Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin takia lapsi ei peri mitään

Vierailija
08.10.2012 |

Anoppi on sulkenut pois testamentissaan lastensa puolisot. Eli minä en tule saamaan mitään ja tätä myötä ei lapseni.



Mies on yrittänyt puhua äidilleen, että panemme välit poikki jos lapseni ei tule perimään mitään. Mutta ei kuulemma muuta testamenttia.



Panenko siis välit poikki anoppiin, vai mitä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän neuvotaan tekemään, että perintö ei valuisi asiaankuulumattomille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi