarasi hyvinvointi. Jo sillä että tuot kakarasi kauppoihin osoitat että halveksi muita ihmisiä. Et kunnioita heidän oikeuksiaan pätkääkään. Etkä myöskään lastasi. Joten miksi sinua pitäisi kunnioittaa?

Mullekin on sama mitä ajattelet, mutta jos satutat lastani, niin tulee poliisi asia. Onneksi Stockalla on valvontakameran kuvaa, niin saadaan sitten se sinunkin tekosi poliisille nähtäväksi, jos pamautat oven kiinni, kun vaunut suuaukossa ja vauvani kyydissä... Minulla on liikkumaoikeus siinä missä sinullakin. Oma lapseni rakastaa kaupassa käyntejä, harvoin kun ollaan muualla kuin kotona, joten hän tykkää kun on katseltavaa. Sen kerran kun menen Hulluille Päiville, niin aion olla kunnolla, käyn Herkussa ostamassa tarjouslihat jouluksi, itselle vaatetta ja lapsille kenkiä ja vaatteita. Joten nyrpistele vain nokkaasi, minä tulin viihtymään :)

Oven kiinni pamauttaminen on täysin laillista. Jokaisen on pystyttävä itse ottamaan ovi vastaan. Sun rattaasi ei anna sinulle mitään etuoikeuksia. Sinua ei tarvitse auttaa, väistyä eikä muutenkaan olla mieliksi. Muista sitten että rattaita ei saa jättää sekunniksikaan yksin. Muuten se on poliisi asia.

Sä luulet olevasi jotenkin etuoikeutettu kun sulla on pentu. ET ole. Sä olet varmaan niitä äitejä jotka pyytelevät muita apuun bussissa tai ratikassa. Säälittäviä yksilöitä. Ihan kuin muita ihmisiä kiinnostaa teidän pennut.

Olet yksinkertaisesti tyhmä, jos luulet, että oven kiinni pamauttaminen tahallaan niin että joku jää sen väliin ja satuttaa itsensä on laillista. Pahoinpitelystähän tuossa tapauksessa olisi kyse.

Olet siis joko provo tai täysin pihalla.

Vierailija
13/137 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä seison jossain niin sitten seison. Jos sinä et pääse vaunujen kanssa ohi niin se on sinun ongelmasi. Jos sinun vaunusi tukkivat tien niin menen läpi. Minun ei myöskään tarvitse kuunnella kakarasi huutoa. Se on sinun kakarasi joten hallitse se. Sinua ei myöskään tarvitse auttaa ovien eikä minkään muunkaan kanssa. Muista että olet itse halunnut kakarasi.

Miksi SINÄ saat seisoa missä seisot eikä sinua saa koskea, mutta minä en saa seisoa vaunuineni missä seison vaan sinä saat rynniä läpi? Ja miksi sinä saat nostaa metelin, mutta minun lapseni ei saa? Ovista pääsen kyllä ihan itse vaunuineni, en tarvitse sinun apuasi. Olen itse halunnut kakarani, mutta luulen, että sinun äitisi ei olisi halunnut sinua. (Taidat olla se sama hullu, joka muutama kuukausi sitten kirjoitti että voisi viiltää lastenvaunut.)

Koska vaunut ovat vaunut. Minä olen ihminen. Tavaratalo on tarkoitettu käveleville ihmisille. Ei että sinne jätetään vaunuja poikittain. Yhdet vaunut vievät usean ihmisen seisoma tilan. Ihminen voi väistää ihmisen vain vähän kääntämällä olkapäitä, mutta vaunut eivät pääse ohi ellet hyppää sivuun. SE että sinä et mahdu liikkumaan rattaiden kanssa on oma ongelmasi

Ai oikein "tarkoitettu käveleville ihmisille"? Hulluille päiville eivät sitten ilmeisesti sinun kriteeriesi mukaan saisi tulla myöskään pyörätuolilla liikkuvat tai rollaattoria tarvitsevat?

