Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Sinun miehesi joka perjantai-iltakin klo 23 asti harrastamassa?

Vierailija
06.10.2012 |

Niin. Kysymys otsikossa.

Onko teistä kivaa, että miehenne harrastaa paljon? Meneekö häneltäkin miltei puolet viikonlopusta harrastamiseen?

Mä en tiedä mikä mua vaivaa, mutta on tullut vähän yksinäinen olo viime aikoina, kun itse en ole intohimoinen harrastaja, en ainakaan viikonloppuisin.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä haittaa, välillä ei. Viihdyn aika hyvin itsekseni. Oikeastaan odotan lasten nukahtamista ja sitä, että kukaan ei mäkätä tietsikalla olosta.

Toki joskus haluaiisi vietttää aikaa miehen kanssa, yleensä nukkumassa kun hän tulee kotiin, tai nukun kun hän lähtee. Jollei oltaisi samassa työpaikassa ei varmaan nähtäisi juuri koskaan.

Vierailija
2/24 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla nukkuu makkarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä haittaa, välillä ei. Viihdyn aika hyvin itsekseni. Oikeastaan odotan lasten nukahtamista ja sitä, että kukaan ei mäkätä tietsikalla olosta.

Toki joskus haluaiisi vietttää aikaa miehen kanssa, yleensä nukkumassa kun hän tulee kotiin, tai nukun kun hän lähtee. Jollei oltaisi samassa työpaikassa ei varmaan nähtäisi juuri koskaan.

Siis mullekin tää on ihan ok sinänsä. Viihdyn kyllä yksin ja viikolla on ihan kiva ollakin iltaisin yksikseen, mutta sitten tulee viikonloppu ja perjantai-ilta ja aina saa olla yksin (en ole sellanen tyttökavereiden kanssa viihtyvä). Ja sitten tulee lauantai ja koko päivä sillä menee peleissä. :( Ei tietenkään joka viikonloppu, mutta melkein. Tuntuu kauhean itsekkäältä, mutta oon tosi yksinäinen välillä ja vituttaa jopa sen harrastus.

Vierailija
4/24 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon alkanu miettiä, että sellanen mies ois paljon kivempi, joka kävis vaikka vaan juoksemassa sillon tällön tai kuntosalilla tunnin ja ois illat kotona ja viikonloputkin suurimmaks osaks. Tietenkin sais olla omia menoja,mutta tollaset pakolliset menot töiden ja muun lisäksi on jotenkin rasittavia. Ikinä ei oikein voi suunnitella mitään kivaa viikonlopuksi etukäteen, kun ei tiedä toisen suunnitelmista. Tuntuu jotenkin,että eläis sellasen pienen pojan kanssa, jota äiti kuskaa lätkäreeneihin päivästä toiseen.

Tiedän olen kauhea ämmä, enkä ymmärrä mitään. :(

Vierailija
5/24 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä jos nippa nappa edes hereillä tuohon aikaan. Ei kyllä olisi minustakaan kivaa, mutta mies onkin niin kotona viihtyvää sorttia. Itse harrastan enemmän sellaisia juttuja jotka vaativat kotoa poissaoloa, mutten ikinä noin myöhään.

Vierailija
6/24 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa ruokaa ja katsoo urheilua telkkarista. Kroppa on kuitenkin harvinaisen hyvä, vaikka ei urheile lähes ollenkaan.

Vierailija
7/24 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varsinaisesti harrasta mitään,muttei se mun kanssa haluu viettää aikaa. :(

pelailee lasten kanssa,ja sitten kun lapset on nukkumassa menee kattoo elokuvia työhuoneelleen.

ja taas olen yksin. syyksi vaan heittää,kun olen niin paljon netissä! daah,en olisi netissä,jos olisi muukin vaihtoehto!! ystäviäkään mulla ei ole.

Vierailija
8/24 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi huolestuttavaa, jos honey olisi aina tai usein poissa, sillä meistä on mukavaa köllöttää sohvalla ja katsoa yhdessä tellua, ja vaikka teemmekin asioita erikseen, sovimme siitä keskenämme.

Mutta me olemmekin "poikkeavia" eli keski-ikäinen homopari.

Vierailija
9/24 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei siis oikeesti häiritsi yhtään vaikka ois ma-to joka ilta poissa, mutta perjantai-ilta on mulle jotenkin pyhä, enkä tykkää yhtään, että mies on aina poissa. :( Samoin lauantai olisi joskus kiva viettää ilman stressiä siitä, että joo tällä kertaa lähtö klo 9, ens viikolla lähtö vasta klo 15 ja paluu joskus keskiyöllä.

Ehkä olen vaan kauhea läheisriippuvainen ämmä. Mieheni aina sanoo, että voidaanhan aina esim. torstai-iltaisin katsella telkkaria ja olla vaan, mutta kun se ei ole mulle sama asia kuin viikonloppu yhdessä.

Vierailija
10/24 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä haittaa, välillä ei. Viihdyn aika hyvin itsekseni. Oikeastaan odotan lasten nukahtamista ja sitä, että kukaan ei mäkätä tietsikalla olosta. Toki joskus haluaiisi vietttää aikaa miehen kanssa, yleensä nukkumassa kun hän tulee kotiin, tai nukun kun hän lähtee. Jollei oltaisi samassa työpaikassa ei varmaan nähtäisi juuri koskaan.

Siis mullekin tää on ihan ok sinänsä. Viihdyn kyllä yksin ja viikolla on ihan kiva ollakin iltaisin yksikseen, mutta sitten tulee viikonloppu ja perjantai-ilta ja aina saa olla yksin (en ole sellanen tyttökavereiden kanssa viihtyvä). Ja sitten tulee lauantai ja koko päivä sillä menee peleissä. :( Ei tietenkään joka viikonloppu, mutta melkein. Tuntuu kauhean itsekkäältä, mutta oon tosi yksinäinen välillä ja vituttaa jopa sen harrastus.

Laitetaan pirruuttamm joku oma rinki pystyyn?

Itse olen Nummelassa.

Vierailija
11/24 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo lähelläkään nummelaa valitettavasti. :( Onks teilläkin niin, että mies tulee kotiin ja treenien jälkeen ei sitten jaksa tehdä enää mitään?

Meilläkin on aina niin, että melkein nukahtaa heti kun tulee kotiin. Ja ennen treenejä ehdimme ehkä just ja just syömään yhdessä ja käymään kaupassa.

Vierailija
12/24 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon alkanu miettiä, että sellanen mies ois paljon kivempi, joka kävis vaikka vaan juoksemassa sillon tällön tai kuntosalilla tunnin ja ois illat kotona ja viikonloputkin suurimmaks osaks. Tietenkin sais olla omia menoja,mutta tollaset pakolliset menot töiden ja muun lisäksi on jotenkin rasittavia. Ikinä ei oikein voi suunnitella mitään kivaa viikonlopuksi etukäteen, kun ei tiedä toisen suunnitelmista. Tuntuu jotenkin,että eläis sellasen pienen pojan kanssa, jota äiti kuskaa lätkäreeneihin päivästä toiseen.

Eikö sulla ole kavereita kenen kanssa ulos mennä? Tiesit ihan hyvin millainen miehesi on kun hänen kanssa aloit elämään

Vierailija
13/24 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään harrastaa enemmän yksin ja ollakin yksin. On minulla joitakin kavereita, joiden kanssa voin käydä kaffella jne, mutta en ole sellainen naisten kesken juoruilija. Ja viikonloppuisin tykkään pysyä kotosalla.

Tiesin kyllä, millainen mies on, mutta hän tosiaan lopetti treenit vuosi sitten, kun olimme juuri muuttaneet yhteen. Vetosi ajan puutteeseen. Ja jostain syystä hän aloitti treenit alusta taas kysymättä minulta yhtään mitään ja eihän minulla olisi tähän mitään sanottavaa muutenkaan. Luulin vain, jos kerran jotain lopettaa, niin silloin sen lopettaa oikeasti kerralla, eikä pidä vain vuoden taukoa. Mutta omapahan on asiansa. En tiedä kuinka kauan jaksan olla yksin perjantaisin. Voi olla, että hankin miespuolisia ystäviä.

Vierailija
14/24 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo lähelläkään nummelaa valitettavasti. :( Onks teilläkin niin, että mies tulee kotiin ja treenien jälkeen ei sitten jaksa tehdä enää mitään? Meilläkin on aina niin, että melkein nukahtaa heti kun tulee kotiin. Ja ennen treenejä ehdimme ehkä just ja just syömään yhdessä ja käymään kaupassa.

Vierailija
15/24 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkumaan vaan on päästävä ja heti kun on sänkyyn päässyt on nukahtamassa jo. Kuulemma sängyssä ei voi harrastaa seksiä iltaisin, koska häntä väsyttää liika ja hän nukahtaa heti, kun sinne lojahtaa. Kiva sitten, kun tyyppi tulee kotiin klo 23 ja sitten syö ensin jääkaapin tyhjilleen ja sitten menee sänkyyn ja nukahtaa heti. Muina päivinä väsy tulee jo ennen klo 22 ja muu aika meneekin sitten töiden parissa tietokoneella tai tv:tä toljottaessa.

Vierailija
16/24 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on töissä 16-02, la 12-02 ja su 12-22. Ei harrastuksia, mutta ei kotona näy :(

Vierailija
17/24 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on töissä 16-02, la 12-02 ja su 12-22. Ei harrastuksia, mutta ei kotona näy :(

No toi kuulostaa kyllä myös aika paskalta. :( Kyllähän jotain aikaa pitäisi olla harrastuksille ja naiselle.

Meillä onneksi töitä vain klo 16 asti ja sitten harrastus 19-23. Tossa välissä ehditään yleensä käydä ruokaostoksilla ja tehdä ruoka. Sitten hän syö kiireellä ja lähtee tonne reeneihin. Pelit on pelipaikan etäisyydestä riippuen joka koko päivän kestäviä reissuja yöhön asti tai sitten vain puol päivää yöhön asti. Oikeasti olen aika onnellinen, että rakkaani viettää noinkin paljon aikaa kanssani. Voishan se olla yötkin poissa. Tosin öisin nukutaan joten en kauheasti siitä hyödy, jos se kuorsaa vieressäni.

Vierailija
18/24 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen itsekin aloittamassa harrastuksen ja nää treenit sopii sitten just sopivasti tohon aikaan, kun mies on kotona. Mutta enhän voi itse muuttaa treenejäni miehen mukaan, jos mieskään ei sitä tee. Mulla myös työt ja opiskelut tulee tulevaisuudessa viemään tuplasti aikaa ja ei varmana nähdä sitten kuin sunnuntaisin ja aamupalalla.

Vierailija
19/24 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairas kontrollifriikki. Miehesi vaan huolehtii itsestään, samalla kun nauttii elämästä niinkuin parhaiten kykenee. Sinä haluaisit kahlita tämän sohvaan mässyttämään perunalastuja ja kaljaa? Uskomatonta että aviossa täytyy joidenkin mielestä rajoittaa toisen elämä täysin sen oman muotiin mukaan! Lisäksi varmasti liioittelet, jos on kova harrastamaan niin välillä kroppakin vaatii lepopäiviä kehittyäkseen, ja miehesi tietää tämän ja varmasti niitä pitääkin, vaikka itse väität jotain paskasoopaa ettei muka koskaan ole kotona. Enihmettele jos miehesi lähtee ja jättää moisen kontrollifriikki skitsoämmän kokonaan yksikseen. Saattaa olla osa noista "peleistä" nytkin jo pelehtimistä toisen naisen pillun kanssa.

Vierailija
20/24 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairas kontrollifriikki. Miehesi vaan huolehtii itsestään, samalla kun nauttii elämästä niinkuin parhaiten kykenee. Sinä haluaisit kahlita tämän sohvaan mässyttämään perunalastuja ja kaljaa? Uskomatonta että aviossa täytyy joidenkin mielestä rajoittaa toisen elämä täysin sen oman muotiin mukaan! Lisäksi varmasti liioittelet, jos on kova harrastamaan niin välillä kroppakin vaatii lepopäiviä kehittyäkseen, ja miehesi tietää tämän ja varmasti niitä pitääkin, vaikka itse väität jotain paskasoopaa ettei muka koskaan ole kotona. Enihmettele jos miehesi lähtee ja jättää moisen kontrollifriikki skitsoämmän kokonaan yksikseen. Saattaa olla osa noista "peleistä" nytkin jo pelehtimistä toisen naisen pillun kanssa.

Onko tuo nyt yksi niistä iltayhteentoista treenaavista äijänköriläistä? :D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän