Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysyin kihlatultani menisikö hän kanssani naimisiin...

Vierailija
07.10.2012 |

nyt heti, vaikka huomenna, jos vaihtoehtona olisi lopullinen ero. Kysyin asiaa vitsinä, en tosissani, ja oletin tietenkin että vastaus olisi että naimisiin hän haluaisi.

Vastaus olikin että hän EI OLE VIELÄ VALMIS MENEMÄÄN NAIMISIIN. Siis anteeksi mutta mitä helvettiä, mies on sentään KOSINUT mua. Olen koko ajan olettanut että naimisiin meno olisi parin vuoden sisällä edessä mutta ilmeisesti ei olekaan.

Olen melko loukkaantunut. Ei mies kyllä sanonut että haluaisi erotakaan, mutta tällä hetkellä toi kultasormus sormessa tuntuu lähinnä vitsiltä. Mitä itse ajattelisitte tällaisesta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/7 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkemmin asiaa muistelen niin mies kyllä kosi sanoilla "mennäänkö kihloihin" eikä "mennäänkö naimisiin"... tuokin seikka sai nyt aivan uuden merkityksen mun pään sisällä ;P

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinikihlat, käytännössä. Jos ei aietta mennä naimisiin.

Harmi juttu ap, jos sinulle kihlaus oli oikeasti lupaus avioliitosta. Puhuisin sinuna miehen kanssa asiasta ihan perinpohjin ja kertoisin mitä kihlat minulle merkitsisivät.

Toivottavasti yhteinen sävel löytyy!

Vierailija
4/7 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi juttu ap, jos sinulle kihlaus oli oikeasti lupaus avioliitosta. Puhuisin sinuna miehen kanssa asiasta ihan perinpohjin ja kertoisin mitä kihlat minulle merkitsisivät.

että olisin lähes kolmekymppisenä erehtynyt teinikihloihin.... Miehen kanssa kun ollaan puhuttu talon ostamisesta ja lapsien hankkimisesta! En mitenkään voinut kuvitella että mies ei noin tarkkojen tulevaisuuden suunnitelmien jälkeen haluaisikaan naimisiin.

Vierailija
5/7 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisin lähes kolmekymppisenä erehtynyt teinikihloihin.... Miehen kanssa kun ollaan puhuttu talon ostamisesta ja lapsien hankkimisesta! En mitenkään voinut kuvitella että mies ei noin tarkkojen tulevaisuuden suunnitelmien jälkeen haluaisikaan naimisiin.

jos mies on ollut koko ajan sitä mieltä että ei halua naimisiin. Ja jos mies kysyi että mennäänkö kihloihin, hän on tarkoittanut pelkkiä "kihloja", eikä hänellä luultavasti ole mitään haluja mennä naimisiin.

Monesti nuo teinikihlat on miehille sellainen naisen rauhoituskeino, luultavasti tuo sinunkin tapauksesi on ajatellut että "No nyt ei tarvi hetkeen miettiä mitään naimisiinmenoja kun kysyin kihloille".

Onnittelut, sinulla on teinikihlat.

Vierailija
6/7 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsella ympärilleen josko löytäisi paremman. Jos ei löydä, saatat kyllä päästä jossakin vaiheessa hänen kanssaan naimisiin.

Tiedän tapauksia jossa miehellä on ollut kihlattu tai avovaimo vuosikausia, ja sitten yhtäkkiä hän rakastuu, heittää avovaimon pellolle ja menee pikavauhtia naimisiin sen uuden rakkauden kohteen kanssa.

Vierailija
7/7 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan ne "teinikihlat" vaikka olisit kolmekymppinen, siis jos on menty kihloihin vaan kihloihin menemisen takia.

Kihlaus ihan oikeasti on lupaus avioliitosta, eikä mitään semmoista "ehkä sit joskus emmä tiiä hih" lupausta lasketa.