Emme käy kumpikaan töissä ja perheemme nettotulot ovat n. 2000e/kk
Kommentit (26)
on työstä palkkaa 2000 euroa
Elatusmaksu lapsesta 250 euroa
Lapsilisä 150 euroa
Käteen siis 2400 euroa/ kk enkä mäkään saa mitään tukia.
Meistäkään ei kumpainenkaan käy tällä hetkellä töissä, ja nettotulomme ovat noin 4000 euroa kuussa. Minulta loppui työnteko viikko sitten, mies ei ole ollut töissä yli vuoteen. Arvaatteko minkä sortin loisia me olemme?
nettotulot on vähän yli 8000 euroa kuussa. Lisäksi tulee bonuksia. Ja veronpalautuksia tulee viime vuodelta melkein 5000 euroa, eli ei makseta liian vähää veroakaan.
Kyllä tuolla paremmin elää kuin kahdella tonnilla. Lisäksi töissä on KIVAA!
Mies opiskelee ja minä hoidan lapsia kotona. Opintotuki, äpr, asumistuki ja lapsilisät, thäts it.
Eikä meille vanhemmat maksa mitään.
Yhteiskunta eli me veronmaksajat maksamme,jos pappa inte betalar.
ei mielletä yhteiskunnan tueksi.... En minä ilkeäisi asumistukea nostaa ja väittää, että elän "ilman tukia". Jos on töissä ja pienellä palkalla, silloin ymmärrän asumistuen. Mutta jos on kotona VAPAAEHTOISESTI (ei halua mennä töihin esim. liian hyvän ansiosidonnaisen takia) niin silloin minusta ei ole oikeutettu asumistukeen. Siinä pitäisi olla joku karenssi, että jos töihin ei mene, ei asumistukeakaan tarvitse.
Meidän perheen nettotulot ovat 5500-6000 euroa ja saame lapsilisät, emme tietenkään mitään muuta.
Niin on moni muukin (kuten minä), joten ajattelin nauttia täysin siemauksin loisimisesta kotona kotihoidontuen turvin =)