Miesten mielestä Tinder on naisille mies-Wolt, mutta tälläisiä viestejä suomalaiset naiset siellä oikeasti saavat!
Tällaisia viestejä naiset saavat Tinderissä - Ilta-Sanomat https://share.google/s2YqydbN9XqCE4HuC
Kommentit (31)
"Muutaman lauseenvaihdon jälkeen eräs mies tarjosi 100 euroa suihinotosta. Ilmoitin hänelle, ettei tarvitse enää ottaa yhteyttä. Ei kuulemma olisi ollut h**raamista, koska en itse pyytänyt rahaa tästä mahdollisesta palveluksesta!” Nainen, 40"
"Yksi tyyppi kertoi olevansa urheilullinen, pitkä rauhanturvaaja, joka asuu Espoossa kattohuoneistossa. Treffeille tuli 160-senttinen, huomattavan ylipainoinen kolmekymppinen mies, joka oli ajatellut osallistua rauhanturvaajakurssille ja asui vanhempiensa luona. Mies jutteli tisseilleni koko treffien ajan."
"Ymmärsin pian, miksi tein jokaiseen mieheen vaikutuksen ja miksi yksikään ei tehnyt minuun: kysyin heiltä kysymyksiä ja halusin aidosti tutustua heihin ihmisenä. Monet jännittivät ja keskittyivät tekemään vaikutuksen vastauksillaan. Harva osasi kysyä minulta yhtään mitään, enkä saanut keskusteluista mitään irti tai kokenut itseäni tärkeäksi.” Nainen, 29"
”Monet laittavat tökeröitä ja ällöttäviä viestejä tai suuttuvat, kun eivät saa toivomaansa reaktiota. Monet myös haluavat heti nähdä tai siirtyä muualle viestittelemään. Itselleni se on riski, sillä monet kerrat, kun olen kohteliaasti treffien aikana tai viestillä sanonut, etten halua enää tavata, on vastapuolen reaktio pahimmillaan ollut erittäin uhkaava, ja olen joutunut pelkäämään."
Jutun perusteella se on mies-wolt. Saat tilattua niistä vaihtoehdoista mitä on tarjolla.
Itse en wolttia käytä koska en halua tilata mitään mitä siellä on tarjolla.
"Monen profiilitekstissä on myös todella naisvihamielistä sisältöä. Ei myöskään innosta vaatimukset koostoa ja koulutuksesta, vaikka olenkin korkeakoulutettu ja hyvässä kunnossa. Toisaalta hyvä, että tällaiset tyypit paljastavat itsensä jo heti profiilissaan."
"Sain kahden viikon aikana yli 10 000 tykkäystä Tinderissä, mutta suurin osa tuskin oli edes vilkaissut profiiliani ja mitä olen sinne kirjoittanut. Miehet voisivat myös panostaa enemmän ystävyys- ja perhesuhteisiinsa ja lakata vaatimasta naisilta kumppanuutta.” Nainen, 28"
”Olen lopen kyllästynyt nettideittailuun. Ikää on 54 vuotta, ja samanikäiset miehet tuntuvat etsivän nuorempia naisia, vaikka olen edelleen kivannäköinen, urheilullinen ja itsestäni huolta pitävä. Suurin osa miehistä ei etsi parisuhdetta, vaan seksiseuraa tai vapaata tapailusuhdetta. Puhe kääntyy hyvin pian seksiin monellakin.
Nuoret miehet ovat kiinnostuneet kokeneesta naisesta – yllätys yllätys – seksin merkeissä. Nämä sovellukset on ulkonäkökeskeisiä ja tuntuu, ettei niissä pysähdytä yhteen ihmiseen, vaan etsitään aina vielä parempaa.” Nainen, 54"
”Käytin deittisovellusta kahdella eri paikkakunnalla: Savossa, missä asuin ensin, miehet käyttivät Tinderiä seksin vonkaamiseen. Siellä oli häkellyttävän paljon naimisissa olevia, jotka etsivät salaista seuraa. Myös vapaana olevat miehet kaipasivat ennemmin seksiä kuin vakavampaa seuraa."
Ei se Tinder ole sen kummempi kuin livemaailmakaan. En ymmärrä, miksi koko ajan puhutaan, että Tinderissä on sitä ja tätä. Ne samat tyypit on siellä oikeassa maailmassakin. Niinkuin tuossa jutussakin joku sanoi, niin näitä palveluja pitää osata käyttää. Pitää vain jättää noteeramatta ne ääliöt, tuolla niitä vain tulee nopeammin ja enemmän eteen kuin normielämässä.
Vierailija kirjoitti:
"Yksi tyyppi kertoi olevansa urheilullinen, pitkä rauhanturvaaja, joka asuu Espoossa kattohuoneistossa. Treffeille tuli 160-senttinen, huomattavan ylipainoinen kolmekymppinen mies, joka oli ajatellut osallistua rauhanturvaajakurssille ja asui vanhempiensa luona. Mies jutteli tisseilleni koko treffien ajan."
Siis tiedän että rajan yli on tullut jotain äo 50 tason porukkaa mutta miten nämä suomalaiset super luuserit voivat olla samalla tasolla.
Luoja miten heikkoa ainesta meistäkin löytää?
Miehet nyt ajattelee mulkullaan, naiset aivoillaan, siinä ei pitäisi olla mitään uutta. Kun ymmärtää tämän, osaa suhtautua miehiin oikealla asenteella.
Vierailija kirjoitti:
Ei se Tinder ole sen kummempi kuin livemaailmakaan. En ymmärrä, miksi koko ajan puhutaan, että Tinderissä on sitä ja tätä. Ne samat tyypit on siellä oikeassa maailmassakin. Niinkuin tuossa jutussakin joku sanoi, niin näitä palveluja pitää osata käyttää. Pitää vain jättää noteeramatta ne ääliöt, tuolla niitä vain tulee nopeammin ja enemmän eteen kuin normielämässä.
Eli 99,9% miehistä oman kokemukseni mukaan.
Jos ei jo profiili ole ällö ( teksti ), niin sitten ensimmäiset viestit ovat tai sitten treffeillä oletkin jonkun seksinvonkaajan tai hörhön kanssa.
On siellä Tinderissä hyviäkin miehiä. Mutta suosittelen että lukee ne profiilitekstit ja aidosti antaa niille painoarvoa. Siis toki pitää olla hyvännäköinen ja sporttinen, mutta pelkästään sen perusteella ei kannata mennä. Aina profiiliteksti läpi ja jos on yksinkertainen tai tylsä, niin ei se siitä ainakaan treffeillä parane.
Vierailija kirjoitti:
Jutun perusteella se on mies-wolt. Saat tilattua niistä vaihtoehdoista mitä on tarjolla.
Itse en wolttia käytä koska en halua tilata mitään mitä siellä on tarjolla.
Jos haluat olla pillureikä ja tavata häirikköjä ja muita vastaavia, niin kyllä.
Ns tavallinen mies on siellä harvinaisuus tai sitten tavallinen on ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
On siellä Tinderissä hyviäkin miehiä. Mutta suosittelen että lukee ne profiilitekstit ja aidosti antaa niille painoarvoa. Siis toki pitää olla hyvännäköinen ja sporttinen, mutta pelkästään sen perusteella ei kannata mennä. Aina profiiliteksti läpi ja jos on yksinkertainen tai tylsä, niin ei se siitä ainakaan treffeillä parane.
Sekään ei valitettavasti takaa mitään. Mies voi kirjoittaa olevansa vaikka mitä ja joko tietoisesti valehdella tai kuvitella olevansa jotain, mitä ei ole.
Esim eräs kuvasi olevansa mukava....No ei ollut, alkoi vittuilu heti deiteillä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt ajattelee mulkullaan, naiset aivoillaan, siinä ei pitäisi olla mitään uutta. Kun ymmärtää tämän, osaa suhtautua miehiin oikealla asenteella.
Ja nämä sitten päättävät asioista....
Miksi minun eteeni avautuu menu jossa, on tarjolla vain eilispäivän rasvapizzoja?
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun eteeni avautuu menu jossa, on tarjolla vain eilispäivän rasvapizzoja?
Koska olet woltissa
"Olin tarkoituksella laittanut Tinder-profiiliini tylsiä kuvia ja kirjoittanut mielestäni realistisen saatetekstin. Meni hetki tajuta, etteivät miehet lue niitä stooreja, vaan svaippaavat kaikki naiset omaan ”haaremiinsa”. Eli et ole mitenkään spessu, naamasi vaan tuli vastaan.
Koko Tinderin kulttuuri oli niin häkellyttävä, että päädyin lopulta lukemaan kirjaa siitä, miksi miehet ja naiset käyttäytyvät niin kuin käyttäytyvät kyseisessä sovelluksessa. Se helpotti. Silti tuntuu, että deittisovelluksista parisuhteen etsiminen on kuin pitäisi löytää reitti ulos sokkelosta silmät sidottuna tihkusateessa samalla, kun on kaamea vessahätä.” Nainen, 39