Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?
Kommentit (1089)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:58"]Sieltä tuli hyvä, Jared Leto 40v ei ole ikäloppu. Miksi joku perusmies 40v sitten onkin yht ikäloppu? Ovatko naiset vain niiin pinnallisia että pitää olla julkkis 40v että kelpaa? AP
[/quote]
Ei kelpaa se jared letokaan. Ruma ja vanha kuin taivas.
N24
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 08:58"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:18"]Voiko 20v nainen tuntea seksuaalista himoa nelikymppistä miestä kohtaan arkisessa tilanteessa, esim. kaupan kassalla? AP [/quote] Ei. Vanhat miehet ovat auttamattomasti rumia ja vastenmielisiä.
[/quote]
Ja vanhat naiset ovat auttamattomasti kauniita ja myötenmielisiä´, vai miten ?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:06"]Eli siksi miksi kyselin oli se että en halunnut 20v naista ihan hauskanpitoon, vaan TOSI TARKOITUKSELLA. AP
Siinä siinä syy.
[/quote]
Eti ikäistäs seuraa. Tuollaisella ryppyisellä ikälopulla lerppakullilla ei tee mitään.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:50"]
Tätä kysyy kuukauden kuluttua 40v täyttävä mies...
[/quote]
Mitähän mieltä mahdatkaan olla 40 v. naisista :) Sitä saa mitä tilaa :D
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:20"]No ei tässä varsinaisesti juuri nuorta olla etsimässä, mutta sattui niin että lähikaupassa on kiinnostunut nuorinainen, 20v vuosi sitten päässyt ylioppilaaksi. Katsoo pitkään, hymyillen, himoiten. Muisti ja kommentoi jopa edellisen kerran ostokseni. Tässäkö mahdollisuudet ehk suurempaan? Katsoin myös facesta että sinkkunainen on. AP
[/quote]kuvittelet vain.
Hmm... Annas kun mietin... Kun olin tasan 20 v niin oma isäni oli 39v... Ei tullut mieleenkään etsiä saman ikäistä miesystävää! Olis voinut isänikin ihmetellä... Ja jos nyt mieheni olisi liki 60 vuotias niin viimeistään toteaisin ettei homma toimi. Minulla on ikäiseni mies ja nuorin lapsemme on 2 v. Vanhin 10 v. Olisiko se 20 v vanhempi mies tehnyt kanssani lapset 50-58v iässä???? Tuskin. Minä halusin parikymppisenä matkustaa ja opiskella jne, en tehdä lapsia nelikymppiselle miehelle. Enkä halunnut miestä, jonka kanssa en voi tehdä lapsia myöhemmin elämässäni.
Olen pariymppinen nainen ja toissa ruokakaupassa h-i-m-o-a-n aina juuri nelikymppisia miehia. Ai etta poksyt kastuvat harvenneista hiuksista ja pienesta krempasta, kun autonavaimet tippuvat ryppyisesta kadesta lattialle ja niita pitaa kyykistya nostamaan. H-I-M-O-A-N. Eniten seksuaalista varinaa herattaa vahan liian pienet puvunhousut joiden yli kaartuu kaljatynnyrimaha. Seksivau! Seuraan miehia yleensa parkkipaikalle ja katson miten Toyota Aurikset kiiltavat auringonpaisteessa. Kevyt kesatuuli loyhyttaa kahta hiusta toisiaan vasten yhta kiiltavalla paalaella. Seksuaalinen aalto vyoryy kaksikymppisen kroppani lapi. Ajattelin tehda aloitteen normaalilla asiakaspalvelulla ja edeta h-i-m-k-k-a-i-s-i-i-n petipuuhiin heti kun mies saa vietya ostamansa ruoat vaimolle ja lapsille kotona.
Vastasiko tama kysymykseesi?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:54"]
Koitapa saada itsesi ikäisiä naisia. Parikymppisille OLET ikäloppu. Mulle sun ikäinen kelpaisi kyllä. N37
[/quote]Ei tuo ole ehdotonta. Ihmiset on erilaisia.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 02:04"]No jos palattaisiin ketjun alkuperäiseen aiheeseen, eli 20v todella viehättävä, sexikäs, nuorinainen. Sinkuksi todistettu, mutta millä keinoin tälläinen vanhempi karju liihottaa nuoren kassaneidin sydämeen? Kiinnostusta tuntuu naisen puolesta olevan. Tiedän FB tilin mutta sitä kautta ei kannata kaveriksi pyytää kai kun ei muuten tunne?
[/quote]
Ei se sua halua, kuten ei kukaan muukaan parikymppinen. Herää jo tähän maailmaan. Sä olet vanha kuin taivas, tuskin vehkeetkään toimii. Jätä meidät nuoret rauhaan.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 09:14"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 02:04"]No jos palattaisiin ketjun alkuperäiseen aiheeseen, eli 20v todella viehättävä, sexikäs, nuorinainen. Sinkuksi todistettu, mutta millä keinoin tälläinen vanhempi karju liihottaa nuoren kassaneidin sydämeen? Kiinnostusta tuntuu naisen puolesta olevan. Tiedän FB tilin mutta sitä kautta ei kannata kaveriksi pyytää kai kun ei muuten tunne? [/quote] Ei se sua halua, kuten ei kukaan muukaan parikymppinen. Herää jo tähän maailmaan. Sä olet vanha kuin taivas, tuskin vehkeetkään toimii. Jätä meidät nuoret rauhaan.
[/quote]Moralisointia. Kunnioita ihmisten erilaisia haluja ja toiveita.
Ap, pyydä sitä facessa kaveriksi, siinähän se selviää.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 08:33"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:53"]Jos voisit olla naisen isä, olet liian vanha hänelle. Näin se vaan menee.
[/quote] 15 vuotta ei ole iso ikäero.
[/quote]
No on. Itseäni kolme vuotta vanhempikin mies on liian vanha.
N24
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 02:23"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:21"]Miksi sun pitäisi "saada" parikymppinen tyttö? Kyllä minä kakskymppisenä tiesin, että nelikymppiset eivät todellakaan ole mitään vanhuksia. Eivät siis liian vanhoja yleensä, mutta liian vanhoja minulle. Rasittavia olivat ne sedät, jotka tulivat iskemään. Ja se ihme vakuuttelu ja valittaminen, että kun ei vanhempi mies kelpaa ja ei saa juonteiden antaa hämätä. Mutta samalla se asenne oli jotenkin setämäisen alentuva, jutut tyhmiä ja rasittavia ja erittäin ennakkoluuloisia. Ikäänkuin mut olisi pitänyt manipuloida ja lytätä "kelpuuttamaan" kaksikymmentä vuotta itseäni vanhempi mies. Jo silloin heräsi se kysymys, että "miksi olitkaan musta kiinnostunut?" Ja olihan se ilmeistä kun sitä samanaikaista lyttäämistä ja todistelua sai kuulla: mut haluttiin vain tiukan pillun ja kiinteiden tissien takia.
[/quote]
Juuri näin! Muistui elävästi mieleen isän kaveri, joka varmasti omasta mielestään oli "hot" ja (yritti) harrastaa kaikkea nuorekasta, sekä iskeä minut. Hyi he***tti sitä setämiestä ja sitä omahyvyyden määrää. Yöks! Ja samalla hän lyttäsi minulle silloin tärkeät asiat ja tarjosi rahaa/statustaan ratkaisuksi kaikkeen. Esim. reppureissailu Australiassa olisi pitänyt vaihtaa all inclusive matkaksi Nizzaan hänen kanssaan Mökkiviikonloppu kavereiden kanssa - "ei me muita tarvita"-seksiviikonloppu hänen kanssaan. Yökyökyök!!!
[/quote]
Hyii. Minä olisin kertonut jo omalle isälleni ja aiheuttanut vähän kränää joka olisi tuon miehen palauttanut maanpinnalle. Jotakin pyhää on oltava ja jos se ei ole ikä niin sitten ainakin se että kyse on kaverin tyttärestä.
Olen 21, en pidä 40 vuotiaita ikäloppuina. Tunnen monta erittäin kuumaa neljänkympin molemmin puolin olevaa miestä, mutten suhteeseen alkaisi heidän kanssaan, sillä elämäntilanteet ovat niin erilaiset.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 08:56"]
Et mitenkään. Olet vanha kuin taivas ja se ei miksikään muutu. Pysy ikäisissäs. N24
[/quote]
Parasta sitten nauttia vain elämästäsi tehokkaasti. 9:n vuoden kuluttua et ole enää nuori nainen nuorten naisten joukossa,(etkä oikeastaan ole ole kuulu sinne enää 4:n vuodenkaan kuluttua ) siis 48:n kuukauden kuluttua.
Siinä on sinun aikasi sulostuttajana täällä maan päällä. Sitten ole jo vanha ämmä tiukimpien kriteerien mukaan .
Siitä 120 kuukautta eteenpäin ,niin olet sellainen jo kaikkein väljimpienkin kriteerien mukaan. (ja muutenkin jo ihan väljä)
Oikeastaan jo ensivuonna päällesi voisi liimata punaisen Ale-30% lapun-kiire siis on .
