Miesystäväni kosi.
Ollaan seurusteltu 3 kuukautta. Vastasin myöntävästi.
Kommentit (18)
Minunkin on kosinut useaan otteeseen, mutta en huoli häntä.
Vai onko sinulla jotain avioliittoa vastaan?
kun mies ei haluakaan lapsia tai teillä on erilaiset näkemykset rahoista, kotitöistä, harrastuksista, siivoamisesta, töissä vietetystä ajasta ja oikeastaan olet vasta aviossa tutustunut mieheesi, etkä sellaista miestä olisi lainkaan halunnut.
Ollaan seurusteltu 3 kuukautta. Vastasin myöntävästi.
Ja tunsitteko ennestään?
Itselläni nousisi niskakarvat pystyyn, jos mies olisi valmis tuollaiseen sitoumukseen kolmen kuukauden tuntemisen perusteella.
Miksi olette yhdessä?
Vai onko sinulla jotain avioliittoa vastaan?
kaipa vain siksi, että olisi joku. Kumpikaan ei saa ketään muutakaan, ainakaan kunnollista.
Molemmilla on jo lapsia, kumpikaan ei halua lisää. Aika hyvä käsitys mielestäni jo syntynyt toistemme tavoista ja ajattelusta. Kaikkiaan ollaan tunnettu noin vuoden. Ollaan suunnilleen kolmevitosia. Molempien pitkät liitot päättyneet muutama vuosi sitten, molemmilla tässä välissä pari lyhyempää suhdetta, muttei mitään, mikä olisi johtanut pidemmälle. Mies (ja tietenkin myös minä) on etsinyt sitä oikeaa ja aika helposti laittanut poikki, jos ei ole kaikki tuntunut oikealta. Nyt tuntuu oikealta.
Pitäisi olla laki, jonka mukaan uusioperhettä ei saa leikkiä ennen kahden vuoden harkinta-aikaa. Ihan vaan lasten takia.
Mä en halua, että lasteni lapsuus on kuin stockan pyöröovet.
Tämä on ensimmäinen miesystävä, jonka olen lapsille esitellyt. Eivät siis ole ovet pyörineet ;-) Lasten ehdoillahan tässä muutenkin mennään, kihlaustakin ajateltiin (muun muassa) niin, että lapset näkisivät, että olemme vakavissamme.
Tämä on ensimmäinen miesystävä, jonka olen lapsille esitellyt. Eivät siis ole ovet pyörineet ;-) Lasten ehdoillahan tässä muutenkin mennään, kihlaustakin ajateltiin (muun muassa) niin, että lapset näkisivät, että olemme vakavissamme.
Siis kolme (3) kuukautta ja jo ollaan menossa naimisiin. Ihanaa jos käy hyvin, mutta aika riskillä vedätte. Mihin kiire?
vastasin myöntävästi.
Vietämme tänä vuonna 17v hääpäivää ja liittomme on ollut onnellinen. Lapsia on 4.
muttei tarvetta jarrutellakaan. Oikeastaan laitoinkin tämän aloituksen siksi, että toisessa ketjussa ihmeteltiin, miksi jotkut muuttavat yhteen "jo" vuoden seurustelun jälkeen. Miksi vitkutella? Kuinka kauan oikeasti pitäisi muka odotella, että voisi olla "varma?"
muttei tarvetta jarrutellakaan. Oikeastaan laitoinkin tämän aloituksen siksi, että toisessa ketjussa ihmeteltiin, miksi jotkut muuttavat yhteen "jo" vuoden seurustelun jälkeen. Miksi vitkutella? Kuinka kauan oikeasti pitäisi muka odotella, että voisi olla "varma?"
Mieheni kosi minua kun olimme tunteneet 2 viikkoa vastasin myöntävästi.
Vietämme tänä vuonna 17v hääpäivää ja liittomme on ollut onnellinen. Lapsia on 4.
alle kahden vuoden missään nimessä. Mä olen seurustellut ihanan miehen kanssa, joka kosi juuri noin nopeasti.
Kävi ilmi, että se oli hyvä feikkaamaan ja täysi narsistipaska.
Nimim. nyt uudessa suhteessa tulee helmikuussa täyteen ;-) emmekä silti aio repiä lapsia kouluistaan ja leikkiä kotia
vastasin myöntävästi.
Ei vain ole tervettä mennä tuolla seurustelukokemuksella naimisiin.
Kumpi teistä on se narsissi?