Tyttäreni uusi miesystävä oksettaa!
23 vuotias tyttäreni seurustelee 30 vuotiaan miehen kanssa. En voi sille mitään, että tuollainen suhde ällöttää. Ei ole miehellä kaikki kotona, kun haluaa noin nuoren kanssa olla. Mutta minkäs teet.
Kommentit (6)
Minusta ikäero on täysin ok, molemmat aikuisia ihmisiä. Itse menin 19-vuotiaana naimisiin 34-vuotiaan kanssa ;)
Hih, käyppäs oksentamassa oikein urakalla nyt.
ja toinen 40-vuotias. Siinä vaiheessa minullakin nousi hieman kulmakarvat.. Suhde kesti neljä vuotta. Naimisiin mentiin, saatiin kaksi lasta ja erottiin. Tappelua melkein koko ajan, useammin kuin kerran joutui poliisi puuttumaan asiaan.
Joten johan vain ei tuollaista ole, niin tyttärelläsi ei ole mitään hätää! Ei se ikäero kerro siitä millainen suhde tulee olemaan.
Itse menin 20-vuotiaana yli 30-vuotiaan miehen kanssa naimisiin. Ikäeroa on 13 vuotta. Ollaan oltu jo 15 vuotta yhdessä naimisissa ja ollaan tosi onnellisia. Kolme lasta. Ikä on vain numero. Mikä sinua oikein oksettaa? Miehet ovat kautta aikojen naineet nuorempia naisia ja naiset vanhempia. Minua nimenomaan kiinnosti vanhemmat miehet, joilla oli varallisuutta ja ammatti ja jotka osasivat keskustella ja olivat sivistyneitä ja juoksut jo juosseet. parikymnppisiä teini-ikää pitkittäviä poikia en olisi jaksanut. Mikä sinua mättää tuotta suhteessa? Oikeasti onko syytä?
miten jaksat tätä samaa täällä jauhaa uudestaan ja uudestaan? Normaalisti ihmiset kyllästyvät myös provoiluun. Tilanteessa ei ole mitään outoa, 23-vuotias ja 30-vuotias voivat olla aivan hyvässä ja tasapainoisessa suhteessa, ja elää samaa aikuisuutta. Ymmärtäisin jos olisi kyseessä 23-v. ja 50-v.
ehkä tukehdut vielä siihen, jollet ala elämään jo omaa elämääsi.