Pakko se on laittaa trancet täysille, kun naapurin kersat aloittaa sen kirkumisen.
Kommentit (34)
Minä ainakin tekisin noin jos olisin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Elämää slummeissa vol 3951
Samaa ongelmaa paremmissakin yhtiöissä. Lapsiperheet rymyää, koluaa, pomppii ja koirat vielä räksyttävät siinä sivussa. Takaisin antaminen samalla mitalla usein tehoaa.
Mitkä ****n trancet? Paatko jotain trannssua siellä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ongelmaa paremmissakin yhtiöissä. Lapsiperheet rymyää, koluaa, pomppii ja koirat vielä räksyttävät siinä sivussa. Takaisin antaminen samalla mitalla usein tehoaa.
Joo, en tajua, miksi kerrostaloihin pitää hankkia niitä jäätävän ärsyttäviä räksyttäviä piskejä! Hankkikaa sitten edes sellainen, joka haukkuu miehekkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Yleissivistystä ystäväiseni.
Mikä painajaisten taloyhtiö! Yhdessä kämpässä huutaa kakarat ja toisessa joku idiootti luukuttaa jotain trancepaskaa.
Mä laitan hevin täysillä soimaan, kun naapurissa alkaa möykkä. Nimimerkillä Bassot kaakkoon keskituloisten taloyhtiössä
Kuulostaa kilttiksen musiikkimaulta.
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan hevin täysillä soimaan, kun naapurissa alkaa möykkä. Nimimerkillä Bassot kaakkoon keskituloisten taloyhtiössä
Itse olen opetellut oikein kunnon kantapääkävelyn. Selvästi naapurit rajoittivat sen jälkeen omaa järjetöntä tömistelyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleissivistystä ystäväiseni.
No, mitä sitten jos jollain patteriradiolla laitat tuota shittiä muka "täysille"??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupungin keskustassa, arvoalueella, ei juurikaan asu lapsiperheitä. Ei tosin asu trancea luukuttavia jonnejakaan Noi on niitä lähiöiden elementtitalojen iloja. Sovitte hyvin yhteen.
Ei mitään homoteknoa vaan mieluummin vaikka Black Sabbathia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupungin keskustassa, arvoalueella, ei juurikaan asu lapsiperheitä. Ei tosin asu trancea luukuttavia jonnejakaan Noi on niitä lähiöiden elementtitalojen iloja. Sovitte hyvin yhteen.
Miten ne keskustan arvoalueet sinuun, Vantaan perukan sossuluukkuasujaan, liittyy?
Onneksi tässä taloyhtiössä ei asu ainuttakaan lapsiperhettä. Eikä myöskään opiskelijoita. Ja lemmikit pl. hamsterit ja vastaavat ovat kielletty.
Jotain hyvää siinäkin kun on vain pieniä mutta kalliita asuntoja.
Ostan omakotitalon, vaikka ei kiinnostaisi tippaakaan sellaisessa asua. Ainoa syy: naapurit.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tässä taloyhtiössä ei asu ainuttakaan lapsiperhettä. Eikä myöskään opiskelijoita. Ja lemmikit pl. hamsterit ja vastaavat ovat kielletty.
Jotain hyvää siinäkin kun on vain pieniä mutta kalliita asuntoja.
Onko tuollaisikin yhtiöitä? Pieni asunto ei tosin itselleni kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään homoteknoa vaan mieluummin vaikka Black Sabbathia.
Meillä isä laittoi levyn lautaselle ja isoista kajareista soimaan tämän ysärillä kun vuokrakämpän seinän toiselta puolelta kuului älämölöä.
Asutaankohan samassa taloyhtiössä koska tein saman ja teen joka saatanan kerta.