Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaikki ihanat kengät - nilkkurit, saappaat, korkkarit -

Vierailija
06.10.2012 |

miksi ne ei voi olla mun?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on linkittänyt kenkiä, joista tykkää. Pistäkää te muutkin nillittäjät linkkejä tulemaan, niin katsotaan kellä täällä on "paras" kenkämaku :D

Vierailija
22/42 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..miten huomaa että oon 30, avaisitko vähän?

:D

sinä 25v

kolmen kolmekymppinen äiti ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/42 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä 25v

Kärki on tommonen paksu, leveä ja tuo pituus, kun loppuu nilkkaan. Mun muutama sukulainen, jotka on syntynyt 1975-1980 on aina käyttänyt just tommosia kautta aikojen ja samoja, joita ap linkitti. Nuoremmat käyttää sirompia kenkiä ja ne on joko avokkaita tai saappaita. Nilkkurit on ihan nounou.. Ainakin mun mielestä :D

T. 25v

Vierailija
29/42 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..no nyt ymmärrän..

se kolmen kolmekymppinen.. :)

Vierailija
30/42 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä 25v

Kärki on tommonen paksu, leveä ja tuo pituus, kun loppuu nilkkaan. Mun muutama sukulainen, jotka on syntynyt 1975-1980 on aina käyttänyt just tommosia kautta aikojen ja samoja, joita ap linkitti. Nuoremmat käyttää sirompia kenkiä ja ne on joko avokkaita tai saappaita. Nilkkurit on ihan nounou.. Ainakin mun mielestä :D

T. 25v

kolmen lapsen äiti, enkä tykkää noista kengistä, mutta mitä nyt oon muotia seurannut, niin nilkkurit on kyllä olleet parina viime vuonna tosi in.

Vierailija
31/42 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.zalando.fi/pier-one-saappaat-ruskea-pi911c088-708.html

Nämä näyttävät minun silmään täydellisiltä. On korkoa, mutta sen kärki ei ole liian takana, joten ne ovat mukavat kävellä. Ovat nahkaa ja kauniin malliset. Ja varsinkin kun käytän kokoa 36, niin ne ovat kauniin sirot, eivätkä isot klohmot. Voihan kakkeli, pitäisiköhän katsoa missä tuota merkkiä myydään Tampereen seudulla, niin voisin käydä tsekkaamassa. Netistä en halua kenkiä ostaa.

Vierailija
33/42 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 25v

Puhu vaan omasta puolestasi...!

T: nilkkureita käyttävä 24 v.

Vierailija
35/42 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä 25v

T. 25v

Sen sijaan 19- ja 21-vuotias eivät tykkää. Mutta niillä on muutenkin ihan erilainen pukeutumistyyli kuin 16-vuotiaalla, joka omistaa kenkiäkin valtavasti. Melkein laikki tienaamansa rahat hän käyttää kenkiin.

Vierailija
36/42 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 25v

Vierailija
38/42 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
40/42 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.thisnext.com/item/3FBA824F/Report-Signature-Mercer-Boot

Tällaiset on ostettuna ja tulossa talven iloksi...