Oletteko työaikana täällä palstalla vai oletteko työttömiä?
Itse olen töissä, mutta täällä sitä vaan ollaan, kun pomon silmä välttää.
Kommentit (19)
En kumpaakaan. Outo kysymys. Ihmisillä on myös vapaapäiviä ja lomaa, joka on ehkä sulle uutta.
Työaikana. En todellakaan tuhlaa vapaa-aikaani tällaiseen. Kun pidän kahvitauon, lounastauon tai vaihdan tehtävästä toiseen, piipahdan täällä.
Voin helposti käydä työaikana. Sellainen työ, että ei ole pomo niskan takana ja vaikka olisikin niin ei motkota, kunhan hommat edistyy kuten kuuluu.
Käyn täällä myös vapaapäivinä joskus, mutta pakko myöntää, että enemmän nämä on tämmöisiä mikrotaukoja ja aivot narikkaan hetkiä mulle työpäivän keskelle.
Välillä työaikana, välillä vapaalla.
Etätöissä ja viikon suunnitteluhommat on siirtyneet asiakkaasta johtuen. Pian menee kone kiinni ja viikonlopun viettoon.
Työtön, aktiivisuusvelvollisuudet täytetty
Mulle maksetaan täällä päivystämisestä ihan hyvää palkkaa puoluetoimistolta availen useita kokoomuksen ivailukeskusteluja päivässä ja osallistun niihin aktiivisesti. Meitä on täällä iso joukko ja kannustetaan toisiamme kuka keksii kaikkein alatyylisimmät solvaukset. Kampawienereitä riittää.
Olen lomalla, ikuisella lomalla.
T: Tieten työtön
Työajathan voivat olla vain klo 07.00 ja 17.00 välisenä aikana. Tuntuu vieläkin elävän vahvasti tuo ajattelumalli.
Olen ammatiltani työtön mutta tässä on työtä kun tätä selailee.
En ole töissä enkä ole työtön.