Onnittelut käsilaukusta?!?
Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota siihen kuinka monen blogin kommettibokseissa onnitellaan kun bloggaaja on ostanut uuden käsilaukun? Mulle on oikeesti ihan sama millä rahalla ihmiset laukkujaan ostaa jne, kyse ei siis ole siitä että olisin kateellinen, itseltä löytyy samoja laukkuja. Mutta jotenkin pistää silmään nuo onnittelut uudesta laukusta. Yleensä ihmisiä onnitellaan työpaikasta, opintojen päättämisestä tai muista oikeasti tärkeistä asioista. On ihan ok sanoa että onpa laukku tyylikäs tms. mutta tosiaan onnitteleminen uuden laukun hankkimisesta menee musta vähän turhan pitkälle. Tai sitten mä oon vaan turhan nipo.
Kommentit (22)
näiden kulutusjuhlablogien aika ala olla kohta auttamattomasti ohi. Aika aikaansa kutakin.
Mutta siis asiaan - kun nyt tuli puheeksi - niin aika huvittavaltahan se oikeasti korvaan kuulostaa onnitella tavarasta. Ymmärrän jos kyse olisi jostain uniikista keräilykohteesta, jonka onnistuu hankkimaan kokoelmaansa. Mutta voihan se toki käsilaukkukin olla suuri täyttymys, joten kaipa siitä sitten kuuluu jossain piireissä onnitella.
Eikö se ole pikemminkin onnittelut siitä, että on saanut elämän lahjan - ja taas on eletty yksi vuosi lisää.
Ihanko oikeesti joillain on tapana onnitella tuollaisista pikkujutuista, kuin uusista tavaroista? Mun pitäisi sitten saada onnitteluja joka viikko. Ei mulla oikein luonnistu onnittelut jostain laukusta, taksita tai autosta. Nehän on vain tavaroita, joita ostetaan rahalla :O
Mä ymmärrän onnittelut uudesta asunnosta tai talosta, se on jo vähän isompi juttu. Se ei ole pelkkä tavara tai pelkkää materiaa. Se on koti.