Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?
Kommentit (1089)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:01"]
Mä voisin ottaa 40-vuotiaan elättäjäksi, mutta seksiä en harrastaisi noin vanhan kanssa mistään hinnasta. Jos pitäisi muuttaa saman katon alle, niin oma huone ja ukolle pitäisi olla ok, että tuon niitä oman ikäisiä miehiä kotiin ja panen niiden kanssa.
[/quote]
Ai nytkö ne onkin varsinaisia mahtisonneja, vaikkei nykyjantterit tahdo edes armeijaan kelvata ja kenutkin tykkää jotta isänsä vieläkin kovemmassa tikissä kuin pojat.
[/quote]Katkeruus ja kateellisuus taitaa kalvaa setämiehiäkin :)
[/quote]
Onhan tuo lehdistä ja tv:ta tuttua asiaa. Pleikkari, mäkkäri ja keskari, siitä on jantterit tehty. Isänsä olivat toista maata.
[/quote]
Vanhat miehet ovat silti ongelmajätettä. Nuoret on komeita, kiinteitä ja vehkeetkin pelaa. Toisin kuin ikälopuilla.
Eihän tämä ole vielä päivänkään vanha keskustelu?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:36"]Tuo ostoksien muistaminen kyllä viittaa siihen että kiinnostusta naisen puolesta löytyy. Kävin edellisen kerran samassa kaupassa ja kassatytöllä yli viikko sitten. 1 viikko aikaa mennyt ja MUISTAA... AP
Eiii...crazy stalkkeri....mäkin muistan hyvinkin, varsinkin jos ostaa samoja juttuja, monenkin ihmisen ostokset, kun ei siinä kassalla niin paljon tapahdu muuta....!!! En silti ole kiinnostunut, nuorista saati vanhoista!!!
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:31"]
Onhan tuo lehdistä ja tv:ta tuttua asiaa. Pleikkari, mäkkäri ja keskari, siitä on jantterit tehty. Isänsä olivat toista maata.
[/quote]Vertaapa itseäsi ja sukupolvesi janttereita teitä edeltäviin sukupolviin ja heidän saavutuksiinsa...
Noniin ap. Kuvaa kehiin. Ei kukaan muuten usko sua nuorekkaaksi ja komeaksi.
Mikäpä sen inhimillisempää kuin taistella aikaa vastaan, sen taiston vaan häviät taatusti. Relaa vähän, aloittaja, ole ihan oma itsesi niin sinusta on helpompi pitää, kaikenikäisten.
Ap:n kannattaisi mennä yökerhoon tanssimaan ja antaa naisten tulla luokse. Suurin osa miehistä on liian estoisia tehdäkseen niin yksin. Mitään pitkäaikaista suhdetta niin nuoren kanssa ei voi enää saada, mutta hyvinkin jonkun kuukauden tai jopa vuoden hupsuttelut, kunnes on valmis hyväksymään oman tilanteensa.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:11"]Ap:n kannattaisi mennä yökerhoon tanssimaan ja antaa naisten tulla luokse. Suurin osa miehistä on liian estoisia tehdäkseen niin yksin. Mitään pitkäaikaista suhdetta niin nuoren kanssa ei voi enää saada, mutta hyvinkin jonkun kuukauden tai jopa vuoden hupsuttelut, kunnes on valmis hyväksymään oman tilanteensa.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Sanoo mies, jolla ei koskaan ole käynyt flaksi.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:31"]
[/quote]Vertaapa itseäsi ja sukupolvesi janttereita teitä edeltäviin sukupolviin ja heidän saavutuksiinsa...
[/quote]
Pv vertaa koko ajan paino/kuntokäppyröitä ja huonompaan päin taitaa mennä koko ajan varsinkin kupolin osalta. Tiedän kyllä saavutukset. Edellisestä kenttäkokeesta on jo aikaa ja Putte on kovin hiljaa. Tässä kerkiää ikääntyä ennen kuntotestejä. :)
Mun isä on mua 20 vuotta vanhempi. Silloin kun olin 20, hän oli 40. Revi siitä.
Näinhän se on. Mies 29v + 1v:llä on aspergerin oireyhtymä ja on lihava, sekä on manboobsit. Ei siis vetoa suurimpaan osaan naisia. Ja 29v + 11v:nä lienee lisäksi kaljuuntunut.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:22"]Näinhän se on. Mies 29v + 1v:llä on aspergerin oireyhtymä ja on lihava, sekä on manboobsit. Ei siis vetoa suurimpaan osaan naisia. Ja 29v + 11v:nä lienee lisäksi kaljuuntunut.
[/quote]
Eiks se oo jo kalju?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:21"]Mun isä on mua 20 vuotta vanhempi. Silloin kun olin 20, hän oli 40. Revi siitä.
[/quote]
Hän on sun isä. Kysymys olikin jostain muusta. Myös siitä onko 40 v vanha VAUVAN isäksi.
Jeps... olen tietoinen että noita helvetin vuorolistoja ei anneta kenellekään. Kävin jopa eilen kysäsemässä vähän sillä lailla vaivihkaa . Ei MITENKÄÄN onnannut. Eikä siinä mitään, en ole ajatellut tehdä isompia peliliikkeitä tämän kassapirkon suhteen. Kauppa aukeaa aamu seitsämältä, joten olen ajatellut heittää aamulenkit (urheilee!) tämän HERKUN kodin edestä joten näen milloin se menee aamuvuoroon. Näin on mahti mahkut törmätä, eikä tarvitse käydä kaupassa liian usein. clever me AP ;-)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:16"]Jeps... olen tietoinen että noita helvetin vuorolistoja ei anneta kenellekään. Kävin jopa eilen kysäsemässä vähän sillä lailla vaivihkaa . Ei MITENKÄÄN onnannut. Eikä siinä mitään, en ole ajatellut tehdä isompia peliliikkeitä tämän kassapirkon suhteen. Kauppa aukeaa aamu seitsämältä, joten olen ajatellut heittää aamulenkit (urheilee!) tämän HERKUN kodin edestä joten näen milloin se menee aamuvuoroon. Näin on mahti mahkut törmätä, eikä tarvitse käydä kaupassa liian usein. clever me AP ;-)
[/quote]
Joko laitat itestäs sen kuvan tänne? Ja ei mitään 20 vuotta vanhaa kuvaa.
Laita itse ittestäs kuva eka! AP
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:19"]Laita itse ittestäs kuva eka! AP
[/quote]
Ei mun tarvi. Sähän täällä oot kehunut itseäsi komeaksi ja nuorekkaaksi. Eli kuva tai sitten ei pidä paikkaansa.
Seurustelin parikymppisenä nelikymppisen miehen kanssa. Ei tuntunut ikälopulta ennenkuin halusi sovittaa myös minut nelikymppisen muottiin. Mun suunnitelmiin ei sopinut kasvimaan kuokkiminen tai joka ikisen lauantai-illan viettäminen lottoarvontaa jännittäen. Hänen suunnitelmiin ei sopinut festarireissut tai että mulla edes olisi oman ikäisiä kavereita. Löysin samanikäisen ja -henkisen miehen, jonka kanssa kolutaan festareita tai lähdetään road tripille vaikka ollaan jo itsekin nelikymppisiä.
Säälittävä nuoruuttaan haikaileva pervo olet, ap. Keski-ikäisyydessä ei Ole mitään säälittävää mutta siinä että kuolaa naisia jotka voisivat olla tyttäriäsi, on. Hyi.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:25"]
Muista ihmeessä tulla kertomaan kun olet saanut pakit ja lähestymiskiellon :D
[/quote]
Olisipa jännittävää, jos saisimme joku päivä lukea jo toisen av-mamman lähestymiskiellosta jonkun lehden sivuilta. Tosin tämä tapaus taitaa olla porvoolainen.