Voi noita ukkomiehiä eilen risteilyllä
Oli tosi hauskaa ja kolme naimisissaolevaa miestä pyöri ympärillä, yhden kanssa suudeltiinkiin moneen otteeseen. Puhuimme perheistämme, he lapsistaan ja vaimoistaan, ihan kunnon miehiä ja perheenisiä. SILTI, jokainen heistä olisi ollut valmis menemään pidemmälle, yksi heistä myös ystäväni kanssa, kun en ollut kiinnostunut. Siis jokaiselle olisi hyttipano kelvannut. Tuli niin surullinen olo....olen aina ollut sitä mieltä, että miehet ovat heikkoja ja "sortuvat" helposti, mutta nyt se tuli taas todistettua.....luotin aikanaan omaan exääni, kun en muuta voinut, mutta risteilyjen jälkeen olin aika varma, että myös hän oli ottanut sen mitä oli tarjolla.
Jotenkin vaan menee usko miehiin.....
Kommentit (24)
ap kertoi suudelleensakin yhden kanssa moneen otteeseen.
Millainen vieraissa käyvä horo ap on, oksettava ämmä..
Ja miksi aina syytetään miehiä, kun esim. ap oli pillu tyrkyllä tässäkin tapauksessa.
Sinkkuaikoina 10-15v. sitten tuli kyllä niiiin nähtyä tuo risteilymeininki, että onneksi ei enää tartte. Meinasihan siinä kyllä mennä usko hyviin miehiin lopullisesti, mutta viimeisin hyttipano oli onneksi sinkku. Sen kanssa on ollutkin sitten useampi hyttipano viimeisen kymmenen vuoden aikana..
ja olen kaunis nainen. varokaa vaan jos ukkonne päästätte silloin sinne..
Ap ei kyllä suudellut varattua naista eikä ole itse varattu.