Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihava, mutta MIKSI pitäisi laihtua?

Vierailija
08.10.2012 |

Kertokaa syy, miksi minun pitäisi painaa normaalipainon verran?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Läskit on ällöttäviä.

2) Laihana omaat paremman itsetunnon.

3) Läskinä et saa miehiä/naisia.

4) Läskinäolo on epäterveellistä.

Laihtuminen ei ole niin vaikeaa kun lopetat sen suklaan mässyttämisen ja sipsien napostelun. Sokerilimut kans pois. Päätä että käyt salilla 3-4 kertaa viikossa ja käy ilman mitään selityksiä. Hommaa treeniohjelma. Aloita maitorahkan syönti(mausteeksi light mehukeittoo ja kaurahiutaleita jotta saat kuituja). 3 rahkaa päivässä. 1 Lämmin ateria. Vitamiinit purkista. Jatka pari kk -> paino -10kg.

Vierailija
22/32 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinaiset samurait opetettiin keskittymään heti johonkin oleelliseen jos ajatuksiin tuli jotain ei-haluttua. Sinun ei-haluttu kohde ovat ne herkut. Joka ainoa kerta kun alkaa himottamaan herkkuja, sinun on vain alettava tekemään jotain... tuottavampaa. Sinua voi alkaa himottamaan herkut vaikka 1000 kertaa päivässä mutta sinun on vain joka kerta keskityttävä johonkin toiseen asiaan.

Pulla päivässä tuskin lihottaa ketään, joten voit kerran päivässä, mielellään illalla, sallia herkuttelun. Illalla siksi koska olet varmasti pitkin päivää ajatellut sitä lempparileivosta, joten voit palkita itsesi illalla. Tai jos pinnistelet päivän ilman pullaa, voit joka toinen ilta vetää kaksi kerralla. Aseta konkreettinen kellonaika, esim. klo 7.05 illalla menee päivän leivos suuhun, ei yhtään aiemmin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotelkaa vaan itsellenne että lihavanakin voi olla tyytyväinen itseensä.

Syy miksi uskottelette moista itsellenne on se että: a) teillä ei ole itsekuria dietin suhteen. b) ette JAKSA käydä oikeasti treenaamassa.

Todellisuus on se että KAIKKI on tyytyväisempiä silloin kun et ole läski.

Vierailija
24/32 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Läskit on ällöttäviä.

2) Laihana omaat paremman itsetunnon.

3) Läskinä et saa miehiä/naisia.

4) Läskinäolo on epäterveellistä.

Laihtuminen ei ole niin vaikeaa kun lopetat sen suklaan mässyttämisen ja sipsien napostelun. Sokerilimut kans pois. Päätä että käyt salilla 3-4 kertaa viikossa ja käy ilman mitään selityksiä. Hommaa treeniohjelma. Aloita maitorahkan syönti(mausteeksi light mehukeittoo ja kaurahiutaleita jotta saat kuituja). 3 rahkaa päivässä. 1 Lämmin ateria. Vitamiinit purkista. Jatka pari kk -> paino -10kg.

Kyllä jotkut tykkää hieman lihavammasta sortista kuin luuviuluista. Eikä siinä mitään vikaa ole.

Minä olen n. 15 kiloa ylipainoinne, nuori, kovasti yritän näitä kilojani pois saada. Treeni jää kyllä hieman vähemmälle mutta niin siinä käy jos opiskelee, ja tarkoitan nyt oikeasti opiskelua enkä mitään facebookissa roikkumista. Oppiminen ottaa aikanssa, koulussa olon lisäksi.

Enkä kyllä mitään sipsejä enkä suklaita popsi. Korkeintaan viikonloppuisin ja silloinkin hyvin vähän.

Lisäksi minulla on uskollinen partneri jonka kanssa olen ollut jo 2 vuotta. Että kyllä "läskitkin" voi saada miehiä/naisia.

Joillakin ihmisillähän vain on taipumusta lihavuuteen. Joku voi mättää karkkipussin päivässä eikä liho minnekään vaikka makaisi sohvalla kuin lahoperuna ja joku toinen sitten saa kiloa ihan heti. Näin karrikoituna.

Vierailija
25/32 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis en tietenkään treenaa pelkkää JUOKSUA kuutena päivänä viikossa, ohjelmassa on siis sekaisin esim. seuraavia, juoksu, sali, step, attack, combat, spinning. Ja ihan siis tasan tarkkaan juoksen maratoneja niitä on monta jo takana. Miten voi olla vaikea käsittää että joku jolla on 10-12 kg ylipainoa voi olla teräskuntoinen ja treenata tosissaan?

- varsinkin jos siihen sisältyy pääosin tuollaisia lajeja - ei juosta maratonia kovinkaan lujaa.

Sulla menee nyt puurot ja vellit sekaisin.

Vierailija
26/32 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis en tietenkään treenaa pelkkää JUOKSUA kuutena päivänä viikossa, ohjelmassa on siis sekaisin esim. seuraavia, juoksu, sali, step, attack, combat, spinning. Ja ihan siis tasan tarkkaan juoksen maratoneja niitä on monta jo takana. Miten voi olla vaikea käsittää että joku jolla on 10-12 kg ylipainoa voi olla teräskuntoinen ja treenata tosissaan?

- varsinkin jos siihen sisältyy pääosin tuollaisia lajeja - ei juosta maratonia kovinkaan lujaa.

Sulla menee nyt puurot ja vellit sekaisin.

Vierailija
27/32 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei ole syytä laihduttaa

Vierailija
28/32 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joo joo, saivartelua saivartelua. En ole väittänytkään että juoksen mitään alle neljän tunnin huippuaikoja. Pointti on se että monet laiheliinit eivät jaksa juosta edes sataa metriä!!!

Halusin siis vain tuoda senkin ilmi, että ensinnäkään kovaa treenaaminen ei automaattisesti laihduta (niinkuin useimmat luulevat), ainoastaan SE laihduttaa että vahtii mitä suuhunsa laittaa.

Toisekseen myös lihava voi olla teräskunnossa, ja uskallan väittää olevani kaikilta osin (lihaskunto, aerobinen kestävyys, veriarvot, voimamittaukset) keskimääräistä laiheliinia hyväkuntoisempi. Väh. 8h viikossa raskasta treenaamista on selkeästi enemmän mitä keskiverto työssäkäyvä 38-vuotias nainen harrastaa.

Lihavuus ei oikeasti ole mikään ongelma kaikille. Miksi pitäisi ollakaan jos on terve, suorituskykyinen, hyväkuntoinen ja voimakas? Jos joku väittää että minun pitää laihduttaa ulkonäön takia niin se on sitten toinen juttu ja markkinavoimien harjoittamaa natsiajattelua.

Vierailija
29/32 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. 1.5h treeni 3kertaa viikossa EI ole liikaa pois opiskelusta. Näin diplomi-insinöörinä voin sanoa että se läski tulee kaikilla ihan samoin keinoin: Syömällä. Jos joku lihoo syömättä niin hän rikkoo fysiikan lakeja. Aine (läski) ei vaan pupsahda jostain olemattomasta vaan se tulee _aina_ syömällä. Ihminen on yksi elävä energiatase. In = out + acc ja läskien tapauksessa akkumulointi termi acc on ollut usein plussalla.

Opiskelu on vain tekosyy eikä se minuakaan ikinä estänyt käymästä treenaamassa. Opiskelulle kyllä riittää aikaa kun sitä vaan järjestää.

Vierailija
30/32 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa syy, miksi minun pitäisi painaa normaalipainon verran?

miksikään, jos olet itse tyytyväinen itseesi! Varmasti tiedät kaikki ne syyt, miksi jotkut laihduttavat, samoin tiedät ne syyt, miksi itse et katso sitä tarpeelliseksi. Tämä on vain yksi valinta muiden joukossa.

Vierailija
31/32 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joo joo, saivartelua saivartelua. En ole väittänytkään että juoksen mitään alle neljän tunnin huippuaikoja. Pointti on se että monet laiheliinit eivät jaksa juosta edes sataa metriä!!! Halusin siis vain tuoda senkin ilmi, että ensinnäkään kovaa treenaaminen ei automaattisesti laihduta (niinkuin useimmat luulevat), ainoastaan SE laihduttaa että vahtii mitä suuhunsa laittaa. Toisekseen myös lihava voi olla teräskunnossa, ja uskallan väittää olevani kaikilta osin (lihaskunto, aerobinen kestävyys, veriarvot, voimamittaukset) keskimääräistä laiheliinia hyväkuntoisempi. Väh. 8h viikossa raskasta treenaamista on selkeästi enemmän mitä keskiverto työssäkäyvä 38-vuotias nainen harrastaa. Lihavuus ei oikeasti ole mikään ongelma kaikille. Miksi pitäisi ollakaan jos on terve, suorituskykyinen, hyväkuntoinen ja voimakas? Jos joku väittää että minun pitää laihduttaa ulkonäön takia niin se on sitten toinen juttu ja markkinavoimien harjoittamaa natsiajattelua.

enkä kutsuisi kymmen kilon ylipainoa lihavuudeksi. Totta kai lievästi ylipainoinen voikin olla hyvässä kondiksessa.

Mutta kestävyysjuoksu, varsinkin maratonit ovat laji, joka vaatii pitkiä harjoituksia aina tämän tästä, ei mitään "keskimäärin 1,5 h" jotain spinningiä...

Vierailija
32/32 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on eroa painaako 165 cm pitkä 70 vai 120 kg. Lievä ylipaino nyt ei ole terveyshaitta.

Hassua että jotkut laittavat tuon 70 kg läskiksi.

Joitakin ihmisiä nyt ei vaan kiinnosta viettää elämäänsä syöden raejuustoa ja light mehukeittoa. Ja viettää vapaa-aika treenaten salilla.

Itse mielummin syön ja juon hyvin ja nautin elämästä ja ystävistä, kun hikoilen nälässä salilla.