Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?
Kommentit (1089)
Kyllä sinä sitä heidän näkökulmastaan valitettavasti olet. Miksei oman ikäiset naiset kiinnosta?
N23
Mua ei ainakaan houkuta ajatus, että kun saan lapset maailmalle ja oisi taas aikaa matkustella ja harrastaa, olenkin ikälopun housuihinsa kusevan äijän vaippoja vaihtava omaishoitaja. Sitten kun se ystävällisesti potkaisee tyhjää, olen itse siinä jamassa että joku saa vaihtaa mun vaipat. Kiitos ei.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:31"]Ei tarvita mitään kunnioitusta, vaan sukupolvien välistä H-I-M-O-A. Muutama 20v nuorinainen täällä kommentoi ,mutta muuten näyttäisi että vanhempien naisien kirjoituksia nämä. Löytyykö palstalata nuorianaisia? Kommentoimaan? AP
[/quote]
Vanhemmat naiset muistavat kyllä millaista oli olla parikymppinen.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:16"]
Jeps... olen tietoinen että noita helvetin vuorolistoja ei anneta kenellekään. Kävin jopa eilen kysäsemässä vähän sillä lailla vaivihkaa . Ei MITENKÄÄN onnannut. Eikä siinä mitään, en ole ajatellut tehdä isompia peliliikkeitä tämän kassapirkon suhteen. Kauppa aukeaa aamu seitsämältä, joten olen ajatellut heittää aamulenkit (urheilee!) tämän HERKUN kodin edestä joten näen milloin se menee aamuvuoroon. Näin on mahti mahkut törmätä, eikä tarvitse käydä kaupassa liian usein. clever me AP ;-)
[/quote]
Nyt menee jo trollailuksi.
[/quote]
Täysi provo
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:31"]Ei tarvita mitään kunnioitusta, vaan sukupolvien välistä H-I-M-O-A. Muutama 20v nuorinainen täällä kommentoi ,mutta muuten näyttäisi että vanhempien naisien kirjoituksia nämä. Löytyykö palstalata nuorianaisia? Kommentoimaan? AP
[/quote]
Vanhemmat naiset muistavat kyllä millaista oli olla parikymppinen.
[/quote]
Jep. Ja miten noloa oli kun vanhat äijät tuli ehdottelemaan ja kähmimään.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:01"]
Mä voisin ottaa 40-vuotiaan elättäjäksi, mutta seksiä en harrastaisi noin vanhan kanssa mistään hinnasta. Jos pitäisi muuttaa saman katon alle, niin oma huone ja ukolle pitäisi olla ok, että tuon niitä oman ikäisiä miehiä kotiin ja panen niiden kanssa.
[/quote]
Ai nytkö ne onkin varsinaisia mahtisonneja, vaikkei nykyjantterit tahdo edes armeijaan kelvata ja kenutkin tykkää jotta isänsä vieläkin kovemmassa tikissä kuin pojat.
[/quote]Katkeruus ja kateellisuus taitaa kalvaa setämiehiäkin :)
[/quote]
Onhan tuo lehdistä ja tv:ta tuttua asiaa. Pleikkari, mäkkäri ja keskari, siitä on jantterit tehty. Isänsä olivat toista maata.
[/quote]
Vanhat miehet ovat silti ongelmajätettä. Nuoret on komeita, kiinteitä ja vehkeetkin pelaa. Toisin kuin ikälopuilla.
[/quote]
Ei se välttämättä ihan noinkaan ole. Itselläni oli vielä parikymppisenä joskus vaikeuksia saada vehkeitä pelaamaan. Oli niin kovat suorituspaineet, jos esim. tyttö oli tosi nätti. Myöhemmin aikuisiällä ei ole enää ollut sellaisia ongelmia, kun on jo kokemusta ja itsevarmuutta. Osaa ottaa rennommin. Mies 39
Minulla oli parikymppisenä suhde 35-vuotiaan kanssa. Aluksi oli ihan kiinnostavaa, mutta lopulta alkoi oikeesti vaan ällöttää. Kassit roikkuu, maha roikkuu, perse roikkuu... Kiinnostuin sitten oman ikäisistä timmeistä pojista.
N32
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:16"]
Jeps... olen tietoinen että noita helvetin vuorolistoja ei anneta kenellekään. Kävin jopa eilen kysäsemässä vähän sillä lailla vaivihkaa . Ei MITENKÄÄN onnannut. Eikä siinä mitään, en ole ajatellut tehdä isompia peliliikkeitä tämän kassapirkon suhteen. Kauppa aukeaa aamu seitsämältä, joten olen ajatellut heittää aamulenkit (urheilee!) tämän HERKUN kodin edestä joten näen milloin se menee aamuvuoroon. Näin on mahti mahkut törmätä, eikä tarvitse käydä kaupassa liian usein. clever me AP ;-)
[/quote]
Nyt menee jo trollailuksi.
Pitääpä lopettaa hymyily setämiehille töissä.
20v aspa
No ei 40v ikäloppu ole. Mutta 20v kanssa ikävä kyllä ollaan niin eri elämän vaiheissa.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:15"]
Mua ei ainakaan houkuta ajatus, että kun saan lapset maailmalle ja oisi taas aikaa matkustella ja harrastaa, olenkin ikälopun housuihinsa kusevan äijän vaippoja vaihtava omaishoitaja. Sitten kun se ystävällisesti potkaisee tyhjää, olen itse siinä jamassa että joku saa vaihtaa mun vaipat. Kiitos ei.
[/quote]
Vaihdat sinä niitä vaippoja, vaikka saman ikäisen otat. Se on tyyliin 85v puolikuuro siivoamassa 87v sokean pöksyjä.
Seksi ok, joku vakavampi juttu ei.
t. N26
Kuka ihme viehättyisi seksuaalisesti työssä, esim. kaupan kassalla? Ihmisiä menee päivässä satoja ohi, kaikille pitää olla peruskiva ja ystävällinen, kukaan ei erityisemmin kiinnosta, jokunen ärsyttää, muutama tosi paljon. Töiden jälkeen alkaa se normielämä, johon ei kyllä asiakkaista kaipaa yhtään mitään. Ihan niin kuin jotain jalkahoitajaa jaksaisi kiinnostaa omat asiakkaat. Tai lääkäriä. Tai postivirkailijaa. Tai bussikuskia. Kaikki ne on vaan maksavaa massaa tai työkuormaa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:58"]Sieltä tuli hyvä, Jared Leto 40v ei ole ikäloppu. Miksi joku perusmies 40v sitten onkin yht ikäloppu? Ovatko naiset vain niiin pinnallisia että pitää olla julkkis 40v että kelpaa? AP
[/quote]
Oletko sinä niin pinnallinen, ettei sinulle kelpaa ikäisesi seura tai 20 vuotta itseäsi vanhempi nainen? Jaa, kylläpä miehet ovat pinnallisia! Vain joku 60-vuotias julkkisko kelpais sulle?
noh, itse olen 22 enkä koskisi kyllä 40 vuotiaisiin miehiin. Ihan vain siksi, koska sen ikäinen voisi olla isäni. Minulla ja miehelläni on 3 vuotta ikäeroa, se on mielestäni juuri sopiva.
Uskokaa nyt että tää on todellakin MUN YKSITYISASIA kenestä MINÄ olen kiinnostunut. Olen kiinnostunut lähikaupan gimmasta, ja se sattuu olemaan about 20v. Voisin olla kiinnostunut samasta gimmasta vaikka se olisi nuorempi tai vanhempi. Mutta onhan se fakta etttä nämä nuoretnaiset ovat niiti herkuimpia tapauksia kuitenkin mihin se huomio kiinnittyy ja ketkä ne tuhmimmat ajatukset saavat hyrräämään ;-)
Älkää jauhako tätä enää kun teillä ei ole mitään järkevää argumentoitavaa. AP
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:31"]
Ei tarvita mitään kunnioitusta, vaan sukupolvien välistä H-I-M-O-A. Muutama 20v nuorinainen täällä kommentoi ,mutta muuten näyttäisi että vanhempien naisien kirjoituksia nämä. Löytyykö palstalata nuorianaisia? Kommentoimaan? AP
[/quote]
Ei ole himoa, ei halua, ei kiinnostusta, ei mitään. Vain ällötystä. Vanhat ukot voisivat jättää nuoremmat naiset rauhaan, se vonkaaminen on niin säälittävää.
T. N24
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:03"]
Uskokaa nyt että tää on todellakin MUN YKSITYISASIA kenestä MINÄ olen kiinnostunut. Olen kiinnostunut lähikaupan gimmasta, ja se sattuu olemaan about 20v. Voisin olla kiinnostunut samasta gimmasta vaikka se olisi nuorempi tai vanhempi. Mutta onhan se fakta etttä nämä nuoretnaiset ovat niiti herkuimpia tapauksia kuitenkin mihin se huomio kiinnittyy ja ketkä ne tuhmimmat ajatukset saavat hyrräämään ;-)
Älkää jauhako tätä enää kun teillä ei ole mitään järkevää argumentoitavaa. AP
[/quote]
Pliis älä käytä sanaa gimma ja yritä leikkiä nuorekasta. Niin noloa!
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:15"]
[/quote]
Vaihdat sinä niitä vaippoja, vaikka saman ikäisen otat. Se on tyyliin 85v puolikuuro siivoamassa 87v sokean pöksyjä.
[/quote]
Todennäköisempää samanikäsille päästä palvelutaloon. Jos toinen on 20v nuorempi, se on satavarmasti omaishoitaja
Miten voi 10v tytöille saisi iskostettua ettei 30v mies ole ikäloppu? ;) (oksennus)