Onko sinusta koskaan levitetty perättömiä juoruja? minkätyyppisiä?
Kommentit (44)
Toista tutkintoani opiskellessa vuosikurssilla kiersi juoru, jonka mukaan olin parisuhteessa tai naimisissa miljonäärin kanssa ja tämä maksoi opiskeluni.
Sen sijaan irtosuhteisiin liittyviä huhuja minusta ei tietääkseni kiertänyt, vaikken ollut mitenkään konservatiivinen niiden suhteen. Ehkä vaan osasin valita miehet oikein.
En osallistunut työpaikan koulutusviikonloppujen viihdytykseen ts. työkaverien kanssa makaamiseen, joten olin lesbo.
Loukkaannuin.
yhtä tietyssä tilanteessa heittämääni kommenttia oli työpaikalla jauhettu ja sille oli annettu suurempi painoarvo kuin mitä sillä oli.
Olin yhdessä tilanteessa sanonut vähättelevän (mutta myös leikillisen) kommentin yhdestä työntekijästä, kommentilla oli myös totuuspohja, en muista kommenttia enää tarkemmin mutta se oli jotain, kuinka "laiska" tämä tyyppi oli (hän siis oikeasti ole vähemmän aikaansaava kuin muut). Eräs toinen työntekijä otti kuitenkin asiakseen korostaa, kuinka olen kamala ja inhottava ja asiasta tuli ihan mieletön show. Selvitimme sitten asian tuon asianosaisen kanssa. Pyysin anteeksi käytöstäni ja panimme kättä päälle.
Mutta tuo työntekijä, joka oli tarttunut asiaan ja suurenteli sitä, oli työpaikallamme oikea pahanilmanlintu, joka siis tieten tahtoen halusi vahingoittaa mainettani ja myös käyttäytyi jatkossa inhottavasti. Hän oli esimerkiksi hyvin inhottava kesätyöntekijälle ja haukkui tätä avoimesti selän takana. Hän sai lopulta potkut (ei toki juoruilusta vaan asiallisesta syystä).
kyse oli siis siitä, että tämä henkilö halusi väittää ja suurennella sitä, että olen erityisesti halunnut olla inhottava ja puhua paskaa tästä henkilöstä, josta tuo kommentti oli heitetty. Halusi siis lietsoa epäluottamusta välillemme. Se kommentti ei ollut sellainen, etteikö sitä olisi voinut leikillisesti sanoa suoraankin.
totuutena koko kylälle, että toinen lapseni (joka on saannut alkunsa heti häiden jälkeen) on exäni lapsi. Loukkaannuin toki. Äiti kanssa en juuri ole tekemisissä eikä lasta ole nähnyt montaakaan kertaa. Ja ei, lapsi on ihan mieheni lapsi ei suinkaan exäni.
ja jos ei löydy oikeaa puhuttavaa, sitä aletaan keksiä. Olin tuntenut nykysen mieheni vielä aika vähän aikaa enkä ollut ihan selvillä näitten mummojen tyylistä. He levittelivät minusta ihan ihmeellissiä asioita kaikille, jotka välittivät kuunnella. Lähinnä esiinnyin niissä miestäni taloudellisesti hyväksikäyttävänä haaskana. Todellisuudessa asuimme minun omistamassa asunnossa, koska mieheni oli joutunut ostamaan vanhemmille omilla säästöillään asunnon. Isänsä teki konkurssin ja anoppi on liian fiini mennäkseen vuokralle asumaan. Olin todella loukkaantunut ja vihainen eivätkä välimme koskaan ole tulleet kuntoon. Olen asiallisesti häntä kohtaan mutta ystävystyä en pysty.
Milloin olen ollut ties minkälaisissa orgiosssa, olen kantanut huhujen mukaan varmaan kaikki sukupuolitaudit ihan klamydiasta Hiv:hen, ollut raskaana, pannut kaikkea mikä liikkuu jne. Tosissaanhan olen harrastanut seksiä vain kolmen miehen kanssa, mutta moni on omien juttujensa mukaan ollut irtosuhteessa kanssani. Noille nyt on vain voinut nauraa.
Pahin/paras taisi kuitenkin olla se, että olin kuollut jossain tappelussa. Siitä seurasi oikeasti murhetta ihmisille, mutta onneksi suurin osa tajusi soittaa ja kysyä että miten menee.
Ja ei, en ole väkivaltainen ihminen.
Erään kerran vahvassa nousuhumalassa ollessani tuli silloisen on/off-miesystäväni paras kaveri avautumaan kuinka mä sitten kävin panemassa "Patea". Sanoin etten edes tunne ketään "Patea". Tää kaveri tokas vaan, että kyllä mä tiedän. Etsin on/off-mieheni käsiini ja vaadin ( kännisellä raivolla) selitystä miksi hän pisti kaverinsa mulle tälläistä paskaa selittämään. Hän totesi, että sähän panit sitä, oli kuulemma "Pate" ihan itse kertonut. Tässä vaiheessa keitti yli ja järjestin pienimuotoisen kohtauksen kun kukaan ei uskonut, etten mä tunne "Patea".
Seuraavalla viikolla selvinpäin ollessani halusin selvttää kuka mua on pannut. Riemu siitä ratkesi kun selvisi kuka "Pate" on. Samalla hetkellä tiesin ketä "Pate" oli paneskellut ja pienen lisäselvittelyn jälkeen tytölle löytyi nimikin- hän on nimittäin kaimani! "Pate" ei siis ollut valehdellut, kuulijat olivat vain ymmärtäneet väärin kenestä oli kyse.
Minä, kaimani ja on/off-mieheni osuimme samaan baariin ja päätin oikaista kenen kanssa "Pate" oli ollut. On/off-mies coolisti kommentoi, ettei häntä kiinnosta. No niimpä vaan näin kuinka hän samantien minun poistuttua takavasemmalle suuntasi juttelemaan kaimani kanssa. Taisin saada puhtaat paperit, koska ei aikaakaan kun olimme taas on-tilassa.
Voi niitä aikoja =D
Wicca, noita, saatananpalvoja, huumediileri, huora ja lesbo. :D Oikeasti istuin kotona, söin suklaata ja pelasin videopelejä. Ei mitään hajua mistä ja miksi nuo juorut lähti liikkeelle.
Sain nimittäin onnittelut siitä että olen mennyt naimisiin. Näin ei todellakaan ollut käynyt, joten olin kyllä aika ihmeissäni :)
Kymmenisen vuotta sitten ollessani nuori aikuinen parhaana ystävänäni pitämäni neispuolinen henkilö on levitellyt minusta aivan uskomattomia juttuja.
Olin kuulemma myynyt itseäni ja olin suunnilleen joku sutenööri, koska minulla kuulemma oli niin hienoja vaatteita. Tosiasiassa olin siinä elämänvaiheessa todella vähävarainen ja vaatteetkin olivat halpakaupoista, pidin ne vain siistinä.
Sukupuolielämääni on suurennellut myös ja myös kertonut eteenpäin kaikki luottamukselliset asiani. Jo tuolloin aavistelin, että minusta liikkuu kaupungilla aivan ihme juttuja mutta en alkanut ottamaan selvää sen tarkemmin.
Sattumalta sain tietää yhden tapauksen, kun tämä tyttönen oli kuulemma mennyt naapuriinsa sanomaan, että "Maija Meikäläinen (eli minä) on haukkunut teitä!". Nämä naapurit olivat siunailleet asiaa taas eräälle ystävälleen että voivoi kun joku Maija Meikäläinen on haukkunut meitä. Tämä heidän ystävänsä sattumalta tunsikin minut hyvin, ja kertoi asiasta minulle välittömästi. Totuus oli, että en todellakaan ole koskaan haukkunut näitä "ystäväni" naapureita! Mutta tämä esimerkkinä, tällä tavalla tahrasi mainettani ihan kertomalla etu- ja sukunimeni tällaisessa yhteydessä tuollaisen väitteen kera.
Kaikkea en edes tiedä, sillä vaihdoin paikkakuntaa jo vuosia sitten ja välimme onneksi katkesivat. Ehkä parempi, että en tiedäkään. Mutta tuossa kaupungissa voi edelleen olla ihmisiä, jotka eivät haluaisi olla kanssani tekemisissä ihan noihin juttuihin perustuen.
En tiedä, mikä oli juttujen levittelyn motiivi. Kenties vain halu juoruta? Tai kateus, kun menestyin opinnoissani paremmin? Huomasin nimittäin, että tyyppi kertoi vastaavasti minullekin kaikki muidenkin kaveriensa panoreissut, jälkiehkäisypillerien ottamiset yms. yksityiskohtineen. Jotenkin vain tuntuu, että minä sain vieläkin rankemman kohtelun.
En suhtautunut mitenkään, tosin tajusin täysin asian vasta jälkikäteen kun olin jo muuttanut pois. Tämä "ystävä" oli kuulemma jollekin todennut, että enpä mikään oikea kaveri hänelle koskaan ollutkaan. No, sehän oli kiva kuulla kiertoteitse yli 10 vuoden ystävyyden jälkeen ja kun viimein tajusin hänen mustamaalanneen minua koko ajan. Nyt jälkikäteen ajateltuna on joskus käynyt mielessä, että nuo jotkut "ystäväni" tarinat olisivat kyllä jo täyttäneet rikoksen tunnusmerkit.
Joskus aikoinaan mietin, että ovatko ihmiset tosiaan niin tyhmä, että uskovat jonkun hölmön juttuja? Mutta ehkä ne piirit eivät olleetkaan kovin sivistyneitä...
Onneksi nyt aikuisena, nykyisin menee erittäin hyvin, mutta ystäviä en enää halua.
Juorua levitti mieheni sukulaisten piiriin mieheni ex-vaimo. Heidän eronsa oli pahimman lajin jättämistarina, jossa jättäjä yritti tuhota jätetyn elämän täysin: viedä kodin, lapset, ammatin, yrityksen, maineen. Jättäjä ei kuitenkaan ollut mieheni, vaan tämä samainen ex-vaimo.
Kun ex-vaimo järjesti oikeuden kautta miehelleni häädön yhteisestä kodista, en ollut vielä edes tavannut miestäni. Mieheni rakentamaan taloon muutti välittömästi toinen mies. Lapset opetettiin välittömästi sanomaan tätä uutta miestä isäksi ja kutsumaan oikeaa isäänsä etunimeltä.
Tutustuin mieheeni vasta, kun tämä kaikki oli jo tapahtunut. Ja silti olin muka eron syy. Osa mieheni sukulaisista uskoi tätä viehättävää myrkynkeittäjää, kunnes anoppini ja appeni panivat toimeen tehokkaan puhelinkierroksen, jossa maineeni puhdistettiin.
Teini-ikäisenä minua pidettiin aivan jakorasiana, vaikken oikeasti ollut kuin ensisuudelmani just just suudellut.
Tajusin vasta jälkeenpäin että minun luultiin olevan kovinkin kokenut sillä saralla ja että juoruja oli kulkenut..
asuin muutaman vuoden pienessä kaupungissa, jossa minun juoruttiin olevan psykoottinen, uupunut, väsynyt lapsiini, väkivaltainen ja että kotona kohtelen lapsiani äärimmäisen väkivaltaisesti. Kukaan ei juorua minusta minulle tullut sanomaan, ne olivat erillisiä ja useamman suussa kulkevia, se mistä tiedän että minusta näin juoruillaan, on pitkä tarina, en sitä tähän kerro, mutta edelleenkin siellä eletään käsityksessä, että olen tuollainen.
Voi olla että tuossa kaupungissa myös kulkee juoru että lapseni on huostaanotettu.
kiitos kaikkien niiden luotettavien ystävien, joille kerroin elämäni vaiketa asioita, joihin EI kuulunut huostaanotot eikä väkivalta, eikä uupumus lapsiin, mutta tällaiseksi ne lähtivät elämään.
Erosin kuulema miehestäni, koska petin häntä ja aloin seurustelemaan aviomieheni veljen kanssa :-O
Ihan hyvä tarina muuten, mutta
1. en ole eläessäni ollut missään suhteissani uskoton enkä viiteen vuoteen edes eron jälkeen seurustellut lainkaan
2. miehelläni ei ole veljeä, hänellä ei ole lainkaan sisaruksia
Erottiin, se osa tarinasta oli totta!
Olen kuulemma rikkonut monta avioliittoa ja ollut muutenkin kamala miestennielijä työpaikallani. En ole harrastanut ensimmäistäkään syrjähyppyä saati miestennielentää. Nykyisen aviomieheni tosin tapasin työpaikallamme.
Kaksi kertaa olen kuullut onnitteluja siitä että olen raskaana. Nämä myös samaisella työpaikalla. En ole ollut enkä ole aikeissakaan ryhtyä. Sitten minusta on myös kerrottu että vihaan lapsia. Tämähän on hieman ristiriidassa edellisen kanssa, eivät osaa näköjään päättää.
Ollessani teininä kielikurssilla toisen isäntäperheen äiti oli kertonut minun isäntäperheeni äidille, että käytän huumeita. En vieläkään tiedä mistä hän keksi tälläistä väittää. En tietenkään käyttänyt.
Nämä kaikki tietysti v*****vat, tosin tuo viimeinen jaksaa joskus myös naurattaa koska siitä on niin kauan ja väite oli niin absurdi.
Naapurin täti oli kertonut yhteiselle tuttavallemme, että olen raskaana (en ollut). Tuttava tuli kaupassa onnittelemaan ja oli sitten vähän kiusallinen tilanne puolin ja toisin.
Selitin vaan, että olen luonnostaan vähän pyöreä ja hymyilin päälle. Tosi asiassa kiemurtelin tuskissani, kun oltiin yritetty lasta tuloksetta lähes vuosi ja aihe oli varsin kipeä.
kurjin oli yläkouluiässä, kun maineeni oli aika kevytkenkäinen. Olin melkoisen suosittu poikien keskuudessa ja sekös muita tyttöjä harmitti. Usein kuuli juttuja, miten olin muka "hässinyt" useitakin eri poikia viikonlopun aikana, ja miten rikoin parisuhteita vokottelemalla toisilta poikaystävät. Lisäksi olin muka uhkaillut toisia tyttöjä väkivallalla ja "yrittänyt hakata". Usein en edes tiennyt kenestä tytöstä oli kyse, kun mulle kerrottiin henkilön nimi, joka väitti joutuneensa mun vainoamaksi. Pahinta oli, kun nämä jutut kantautui jopa mun äidin ja isän korviin kun toiset vanhemmatkin jo puhuivat musta noin uskoen kaikki huhut. Olin kiltti, hyvä koulussa ja uskon, että monet todellakin kateellisia. Tuntui tosi kurjalta, kun maine oli niin huono. Todellisuudessa menetin neitsyytenikin vasta monta vuotta lukion jälkeen, eli en todellakaan ollut yläasteella hässimässä kenenkään poikaystäviä.
Mua nyt harmittaa enkä tiedä mitä pitäisi tehdä kun olen ylä-asteen viimeisellä luokalla ja musta on joku laittanut pyörimään huhun että vehtaan yhden kouluni mies puolisen opettajan kanssa. Tämä kyseinen opettaja on todella mukava ja olen hänen kanssaan pari kertaa jutellutkin tunnin jälkeen. Ja uskon että siitä ovat muut oppilaat keksineet tämän juorun. Mielestäni menee kunnianloukkauksen puolelle kun olen joutunut kärsimään siitä kun kaikki osoittelevat käytävillä ja puhuvat minusta ja tuosta opettajasta. En vain tiedä mitä tehdä kun koulu on kuitenkin iso enkä voi millään saada tietää kuka juorun on laittanut liikkeelle. Höh 😤😐
Evvk. Itsepähän totuuden tiedän. :)
Itsehän pasameidän 10 000 ihmisen kylässä kuullut että seurustelen veljeni kanssa ( juorullepania ei varmaan tiennyt kyseisen komean miespuolisen henkilön olevan isoveljeni, kenen kanssa baarissa kävin). Toinen juoru on se kun, minä 20vuotias kaunis naisenalku "myyyn" itseäni että saisin olutta. Minä lainaan rahaa, jos itselläni ei satu juuri silloin olemaan penniäkään. Ja täälähän kaikki uskoo sen minkä ensimmäisenä kuulee!