Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta koskaan levitetty perättömiä juoruja? minkätyyppisiä?

Vierailija
09.10.2012 |

miten suhtauduit asiaan?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20v ja ollut sängyssä vaan yhden kundin kanssa. Olin kuitenkin ihan kaunis ja mulla oli vientiä baareissa, tanssin poikien kanssa ja välillä pussailtiin, mutta menin aina yksin kotiin.

Yks kaveri oli sit kuitenkin levitellyt juttua, et mulla on eri kundi joka viikonloppu ja harrastan paljon yhdenillanjuttuja.

Kuulin tästä myöhemmin ja en voinut oikoa sitä mitenkään :-(

Vierailija
42/44 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette reagoineet kun olette kuulleet itsestänne puhuttavan tuollaisia? En a.p mut kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on juoruttu jostain syystä ihan hirveästi 😳.

Kun olin neitsit minusta juoruttiin, että olen jakorasia. Kun miehet alkoi kiinnostaa, niin olin lesbo.

Ajelin nuorena tyttönä isäni autolla ja ex-naapurimme juoruai, että olen raskaana ja seurustelen vanhemman miehen kanssa. Siis isäni?

Nyt exäni on juoruillut minusta jotain, koska muutamat yhteiset tuttumme ovat kaikonneet elämästäni eron jälkeen. Ja minulta ei ole kysytty juttujen totuudenmukaisuutta.

Eipä juoruille mitään voi. Tuleehan niistä paha mieli, mutta sen on riitettävä, että itse tietää millainen on.

Vierailija
44/44 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin anoppi levitti minusta ilkeitä juoruja, kun en ollutkaan hänelle mieliksi ja tehnyt hänen tahtonsa mukaan kaikkea..

Aluksi tietysti pahoitin mieleni, kun kuulin juoruista, mutta nykyisin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Uskon, että paha saa palkkansa.

Ja joskus olen vain vastannut, ettei kaikkea kannata purematta niellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän