Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?

Vierailija
03.07.2015 |

Tätä kysyy kuukauden kuluttua 40v täyttävä mies...

Kommentit (1089)

Vierailija
761/1089 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 11:17"]

Kun ei kelpaa niin EI KELPAA! Ei auta mikään! Ei salilla itsensäpeilailu, ei haukkuminen, ei mahdollinen varakkuus, ei materialla ja oletetulla komeudella ja nuorekkuudella lesoilu, ei ole mitään vippaskonsteja otsikon muuttamiseksi todeksi. 

Jos otsikko olisi totta niin silloin sitä ei tarvitsisi kysellä.

[/quote] No sinähän se kaikki kelpuutat ,pitää käydä ensin sinulta kelpuutensa ja kelpaavuutensa kelpuuttamassa ,eikös juu? No hyvä nyt kaikki tietävät sitten,kiitti neuvosta .

[/quote]

Ei vaan se näkyy elämässä siinä, että yksin ovat sellaiset AP:t, jotka eivät kenellekkään kelpaa ja eivät itse kelpuuta niitä (harvoja?), joille voisivat kelvata.. Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. Rimaa laskettava tai oltava yksikseen vastedeskin. Tämä on vain realistinen havainto. Koville taitaa ottaa muiden mielipiteet..

Ihan hyvä vääristely-yritys sanoja toisen suuhun periaatteella, mutta eipä toimi kuitenkaan! Itse yrität väännellä asian toiseen ääripäähän niin, että jos ja kun sinulle kelpaa kakki geriatriaosaston seniilipapparaiset niin pitäisi kaikille muillekkin kelvata. Näin ei silti ole. Koetappa kestää vaan.. :D

[/quote]

" Rimaa laskettava.." Tuon alemmaksi sitä ei saa kuin sen   jo  maahan kaivamalla !

Sinua ehkä vain  muutamia vuosia vanhempien  naisten katsot tietysti alaspäin ja katsot heidän kaikkien tietystikin   olevan oman "tasosi" ja rimasi alapuolella.

Itse olet omasta mielestäsi  tietysti oikea "onnen huipentuma " kai ?

Noin matalamielisiä ja halveksittavia juttuja lähettelevä ihminen ei voi olla muuta kuin itse samanlainen ja ihan  just samaa tasoa.

Pilkkaat jo  oikeasti vanhoja ja sairaita ihmisiä hoitolaitoksissa !

En löydä edes sanoja sille kuvotukselle ja sille halveksittavuudelle jonka ilmentymänä  sinua noiden  juttujesi perusteella pidän.

Olet sisimmältäsi ,sanalla sanoen:saastainen! (olkoon katoava ulkokuoresi sitten aivan millainen hyvänsä)

Äläkä enää aloita jankkaamaan ettei sinua kiinnosta ja ettei sinulle  joku  sinulle kelpaa - noilla asenteillasi ja  jutuillasi kukaan ei halua tulla ainakaan kilometriä lähemmäksi sinua.

Itse en ole ap. enkä voi tietenkään  tietää sitä kuka hän on ,mutta juttujesi perusteella toivon sydämestäni hänen löytävän jonkun henkisesti tasokkaamman naisen kuin sinä olet. Tai siis ,ettei hän törmäisi kehenkään sinunlaiseesi.

Onneksi riski siihen  on kuitenkin pieni ,sillä tuollaiseen halveksittavuuden ja alhaisuuden asteeseen yltäviä nuoriakin on harvassa.

[/quote]

Lääkkeet !

Vierailija
762/1089 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulle nelikymppinen mies sais iskostettua ettei nelikymppinen nainen ole ikäloppu?

Mietis nyt vähän kysymystäsi ja mitä se sisältää noin henkisellä tasolla. Miksi kaksikymppisen naisen pitäisi ajatella nelikymppisestä miehestä yhtään mitään? Mun isä on tasan 20 vuotta mua vanhempi eikä sen ikäiset miehet todellakaan säväyttäneet minua kaksikymppisenä sitten yhtään vaikken isääni ja muita hänen ikäisiään minään ikäloppuina pitänyt kuitenkaan. Mä olen nyt itse nelikymppinen nainen ja vielä ihan kelvollinen vaikka mihin. Mun mies on jopa mua himppusen nuorempi nelikymppinen mutta paljon ukkoutuneempi ja kaavoihinsa kangistunut kun mulla menee lujaa. En kuitenkaan katso nuorempia miehiä sillä silmällä vaan pysyttäydyn tuossa rakkaassa ja hieman virttyneessä ukkokullassani edelleen. En mä tarvitse nuorta ihmistä tekemään mun elämästä nuorekasta ja kiihottavaa. Se tulee jokaisen ihmisen sisäpuolelta jos on tullakseen. 

Mistä sulle nelikymppinen mies saataisiin aivot? Sun ajatusmaailma on selkeesti sellaisen keski-ikäisen nahjuksen ja itsekkään irstailijan. maailmassa on paljon muutakin mielenkiintoista kuin tissit, tussut ja munaskut. Sun elämä kietoutuu vähän liikaa tuon kolmion ympärille. Varo ettet tukahdu kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1089 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 18:59"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 17:38"] En ois parikymppisenä huolinut keski-ikäistä (tätä käytin silloin haukkumasanana), enkä nyt 40-vuotiaana huolisi mitään 60 v. papparaista. [/quote] Taas uusi ,aivan tuore ajatus tässä ketjussa.... [/quote] Mitä uusia ajatuksia sä tahtoisit? Se nyt on karu fakta, että 40v mies on meidän parikymppisten silmissä vanha kuin taivas.

[/quote]

Puhu ensinnäkin täällä anonyymillä palstalla  vain omasta puolestasi ,älä  kenenkään muiden sillä täällähän et voi tuntea ketään  .

Älä siis sano mitään 'me' vaan sano ihan vaan 'minä' ja 'minun mielestäni.' 

Tiedätkö muuten  mikä on dementikoille ja vanhuudenhöperyyttä poteville tyypillistä ?

Se on juuri tuo saman ja saman jne. saman jauhaminen ja jankuttaminen.

Pointtisi on jo  käynyt selväksi eikä siinä ole yhtään mitään uutta eikä takuuvarmasti mitään  kiinnostavaa kenellekään.

Voit siis aivan hyvin lopettaa jo tuon jauhamisesi.

Sanottavasi olet täällä  jo sanonut

Vierailija
764/1089 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole kukaan haukkunut muita, eikä kehunut itseään (offtopic se on muutenkin) paitsi tämä sukkahoususeniilinsilittelijäsössöttäjä, joka itse ei ole 20v ja papparaisensa on yli 50v, joten ei sovi tämän otsikon alle, vaikka kuinka vääntää. Ei kiinnosta pröystäilynsä ja statuksenmetsästyksensä.

Jos ja kun 20v:lle ei kelpaa kaksi kertaa ikäisensä kumppani niin siihen ei silti tarvi liittyä mitään itsekehua tms, sydäntä kun ei voi pakottaa, usko jo ja muitakin syitä on. Ikä on vain nummero, mutta itselle pitäisi löytyä 100%:a nuorempi eli kyllä se vaan ratkaiseva tekijä on, mutta yksipuolisesti.

Vierailija
765/1089 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä se nelikymppinen vain useimpien 20-vuotiaiden mielestä on "ikäloppu". Sehän on puolet vanhempi. 20-v. on ollut vielä kohdussa kasvamassa, kun 40-v on ollut jo täysikäinen, eli periaatteessa aikuinen. Miksi kaksikymppisen pitäisi kiinnostua nelikymppisestä? Elämänvaiheethan ovat näillä täysin erilaiset.

Vierailija
766/1089 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:59"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:20"]Kyllä yksi keino on: hanki ensin miljoona, sen jälkeen uskottelu on helpompaa... [/quote] Ei miljoona niin iso raha oo, että sen takia kannattais ottaa ikäloppua. Ehkä joku 50 miljoonaa, on sellainen summa, että ikälopun kanssa vois mennä naimisiin, kunhan ensin on huolehtinut, että perii ikälopun omaisuuden täysin, sekä ikäloppu on niin vanha, että kupsahtaa, kun vähän vilauttaa tissejä.

[/quote]

Sen perimishaaveen toteutumiseen vois tuossa ap:n tapauksessai mennä niin kauan,että itse olisit silloin jo +60 -vuotias ...

(...paitsi, että todellisuudessa  olisit jo 35 vuotta aiemmin tullut vaihdetuksi nuorempaan ,esim. filippiiniläiseen naiseen ja mahdollisesti ryypännyt itsesi silloin  jo 30 vuotta sitten niillä erorahoillasi hengiltä,kun et tylsyydessäsi olisi mitään  muuta keksinyt ,tai vain  tuhlannut rahasi johonkin  teinigigoloihin )

'Kohtalon Jumalattarella olisi tapauksen johdosta  jumalattoman hauskaa!'

Vierailija
767/1089 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.terve.fi/miehen-vaihdevuodet/miehen-vaihdevuodet

Miehillä andropaussin ilmaantuminen vaihtelee 40 - 70 ikävuoden välillä, kun taas nai­silla menopaussi sijoittuu lyhyemmälle ajalle ikävuosien 45 - 55 välille. Miehen sukupuolihormonin (testosteroni) pitoisuus alkaa laskea 40 ikävuoden jälkeen.

Vierailija
768/1089 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotoveri.Käy salilla ja taas kelpaat. Junnut kattoo vaan lihaksia muttei osaa sängyssä juuri mitään. Kaikki pitää opettaa alusta alkaen.. Kypsemmät naiset on parempia!!

Vierailija
769/1089 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kelpaa niin EI KELPAA! Ei auta mikään! Ei salilla itsensäpeilailu, ei haukkuminen, ei mahdollinen varakkuus, ei materialla ja oletetulla komeudella ja nuorekkuudella lesoilu, ei ole mitään vippaskonsteja otsikon muuttamiseksi todeksi. 

Vierailija
770/1089 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kaikuja ja aforismeja meille kaikille (näitä herroja) hieman nuoremmille...

" Nuoret pitävät vanhoja hölmöinä, mutta vanhat tietävät nuorten olevan hölmöjä. "

George Chapman ( 1559-1634) 

"Sen minkä nuoruus väittää olevan kristallia,huomaa vanhuus olevan kastetta"

Robert Browning  (1812-1889)

Vierailija
771/1089 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 11:17"]

[/quote] No sinähän se kaikki kelpuutat ,pitää käydä ensin sinulta kelpuutensa ja kelpaavuutensa kelpuuttamassa ,eikös juu? No hyvä nyt kaikki tietävät sitten,kiitti neuvosta .

Vierailija
772/1089 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP se jaksaa tuutata omaa torveaan.. Välillä vähän lerpahtaa, mutta sitten taas kuulolaite kaakkoon ja nolot peräbassot raikaamaan.. Keksi ny parempia päiväunia.. 

Äänen-toisto-zzZZzzydeemit.. 

Vierailija
773/1089 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisaa ja samalla hieman surullista, että aikuinen mies jankkaa samaa asiaa ties monettako viikkoa eikä vain tajua:)

Vierailija
774/1089 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 16:59"]

Hupaisaa ja samalla hieman surullista, että aikuinen mies jankkaa samaa asiaa ties monettako viikkoa eikä vain tajua:)

[/quote] Tajuatko itse mitä tarkoittaa post op MTF ? (Olen ollut sitä 23-vuotiaasta lähtien.) Jos et ,niin en viitsi ruveta sitä  sinulle selittämään.

ps.Äläkä viitsi teeskennellä mitään 'surullista' .

Vierailija
775/1089 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 16:59"]

[/quote] Tajuatko itse mitä tarkoittaa post op MTF ? (Olen ollut sitä 23-vuotiaasta lähtien.) Jos et ,niin en viitsi ruveta sitä  sinulle selittämään.

ps.Äläkä viitsi teeskennellä mitään 'surullista' .
[/quote]
No onhan se nyt saatanan surullista, kun vanha mies ei ymmärrä, että mahdollisuutensa parikymppisiin naisiin meni jo 15 vuotta sitten.

Vierailija
776/1089 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tuo eräs omituinen höpöttäjä jaarittelee.. ? Kuuleeko päissään huminana nuo kaikki tyhjästätempaisemansa haihaittelut ? Kamala käytöstavaton öykkäri tulee tuppaamaan (sukkahousu)fundamentalismiaan ja omimaan AP:n ketjun.. 

Vierailija
777/1089 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 02:08"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:02"] Joko siellä sukkanauhakäärme luikertelee? Onhan kassit täynnä varasukkiksia? [/quote]   No vaikea noin häkellyttävän tuoreeseen ajatukseen täällä  on muutakaan sanoa. Taitaa olla muuten  sukkikset ja niihin liittämänne fantasiat täällä aika tiukasti 'iskostuneita' ,kun niistäkin noin tiiviisti jaksatte yhä vain jauhaa. Minusta kyllä näin kesällä varsinkin on paljon mukavampaa olla ihan vaan  paljain  kintuin ,kun on tuota aurinkoakin vähän taas pilkahdellut näin syyskesästä.  Marjoja ja sieniä on  tullut vaan poimittua ja nekin saa kätevämmin veneessä mukana  kulkemaan ihan vaan  ämpärissä. Veneily  on muutenkin mukava harrastus. Siinä haihtuvat aina  kaikki viikon turhat ajatukset ja niiden turhat pyörittelyt mielestä . Siskonpojalle olen tässä iltasella virkannut myssyä nimipäivälahjaksi ja loppukesäksi on käyty puutarhalta hakemassa ja laiteltu pihapenkkiin pelargonioita  ja 'Uuden Guinean Liisoja' ja kohta pitäisi alkaa istuttelemaan jo syyspenkkiin tulppaanin sipuleita, joten kyllähän ihan  näitä kotipuuhiakin taas  riittää. Miehellä on ensi viikolla iltavuoro töissä ja lupasin yrittää vielä matotkin käydä laiturilla pesemässä. Viikonloppuna sitten mätetään yhdessä liiteriin niitä talven polttopuita. Sellaista se on tämä omakotiasuminen vanhassa puutalossa. Kiitos siis vaan kysymästä ,mutta mitkään  sukkahousujen ostamiset eivät nyt kyllä  tunnu oikein ajankohtaiselta,  eivätkä ole käyneet mielessäkään. Ei muuta kuin hyvää jatkoa teille vaan  täällä näiden, jo niin tuttujen, teemojenne parissa. Siitähän se on kirjoitettava ,mikä sujuu ja hyvinhän tuo näyttää samaan malliin teiltä sujuvan ja  jatkuvan... Toistoa ,toistoa vaan-kyllä se siitä eteenpäin mennessä  pikkuhiljaa hioutuu ! (niinkuin hiekkainen pyöränketju) Terveisin, se  "sukkanauhakäärme"   [/quote] No kerro jo mitä uusia näkemyksiä kaipaat? Eri tapoja kertoa 40v miehen olevan liian vanha? Vai jotain turhanpäiväistä jaarittelua, kuten sinä teet? [/quote]vai pitääkö sama vielä toistaa useilla kielillä?

[/quote]

Mikäli tiedonsaanti aiheesta muilla kielillä  aiheesta  kiinnostaa, niin sitä saat vaikkapa tästä:

Wikipedia: Age Disparity in Sexual Relationships

ps* samalla klikkauksella löydät monia muitakin juttuja  aiheesta (...huom.kaikki ne  ilman kenenkään ikäviä nimittelyjä ja nälvimisiä ,ilman mitään  jankkaavaa toistelua, ilman mitään haistatteluja yms. kenellekään ja ilman kenenkään puolelle asiassa  asettumisia. Lyhyesti sanottuna siis:puolueetonta asiallista tietoa ja lukemisen arvoista asiatekstiä.)

Vierailija
778/1089 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:02"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 02:08"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:02"] Joko siellä sukkanauhakäärme luikertelee? Onhan kassit täynnä varasukkiksia? [/quote]   No vaikea noin häkellyttävän tuoreeseen ajatukseen täällä  on muutakaan sanoa. Taitaa olla muuten  sukkikset ja niihin liittämänne fantasiat täällä aika tiukasti 'iskostuneita' ,kun niistäkin noin tiiviisti jaksatte yhä vain jauhaa. Minusta kyllä näin kesällä varsinkin on paljon mukavampaa olla ihan vaan  paljain  kintuin ,kun on tuota aurinkoakin vähän taas pilkahdellut näin syyskesästä.  Marjoja ja sieniä on  tullut vaan poimittua ja nekin saa kätevämmin veneessä mukana  kulkemaan ihan vaan  ämpärissä. Veneily  on muutenkin mukava harrastus. Siinä haihtuvat aina  kaikki viikon turhat ajatukset ja niiden turhat pyörittelyt mielestä . Siskonpojalle olen tässä iltasella virkannut myssyä nimipäivälahjaksi ja loppukesäksi on käyty puutarhalta hakemassa ja laiteltu pihapenkkiin pelargonioita  ja 'Uuden Guinean Liisoja' ja kohta pitäisi alkaa istuttelemaan jo syyspenkkiin tulppaanin sipuleita, joten kyllähän ihan  näitä kotipuuhiakin taas  riittää. Miehellä on ensi viikolla iltavuoro töissä ja lupasin yrittää vielä matotkin käydä laiturilla pesemässä. Viikonloppuna sitten mätetään yhdessä liiteriin niitä talven polttopuita. Sellaista se on tämä omakotiasuminen vanhassa puutalossa. Kiitos siis vaan kysymästä ,mutta mitkään  sukkahousujen ostamiset eivät nyt kyllä  tunnu oikein ajankohtaiselta,  eivätkä ole käyneet mielessäkään. Ei muuta kuin hyvää jatkoa teille vaan  täällä näiden, jo niin tuttujen, teemojenne parissa. Siitähän se on kirjoitettava ,mikä sujuu ja hyvinhän tuo näyttää samaan malliin teiltä sujuvan ja  jatkuvan... Toistoa ,toistoa vaan-kyllä se siitä eteenpäin mennessä  pikkuhiljaa hioutuu ! (niinkuin hiekkainen pyöränketju) Terveisin, se  "sukkanauhakäärme"   [/quote] No kerro jo mitä uusia näkemyksiä kaipaat? Eri tapoja kertoa 40v miehen olevan liian vanha? Vai jotain turhanpäiväistä jaarittelua, kuten sinä teet? [/quote]vai pitääkö sama vielä toistaa useilla kielillä?

[/quote]

Mikäli tiedonsaanti aiheesta muilla kielillä  aiheesta  kiinnostaa, niin sitä saat vaikkapa tästä:

Wikipedia: Age Disparity in Sexual Relationships

ps* samalla klikkauksella löydät monia muitakin juttuja  aiheesta (...huom.kaikki ne  ilman kenenkään ikäviä nimittelyjä ja nälvimisiä ,ilman mitään  jankkaavaa toistelua, ilman mitään haistatteluja yms. kenellekään ja ilman kenenkään puolelle asiassa  asettumisia. Lyhyesti sanottuna siis:puolueetonta asiallista tietoa ja lukemisen arvoista asiatekstiä.)
[/quote]
Lyhyesti sanottuna 40v on liian vanha 99% nuorten naisten mieleen. Miksi siihen pitää keksiä jotain uusia näkökulmia, kun se enemmistön mielestä on totta?

Vierailija
779/1089 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 18:13"]

Mitä ihmettä tuo eräs omituinen höpöttäjä jaarittelee.. ? Kuuleeko päissään huminana nuo kaikki tyhjästätempaisemansa haihaittelut ? Kamala käytöstavaton öykkäri tulee tuppaamaan (sukkahousu)fundamentalismiaan ja omimaan AP:n ketjun.. 

[/quote] No voi voi , onko se teille kaikille niin rakas ap. päässyt jo  häippäsemään, kun kyllästyi teidän typerään jankutukseenne hänen iästään  .

Meniköhän se iskemään jonkun vähän fiksumman naisen ja nyt teitä täällä kismittää moinen epäuskollisuus omille höpinöillenne hänelle ?

On kai  se sinänsä  vähän surullista ja hupaisaa,juu.

Minulla ei kyllä ole mitään tarvetta eikä halua rajoittaa hänen elämäänsä ,(..niinkuin eräillä täällä ilmeisesti on) kun häntä edes tunne ja on tuo  omakin mies.

Satun nyt kuitenkin tietämään ,että omassakin äidinpuolen suvussani eräällä parilla oli ikäeroa 24 vuotta ja ihan hyvin saivat neljäkin lasta ja kasvattivat kaikki hyvin elämässään menestyneiksi ja pärjänneiksi  aikuisiksi niin ,että mitään ehdotonta ja kaikkia koskevaa totuutta te ette tuosta väittämästänne saa.

Se pätee ainoastaan teidän sitä mieltä olevien omissa valinnoissa  ja pitää paikkansa vain teidän kohdallanne.

Se ei siis ole samanlainen fakta kuin esim . se ,että vesi jäätyy 0 asteessa ja kiehuu +100 c asteessa. Toki jokaisella teistä on oikeus omiin valintoihinne j, mielipiteisiinnekin, mutta muiden valinnoista ette voi sanoa mitään.

Eli siis jos ap. onnistuukin  ns.'pokaamaan' jonkun 20-vuotiaan ,niin teiltäkö se sitten  on muka  pois ?

Hänhän on yhtä vapaa kuin tekin .
[/quote]
Miten sä onnistuit skippaamaan sen viestin? Hommaa ny hyvä rouva lukulasit ja sitten häivyt interwebsistä.

Vierailija
780/1089 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu nyt helevettiin vanha pedoukko.

Ketju on lukittu.