Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VOiko tulla uusi laskimotukos, vaikka syö verenohennuslääkettä?

Vierailija
07.10.2012 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaista, mutta mahdollista.

Vierailija
2/6 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille tehty mitään, Marevania jatkettiin vähän aikaa niin, että INR-taso pidettiin korkeammalla.

Mulle oli altistava tekijänä lentomatka ja sen aikana oli INR himpun liian matalampana kuin yleensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä tutkittu, että Marevania käyttäville tulee uusia veritulppia... en nyt muista kuinka suurelle osalla, mutta tuntui aika paljolta.

Vierailija
4/6 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin yleensä tutkitaan, onko häiriöitä hyytymistekijöissä tai muuta syytä joka voi aiheuttaa tulppia. Mars lääkäriin vain, jos epäilet että on taas tulppa.

Vierailija
5/6 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolloin useimmiten syynä on se, etta irn arvot eivät ole olleet ätysin khodillaan..esim liian vhän lääkettä, lääke unohtunut kokonaan ottaa tai otettu epätarkasti jne, tai jokin altistava tekijä esim paikkaan olo makaaminen /istuminen pitkään jne jne

siksi irn arvojen säännöllinen tarkkailu on tärkeää, eli ne veriarvojen otot,

ja sitten RUOKAVALIO , irn arvoon vaikutta ravninto, kaikki mm vihreät vihannekset,hedelmät jne vaikuttavat arvoihin, eli niitä on syötävä aina tasaisesti sama määrä joka päivä !!!!

nämä nyt tuli ekaks mieleen,

'minulla on mennyt tukoksen vuoksi marevan, ja olen siis kasvissyöjä, joten mulla alkuun heitteli noi veriarvot, ennen kuin opin tooooosi tarkkaan laskemaan kaikki määrät ja syömää tasan samanmäärän aina,,, jos sit ei syö niin arvot laskee liikaa...tukosriki nousee...

eli ap hyvä, ketä asia koskeee , niin ilman muuta läkäriin yhteys, jos epäilee tukosta !!!!

Vierailija
6/6 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippu tilantesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi