Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ex ehdottelee tälle treffejä kaverinsa kanssa

Vierailija
06.10.2012 |

Ollaan miehen kanssa useita vuosia yli 40v ja oltu yhdessä n.2 vuotta. Miehen ex jonka kanssa miehelläni on kaksi teini.ikäistä lasta, on tänä aikana ehdotellut n.6 kertaa (minun tietoon tulleet) että mieheni lähtisi treffeille hänen ystävänsä kanssa!! Aivan kuin minua ei olisikaan. Kuinka joku voi pitää toista näin arvottomana, ja käyttäytyä noin hävyttömästi. Ovat eronneet jo 10 vuotta sitten. Eikä minun mielestäni hänellä ole oikeutta sekaantua, vaikka olisivat eronneet koska. Ensimmäisen kerran hän ehdotteli jo ensimmäisten kuukausien aikana. Olen itse kuullut nämä kaikki kerrat puhelinkeskustelussa. Ties paljonko on niitä, joita en ole kuullut. Miettikääpä omalle kohdalle, et miltä tuntuis kun teidän miehelle joku yrittäis järjestää treffejä toisen naisen kanssa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallo on hänellä.

Vierailija
2/12 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häntä kyseinen nainen kiinnosta. On tuntenut tämän vuosia ex.änsä kautta. Nainen on miltei aina tämän exän kotona kun mies hakee lapsia. Minäkin olen hänet nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käske exän pitää huoli omista asioitaan vaan?

Jospa sit loppuis naittamiset.

Vierailija
4/12 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaan on hyvien tapojen vastaista ehdotella seurustelevalle miehelle toisen naisen tapaamista (tansseihin, syömään lähtöä ym).

Vierailija
5/12 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä ilmeisimmin vastaa exälleen aina tomerasti, että ei tule kuuloonkaan sillä seurustelen AP:n kanssa. Mitä ex siihen sanoo?

Vierailija
6/12 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

exät ne tuppaa olemaan tyhmiä luusereita, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
7/12 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on suhtautunut enempi huumorilla, mut jyrkästi kyl aina kuitenkin kieltäytynyt näistä, et luulis menevän perille. Muutama kuukausi ja taas ex soittelee jonkin treffitarjouksen puitteis.

Vierailija
8/12 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä ilmeisimmin vastaa exälleen aina tomerasti, että ei tule kuuloonkaan sillä seurustelen AP:n kanssa. Mitä ex siihen sanoo?

Sehän kummallista onkin, kun tämä ex ei kunnioita asiaa mitenkään, vaan meinaa, et voihan sitä muidenkin kans käydä ulkona , et ei kai nyt niin vakava asia ?

Vierailija
9/12 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet eivät tajua naisten välistä vittuilua tai eivät halua puuttua siihen.

Vierailija
10/12 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten mies on puhunut exälleen siihen tyyliin, että ap ei ehkä ole hänen "elämänsä nainen".

Vierailija
11/12 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten mies on puhunut exälleen siihen tyyliin, että ap ei ehkä ole hänen "elämänsä nainen".

Kuulostaa että ex on hyvä kamu mutta jostain syystä ei pidä suhdettanne vakavana. Mies koville, ellei ex ole tosi ikävä tyyppi tulee mieleen et mies on hänelle vähätellyt suhteenne jonkinasteiseksi deittailuksi korkeintaan.

Vierailija
12/12 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olis tehnyt stopin tuollaiseen ajat sitten. Tekikin.. vähän eritilanne, mutta sanoi kottaraiselle suorat sanat.

Eksä ei sua selkeesti hyväksy, ja pelaa jotain hemmetin noloa valtapeliään vieläkin.

Vain sun miehellä on mahti tehdä tuosta loppu ja kerralla.