Jos saisit muuttaa yhden asian miehessäsi tai lapsessasi, mitä muuttaisit?
Kommentit (22)
vaikka lasin viiniä...
Lapsesta en muuttais mitään se on täydellisen ihana!!!!!! :)
ja kaksi lastakin saisivat olla mitä olevat. Yhdeltä lapseltani ottaisin pois adhd:n. helpottaisi meidän kaikkien ja ennenkaikkea lapsen omaa elämää.
Mieheltä muuttaisin saamattoman luonteen reippaammaksi. Kärsii siitä itsekin, gradu ei valmis, ei taaskaan tullut mentyä juoksemaan, ei osallistu kodinhoitoon...
ottaisin pois ukolta ja isommalta lapselta lukihäiriön.
Haittaa elämää nyky-yhteiskunnassa yllättävän paljon.
Nuoremmalta voisin ottaa pois synnynnäisen vamman.
Luonteita tms. en muuttaisi...
olla kärsivällisempi lasten kanssa. Poika saisi olla hieman vähemmän jääräpäinen ja tytön drama queen elkeet voisi myös vähentyä.
Mies: voisi olla komeampi.
Esikoinen: rohkeampi.
Keskimmäinen: nauravaisempi.
Kuopus: ei niin väkitukko.
vaikka lasin viiniä...
Lapsesta en muuttais mitään se on täydellisen ihana!!!!!! :)
Eikö lapsesi koskaan ärsytä sinua? Etkö koskaan tunne, että voi itku, nyt se taas alkaa... Vai onko lapsesi vasta vauva tai taapero?
muuttaisin miehestä alkoholismin (tämän vuoksi emme voi olla yhdessä, vaikka hän on minulle juuri se oikea), ja yhdessä lapsessa adhd:n. Toiset kaksi lasta saisivat jäädä ennalleen.
muuttaisin miehessä alkoholismin. Lapsessa en kyllä haluaisi muuttaa mitään (paitsi kasvattamalla).
Mieheltäni ottaisin pois tavan heittäytyä laiskaksi ja tyhmäksi silloin, kun jokin asia on minulle tärkeä ja olen silloin hermostunut.
Mies: voisi olla komeampi.
Esikoinen: rohkeampi.
Keskimmäinen: nauravaisempi.
Kuopus: ei niin väkitukko.
ja mies himppasen aktiivisempi erilaisissa asioissa. No eiköhän sitä itsessäkin olisi välillä jotain paranneltavaa:)
poistaisin parantumattoman sairauden ja mieheltä työttömyyden.
Miehessäni ensimmäinen ajatus on se, etät poistaisin diabeteksen. Mutta jos sitä ei lasketa, niin tahtoisin poistaa hänestä stressiherkkyyden.
Vanhemmasta lapsestasi poistaisin alopecian. Mutta jos sitä ei lasketa, ehkä toivoisin hitusen vähemmän kipakkuutta.
Nuoremmasta lapsestani en tiedä, on vielä sen verran pieni.
ja kyynisyyttä. Hänen elämänsä olisi paljon parempaa, jos hän ei ajattelisi, että 99% ihmisistä on mulkkuja.
Lapsille: yhdelle toivoisin paremmat unenlahjat! Jo neljä vuotta yöhulinoita. Muuten hän on tosi ihana eikä muuten ole mitään mitä haluaisin hänessä muuttaa. Toinen on sen verran pieni, etten ainakaan vielä ole huomannut hänellä mitään probleemakohtia. Kolmas on kuollut ja tietysti hänet olisin halunnut pitää elossa.
tai kun tässä nyt saa toivoa niin jotain superlaatusia olisi parempi. Mä niin haluan raskaaksi :)
Miehessä muuttaisin passiivisuutta. Oma-aloitteisuutta ole nimeksikään.
Esikoisessa muuttaisin yhden asian, dysfasian. Hänen elämänsä olisi luultavasti helpompaa ilman tuota.
Minun kohtuunkuollut lapseni olisi syntynyt elossa.