Entäs sitten kauppakärryjen kanssa siellä ruokaosastolla liikkuvat? Enemmän ne vievät tilaa kuin minä liikkuessani kärryjen kanssa. ladon nimittäin ostokseni juuri niihin sinun inhoamiisi rattaisiin, jotka käyppakärryihin verrattuna ovat pienet ja ketterät.

Vierailija
14/137 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pliisua, jos joku alkaa raivota sielä Hulluilla Päivillä; tää on nähty meillä uhmiksen kanssa joka päivä! Naamapunaisena rääkyy täysillä ja heittäytyy lattialle potkimaan. Olen äitinä parkkiintunut tähän, ja pysyn viileän rauhallisena, sitä se lapsikin kaipaa. Tulen sitten taputtamaan sinua, ja sanon, että sinua taitaa nyt harmittaa. Kyllä se kohta helpottaa. En nyt anna periksi tässä asiassa, haluatko mietintä aikaa, vai jatketaanko matkaa?

Jos lapsesi riehuu niin vie se pois. Ettei se häiritse muita ihmisiä

Sinä häiritset minua. Poistutko?

Kakarasi huutaminen ei ole keskustelua. Et näytä tajuavan että se että on lapsi ei oikeuta koskaan huutamaan tai riehumaan. Itse asiassa heillä on vähemmän oikeuksia tehdä näitä koska he eivät ole koskaan maksaneet verojakaan.

Älä mene lapsesi kanssa minnekkään jos se ei osaa käyttäytyä

Itselläsi ei tunnu olevan mitään käsitystä hyvistä tavoista. Jos todella käyttäydyt tuolla ihmisten ilmoilla kuvailemallasi tavalla (oletan että olet se henkilö, joka on tässä ketjussa huutanut nuppi punaisena jo usean viestin verran), niin heikosti sinulla menee. Parempi olisi varmaan vaan pysytellä kotosalla kunnes tuo pahin minä-minä-minä-uhmaikä menee ohi ja omaksut edes alkeellisimmat käytöstavat.

Vierailija
15/137 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki vaunuilijat hulluille päiville, jos on tuplarattaat käytössä niin vielä parempi!

Jos joku haluaa shoppailla rauhassa, niin pysyköön pois kaikista joukkokokoontumisista.

Vierailija
16/137 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin sossu betalar..

Vierailija
17/137 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten olisi hyvä oppia suvaitsevaisuutta. Se pääsenkö juuri MINÄ jostain hyllyjenvälistä juuri NYT ei ole maailman polttavin asia.

Mutta henkilökohtaisesti en olisi ikinä lähtenyt vauvan, saati taaperon kanssa HP:lle -> kamalaa lapsille.

Vierailija
18/137 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep lastenvaunuilijat jättäkää näille vaunuttomille enemmän tilaa tulla höynäytetyksi mukaedullisilla tarjouksilla!

tämän viestiketjun järkevin ohje :)

Vierailija
19/137 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tehdä ostokseni rauhassa ilman kärryjänne, kiitos.

Eiköhän mennä kaikki samaanaikaan AP:n mieliksi ja otetaan vielä kaverin kakarat letkan jatkoksi (: itselläni pian 3kk koliikki vauva joten ap varmasti nauttisi olostaan ja ne muutkin kieroonkasvaneet lasten vihaajat

Vierailija
20/137 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tekevät maanantaista perjantaihin 8-16 työvuoroa. Onneksi meitä vuorotyöläisiä ei ole olemassakaan vaan olemme automaattisesti työpinnareita tai työttömiä :)

Hupaisaa ajattelua sinullakin!

En tosiaankaa väittänyt, että keskellä päivää ostoksilla olevat olisivat työpinnareita/työttömiä. Naureskelin vain sen kirjoittajan logiikalle, joka kutsui Hulluilla päivillä rattaiden/vaunujen kera osatoksiaan tekeviä naisia yhteiskunnan siivellä eläviksi white trash äideiksi.

Ymmärsitkö nyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän