Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?
Kommentit (1089)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:50"]
Tätä kysyy kuukauden kuluttua 40v täyttävä mies...
[/quote]
TOTTAKAI OMAN ISÄN IKÄINEN MIES ON IKÄLOPPU!
Onko omasta mielestäsi oman äitisi ikäinen nainen ikäloppu? Jollei ole, niin mikset sitten seurustele oman äitisi ikäisen kanssa? Miksi katselet omien lastesi ikäisiä tyttöjä?
Terv. 20-vuotias tyttö, jonka isä on 40-vee
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:03"]Uskokaa nyt että tää on todellakin MUN YKSITYISASIA kenestä MINÄ olen kiinnostunut. Olen kiinnostunut lähikaupan gimmasta, ja se sattuu olemaan about 20v. Voisin olla kiinnostunut samasta gimmasta vaikka se olisi nuorempi tai vanhempi. Mutta onhan se fakta etttä nämä nuoretnaiset ovat niiti herkuimpia tapauksia kuitenkin mihin se huomio kiinnittyy ja ketkä ne tuhmimmat ajatukset saavat hyrräämään ;-)
Älkää jauhako tätä enää kun teillä ei ole mitään järkevää argumentoitavaa. AP
[/quote]
Haha, itsehän teit aloituksen tästä :DDD
Kiinnostunut saa olla muttei VAINOTA!!!
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:06"]
Minulla oli parikymppisenä suhde 35-vuotiaan kanssa. Aluksi oli ihan kiinnostavaa, mutta lopulta alkoi oikeesti vaan ällöttää. Kassit roikkuu, maha roikkuu, perse roikkuu... Kiinnostuin sitten oman ikäisistä timmeistä pojista. N32
[/quote]
nyt roikkuu jo vissiin sullakin:(
Ikäero avioliitossa miehen hyväksi on tutkitusti yksi menestyvän parisuhteen salaisuus.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:36"]
Ihan vaan toverit tiedoksi, että jos 20 nainen ottaa 40 miehen, niin siinä ole mitään muuta syytä kun nainen haluaa hyötyä. 40 äijän on turha luulla että nuori nainen haluaa sinut jonkin muun takia. Katsókaa peilistä missä liigassa pelaatte.
[/quote]
Suomalaisella nelikymppisellä miehellä voi asiat näin huonosti ollakin. Muualla on vähän eri standardit.
No mua ei varmaan lasketa enää parikymppiseksi kun 25-vuotias olen, mutta seksi yli nelikymppisen kanssa on erittäin hyvää. Oikeasti aina lasken päiviä kun nähdään seuraavan kerran...
Olkoon Nina Mikkonen esimerkkinä nuorille naisille siitä miksi ei kannata ryhtyä suhteeseen vanhemman miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:55"]Ei se yleisesti iältään olekaan, yleensä ei olla vielä lähelläkään eläkettä. Parisuhteeseen tai seksiin ainakin minun kanssani taas kyllä, aivan liian iäkäs :D t parikymppinen nainen.
[/quote]
Minulle parikymppiset ovat aivan liian nuoria seksikumppaneita. Niitä on ollut viimeiset reilut parikymmentä vuotta, eli siitä lähtien, kun olin 16-vuotias. Muutamaan kymmeneen parikymppiseen on mahtunut vain pari kypsää, avointa, rohkeaa ja estotonta, kuitenkin aitoa ja roolia vetämätöntä.
Eikä aito avioliitto ole aikansa elänyt. Allekirjoita aloite!
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:50"]
[/quote]
Panet sitä oikein kunnolla. Näytät sillä, että vanha sanonta "mitä vanhempi härkä sitä kovempi sarvi" pitää paikkansa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:50"]
[/quote]
Panet sitä oikein kunnolla. Näytät sillä, että vanha sanonta "mitä vanhempi härkä sitä kovempi sarvi" pitää paikkansa.
[/quote]
Miksei ikäloput ymmärrä, että tuo sanonta pidä paikkaansa. Karu totuus on, että kolmikymppisilläkään ei ole enää niin kova stondis kuin nuoremmilla miehillä. Sellaisella vanhan miehen lerpalla tai maksimissaan puolikovalla ei tee mitään.
Siten, että 40-kymppinen mies iskostaisi ensin itselleen, että 80-kymppinen nainen ei ole ikäloppu..
Parittelumahdollisuudet samalla tasolla..
BMW munanjatke lesoilija = pieni muna, pieni sielu ?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:50"]Tätä kysyy kuukauden kuluttua 40v täyttävä mies...
[/quote] 40v nainen se vasta vanha onkin
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 02:39"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:50"]Tätä kysyy kuukauden kuluttua 40v täyttävä mies...
[/quote] 40v nainen se vasta vanha onkin
[/quote]
Yhtä vanha kuin 40v mies. Siksi 40v mies ja 40v nainen ovatkin sopiva pari.
Ap:
Miten 40vee miehelle saa iskostettua, että 40vee nainen ei ole ikäloppu?
Jos mies on komea, itsestään huolta pitänyt ja hyvin säilynyt nelikymppinen (esim. Teemu Selänne), niin kyllä se sitten on kiinnostava. Mutta jos on joku ällöttävä luihu, jonka hiusraja on alkanut pakenemaan jo kolmekymppisenä, niin hyi. Ei kiitos.
T. N21
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:05"]
NO NYT!!!!! :D :D
Nyt hommat etenee..., törmäsin just tähän tänään niin että tää oli kassavuorossa. No tein nyt vähän pelilikkeitä ja heitin naiselle siinä vähä läppää. Tyttö helahti ihan TULIPUNAISEKSI! Tunteita, tunteita, ehkä... Sen enempää duunailtu ei vielä tänään mutta nyt on hyvin täällä. Yksi keino millä saat helposti huomiota kassalla on avainniput, nuoretnaiset ziigaa niistä heti että minkälainen kiesi herralta löytyy. Itellä on BMWn logo nipussa, ja sellanen löytyy muuten myös tosta etupihaltakin. :-)
T.AP
[/quote]
Tuliko sinulle mieleenkään, että tytön punastuminen voisi johtua kiusaantumisesta ja jopa häpeästä? Onhan se nyt aika kiusallinen tilanne, kun joku alkaa avoimesti ja julkisesti iskemään sinua tilanteessa, jossa et voi kertakaikkiaan mitenkään puolustaa itseäsi ja omaa kunniaasi. Sinä olet asiakas, hän asiakaspalvelija, hänelle maksetaan palkkaa mm. siitä, että hän on asiakkaita kohtaan ystävällinen ja iloinen. Hänen keinonsa reagoida sinun iskemisiisi ovat hyvin vähäiset tuollaisessa tilanteessa. Ei hän voi käskeä sinua tukkimaan suusi ja lopettamaan "läpän heittoasi". Ei hän voi kieltäytyä palvelemasta sinua, eikä voi heittäytyä epäystävälliseksikään. Ei hän voi edes sanatomasti ilmaista pitävänsä lipevää läpän heittoasi vastenmielisenä. Hän on pakotettu kohteleman sinua ystävällisesti ja iloisesti, hymy kasvoillaan niin kauan kunhan et häneen käsiksi käy. Minusta punastuminen on hyvin normaali reaktio tuollaisessa tilanteessa, jossa nuori asiakaspalvelija pitää tilannetta hyvin kiusallisena ja epämiellyttävänä, mutta hänellä ei ole keinoja lopettaakaan sitä itselleen edullisella tavalla.