Nuoria naisia jahtaavat setämiehet on kyllä säälittävyyden huippu. Tajuatteko te setämiehet että teitä verrataan niihin kaksvitosiin nuoriin miehiin, ettekä te pärjää siinä vertailussa. Joku seikkailunhaluinen voi ehkä antaa teidän tarjota matkan tai muuta, harrastaa seksiä pari kertaa. Sitten kyllästyy ja pettää teitä ensimmäisen nuoren miehen kanssa joka baarista mukaan lähtee. Ihan vaan siksi, että kaipaa oman ikäistään seuraa vietettyään aikaa kääkän kanssa. Aika kultainen ei koskaan enää palaa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 09:30"]
Nuoria naisia jahtaavat setämiehet on kyllä säälittävyyden huippu. Tajuatteko te setämiehet että teitä verrataan niihin kaksvitosiin nuoriin miehiin, ettekä te pärjää siinä vertailussa. Joku seikkailunhaluinen voi ehkä antaa teidän tarjota matkan tai muuta, harrastaa seksiä pari kertaa. Sitten kyllästyy ja pettää teitä ensimmäisen nuoren miehen kanssa joka baarista mukaan lähtee. Ihan vaan siksi, että kaipaa oman ikäistään seuraa vietettyään aikaa kääkän kanssa. Aika kultainen ei koskaan enää palaa.
[/quote]Miten voit yleistää noin? Jokainen nainen on yksilö.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:02"]
Mutta oothan sä ikäloppu. Eikö sun mielestä sua 20 vuotta vanhempi ole jo huomattavasti vanhempi? Tai sua kaksi kertaa vanhempi? Et vaan ole enää nuori, ehkä sun kannattais vaan hyväksyä se.
Olen sun ikäisesi nainen, vietän päivät parikymppisten poikien kanssa ja joo, olen heidän silmissään ikäloppu, he minun silmissäni nuorukaisia, ja tämä on hyvä ja luonnollista näin. Nautin heidän seurastaan, mutta en tosiaan ajattele että olisi mitenkään ok, että nuorella, aikuisuuttaan aloittelevalla ihmisellä voisi olla suhde ihmsen kanssa joka on jo elänyt puolet elämästään. Se olisi vahingollista sille nuorelle ja minusta eettisesti väärin.
[/quote]
Yläfemma! En myöskään ymmärrä, miten joku ikäisemme voi nähdä näissä "pikkuisissa" jotain seksuaalista tai haluttavaa. Minulle tulee puhtaasti äidillinen olo alle 25-vuotiaiden seurassa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 09:14"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 02:04"]No jos palattaisiin ketjun alkuperäiseen aiheeseen, eli 20v todella viehättävä, sexikäs, nuorinainen. Sinkuksi todistettu, mutta millä keinoin tälläinen vanhempi karju liihottaa nuoren kassaneidin sydämeen? Kiinnostusta tuntuu naisen puolesta olevan. Tiedän FB tilin mutta sitä kautta ei kannata kaveriksi pyytää kai kun ei muuten tunne? [/quote] Ei se sua halua, kuten ei kukaan muukaan parikymppinen. Herää jo tähän maailmaan. Sä olet vanha kuin taivas, tuskin vehkeetkään toimii. Jätä meidät nuoret rauhaan.
[/quote] Älä sano ´meidät´-hallitset näet vain itseäsi,et muita.
Ei kukaan 40-vuotias mies (... pystyisitkö kuvittelemaan itsesi sellaisena?)... taatusti haluakaan sinun kaltaisiasi , varmasti jo naamaltaan tympäisevän happaman näköisiä,henkisesti täysin ala-koululaisen tasolle jääneitä ,elämää vielä tajuamattomia nirppanokkia.
Sellaisiahan hän näkee jokapuolella....
Hän on kiinnostunut vain (hyvässä mielessä) poikkeusyksilöistä ,joihin sinä taas et taatusti kuulu.
Ei kauneus ole mikään itsestään selvyys,tai pelkästään fyysinen, lihan laatukriteeri, vaan se tulee myös ns. sisältä ja ihmisen sisäisestä olemuksesta ,hänen ns.´sielustaan´.
Älä puutu muiden elämään -pidä rumat ajatuksesi vain sisälläsi.
Kukaan 40-vuotias ei sinua häiritse.
Ei mitenkään, koska 40 v. mies ON ikäloppu 20 vuotiaan naisen silmissä.