Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emme käy kumpikaan töissä ja perheemme nettotulot ovat n. 2000e/kk

Vierailija
09.10.2012 |

Emme ole koskaan saaneet sossusta senttiäkään.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole koskaan saaneet sossusta senttiäkään.

ette saa sossusta mitään jos tulot ovat yli 1000kk ja laita miehes töihin ja itsekki..ei tarvi lapamatoja olla että eli sossupummEJA!!!!!

Vierailija
2/26 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheemme nettotulot ovat 2600 euroa. En ole koskaan saanut sossusta senttiäkään. -yh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuosta n. 300 e/kk tulee sossusta ja 400 e/kk kelasta.

Vierailija
4/26 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli n. 150 e sossusta ja n. 550 e kelasta

Vierailija
5/26 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä lasta.

Silloin kun olin töissä ja mies ei saanut mistään rahaa, saimme sossusta muutaman satasen kuussa.

Sehän on hirvittävä summa.Ne jotka minä tiedän ovat saaneet sähkölaskun lisäksi korkeintaan 80€/kk ja maksusitoumuksen terveydenhoitoon.

Vierailija
6/26 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä meistäkään ole kumpikaan töissä. Myöskään me emme saa sossusta senttiäkään.

Vierailija
7/26 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kotihoidontuella ja mies saa liitosta rahaa (irtisanottiin keväällä).

-kakkonen-

Vierailija
8/26 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2150e (sisältää palkka,asumistuki,lapsilisät,elatustuet)

Vierailija
9/26 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies opiskelee ja minä hoidan lapsia kotona. Opintotuki, äpr, asumistuki ja lapsilisät, thäts it.

Eikä meille vanhemmat maksa mitään.

Vierailija
10/26 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies opiskelee ja minä hoidan lapsia kotona. Opintotuki, äpr, asumistuki ja lapsilisät, thäts it.

Turha selittää, ettei sossu maksa mitään. Noi kaikki on tukia, eli Kela maksaa.

Toisin sanoen yhteiskunta elättää teitä, ei sillä ole väliä, sanotaanko yhteiskunnasta sossu vai Kela.

Loisia olette.

Vierailija
11/26 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanoen yhteiskunta elättää teitä, ei sillä ole väliä, sanotaanko yhteiskunnasta sossu vai Kela.

Loisia olette.

Vierailija
12/26 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä lasta.

Silloin kun olin töissä ja mies ei saanut mistään rahaa, saimme sossusta muutaman satasen kuussa.

Vierailija
13/26 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän nettotulot olivat tuohon suuntaan, kun olin töissä ja mies hoitovapaalla. Melkein saman saisi lapsiperhe Kelasta ja sossustakin. Musta on silti kivempi elättää itse itsensä.

Vierailija
14/26 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin äp-raha on minimi

Vierailija
15/26 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea kuvitella että perheemme pärjäsi yksin minun palkallani (2000 €/kk netto)

Aika ankeaa olisi jos miehellä olisi yhtä huono palkka kuin minulla.

Vierailija
16/26 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuki, TUKI!!! Ei sano sinulle mitään?

Vierailija
17/26 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loisia olette.

Jossakin vaiheessa sinäkin olet tai olit sitten loinen =)

En ole koskaan saanut opintotukea, en asumistukea, en äitiyspäivärahaa, enkä lapsilisiä.

Mutta kyllä, kun olin alaikäinen ja yhteiskunta maksoi peruskouluni, niin olin loinen.

Tässä ei mielestäni kysytty, oletko itse loinen vaan keskusteltiin ap:n tilanteesta.

Joten tämä meni vähän off topic.

Vierailija
18/26 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea kuvitella että perheemme pärjäsi yksin minun palkallani (2000 €/kk netto)

Aika ankeaa olisi jos miehellä olisi yhtä huono palkka kuin minulla.

Tyytyväinen ei voi tuloihin olla, mutta siihen sentään, että ne rahat on tienattuja eikä loisittuja.

Vierailija
19/26 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti näitä voi saada päällekkäin, jos toinen vanhemmista saa opintotukea ja toinen vanhempainrahaa/äpr:ää.

Mun nettotulot, eli palkasta jäljelle jäävä osa on noin 2000. Lisäksi lapsilisät tulee mun tilille. Mies ei saakaan kuin palkkansa, bruttona kai 5000.

Sossussakin olen käynyt, maksoivat yhtenä vuonna takuuvuokran VVO:lle, ylioppilaskesänä sain kotona asuvana täysi-ikäisenä kai 1400 mk (tai jotain sinne päin toimeentulotukea, tämä piti valittaa lääninoikeuden/hallinto-oikeuden kautta, kun sossu ja lautakunta sen hylkäsi) , ja yhtenä kesänä en saanut kunnon kesätöitä, eli hain sossusta toimeentulotukea ja tein samalla mäkkärillä töitä.

Kyllä sossusta saa hakia, jos ei kokonaan heittäydy elätiksi, vaan hakee väliaikaisesti.

Loisia on nekin, jotka käy kunn_o_llisella hammaslääkärillä/lääkärillä/neuvolassa tai vaikka päivähoidossa, verorahoillahan nekin kustannetaan. Menkää yksityiselle, niin ette ole loisia, älkää ajako verovaroin ylläpidetyillä teillä, älkääkä käykö verorahoilla maksettuja kouluja...

Vierailija
20/26 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loisia on nekin, jotka käy kunn_o_llisella hammaslääkärillä/lääkärillä/neuvolassa tai vaikka päivähoidossa, verorahoillahan nekin kustannetaan. Menkää yksityiselle, niin ette ole loisia, älkää ajako verovaroin ylläpidetyillä teillä, älkääkä käykö verorahoilla maksettuja kouluja...

Nyt meni hiukan vaikeaksi, jos en voi ajaa yleisellä tiellä. Olen kuitenkin aina veroni maksanut ja maksan vielä vuosikymmeniä eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi