Lue keskustelun säännöt.
Anopin takia lapsi ei peri mitään
08.10.2012 |
Anoppi on sulkenut pois testamentissaan lastensa puolisot. Eli minä en tule saamaan mitään ja tätä myötä ei lapseni.
Mies on yrittänyt puhua äidilleen, että panemme välit poikki jos lapseni ei tule perimään mitään. Mutta ei kuulemma muuta testamenttia.
Panenko siis välit poikki anoppiin, vai mitä.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Näinhän neuvotaan tekemään, että perintö ei valuisi asiaankuulumattomille!