Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?
Kommentit (1089)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:42"]
Empä varmaankaan ole tähdentänyt, että olen keskivertoa selvästi nuorekkaampi kaveri. [/quote]
Niin. Nuorekkaampi, eli et nuori. Ja mitä tarkoitat keskiverrolla? Nykyiset nelikymppiset ovat kautta linjan "nuorekkaampia" kuin nelikymppiset jotain 20 vuotta sitten.
Kaikista pahimpia on ne, jotka itse pitää itseään niin nuorekkaina ja tekee ihan liikaa antaakseen itsestään sen nuorekkaan kuvan. Menee naurettavaksi sellainen liika yrittäminen.
Äh, tuo nuorekas on vaan niin järkky määre. Juuri siksi, kun sehän heti ilmaisee, että kyseessä on keski-ikäinen tai sitä pian lähestyvä tyyppi. Nii-in, eli EI nuori.
Toivottavasti et kuitenkaan ole niitä niin nuorekkaita, jotka ei osaa yhtään olla ja käyttäytyä kuin ikäisensä, koska ei ole puoleensavetävää jos ihmisestä huomaa, ettei ole itsensä kanssa yhtään sinut.
Nelikymppinen on vanha kolmikymppisenkin mielestä!
Ei kiitos. Olen hoitoalalla ja olen nähnyt miten suuri ikäero parisuhteessa kääntyy kymmenien vuosien omaishoitajasuhteiksi... Monista vanhemmista miehistä, jotka minua ovat lähestyneet on löytynyt myös kontrolloivia ja yleensäkin naisia epäkunnioittavia piirteitä. Baareissa pyörivät muuta ikäluokkaa 10-20 vuotta vanhemmat sedät ovat juuri niitä jotka kourivat ilman lupaa eivätkä päästä irti kun kysytään.
Haluan myös tulevaisuudessa ikääntyä yhdessä kumppanini kanssa perheen vierellä, en katsoa vierestä kun mieheni menettää liikuntakykynsä.
Jokos ap:n aamulenkki on hoidettu? Ensin kiertelyä tytön kämpän ympäristössä, sitten huomaamatonta notkumista kaupalla ja lopuksi raivokas pallit tyhjiksi -sessio facen ja instan äärellä.
No, huhhuh, ap, luepa itse ne postaamasi "hyvät matskut". Sielläkin todetaan selvästi, että suurin osa nuorista naisista ei käy kuumana vanhempiin miehiin ja niihin, joita kiinnostaa, ei tehoa mikään "creepy" käytös, muten stalkkaaminen, epätoivoinen vonkaaminen ja sukupolvien välisestä "himosta" puhuminen. Siellähän neuvotaan korostamaan ikää. Varmaan et saa millään "iskostamisella" nuorten neitien mieltä muuttumaan. Onko se nyt ihme, ettet saa paljoakaan muunlaisia vastauksia? Turha valittaa, että palstan nuoret naiset ovat "kanoja" ja "kiukuttelevat".
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:42"]
Myöskään lapsia minulla ei ole enkä ole teidän isänne, joten minuun ei päde tuo jo ikävän klassiseksi käynyt "isäni ikäinen" yök negaaminen.
[/quote]
No kyllä vaan pätee koska OLET isäni ikäinen.
Mä oli eilen baarissa ja mua vokotteli sellainen vähän päälle parikymppinen poikanen. Tosi fiksu, hauska ja hyvännäköinen mutta mua 20 vuotta nuorempi.
Kyllähän se imarteli että olin nuorukaisen mielestä niinkin kuumaa kamaa että muhun kannatti tuhlata iltansa mutta ei mua kyllä kiinnosta mies joka voisi ikänsä puolesta olla lapseni. Itse ainakin kaipaan parisuhteelta tai ihan pelkältä seksisuhteeltakin enemmän kui pelkkää kaunista ulkomuotoa.
En jaksa lukea koko viestiketjua lävitse mutta mun mielestä 40 vuotias mies alkaa olla melkoisen ikäloppu. 20 vuotta olin naimisissa miehen kanssa joka nyt on 45. seurustelun alussa miehen askeleet oli ripeät, hän jaksoi valvoa ja harrastaa. Jo monta vuotte ennen eroa mies alkoi hidastella, käveli 20 metriä mun jälkeen ja sitä joutui odotella joka paikassa, heppi ei seissyt. Jutut oli niin vanhan ukon puuduttavia juttuja. Otin eron ja hommasin mua 10 vuotta nuoremman miehen (itse olen 39). Nyt seksi toimii, uusi mies huolehtii ulkonäöstään ja on kaikin puolin paljon eläväisempi kun vanha ukko.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:13"]
Aivan sairasta. Vähän niinku faijan kans olis. Hyi saatana. N20
[/quote]
Nää on niin hauskoja kommentteja, joista oikein paistaa keskenkasvuisuus. Kahden aikuisen ihmisen suhde sairasta?? Jep jep. Vaikka Suomi onkin vielä melko rasistinen junttila, niin yllättäähän nää aina vähän.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:13"]
[/quote]
Nää on niin hauskoja kommentteja, joista oikein paistaa keskenkasvuisuus. Kahden aikuisen ihmisen suhde sairasta?? Jep jep. Vaikka Suomi onkin vielä melko rasistinen junttila, niin yllättäähän nää aina vähän.
[/quote]
Etkö näe siinä mitään sairasta? Ajattelepa itsesi seukkaavan äitisi ikäisen kanssa.
Mulle kelpaa tietyin ehdoin, tässä lista, ole hvyä:
- näytät OIKEASTI nuorekkaalta kuten Orlando Bloom
- tulosi ovat yli 50 000, ja pääomatuloja on runsaasti (varattomampi, huonotuloisempi mieskin käy, jos sille on jokin hyvä selitys)
- olet hyvin koulutettu, hyvässä ammatissa ja suhteet vanhempiin, isovanhempiin ja sisaruksiin ovat kunnossa (minulla itsellä on nämä asiat kunnossa)
- olet lapsi- ja eläinrakas, empaattinen ja hyvä keskustelija, ja hyvä sängyssä sekä ruuanlaitossa etkä äänestä perussuomalaisia
T:Nainen 22 v. Lounais-Suomesta
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:28"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:13"] Aivan sairasta. Vähän niinku faijan kans olis. Hyi saatana. N20 [/quote] Nää on niin hauskoja kommentteja, joista oikein paistaa keskenkasvuisuus. Kahden aikuisen ihmisen suhde sairasta?? Jep jep. Vaikka Suomi onkin vielä melko rasistinen junttila, niin yllättäähän nää aina vähän. [/quote] Etkö näe siinä mitään sairasta? Ajattelepa itsesi seukkaavan äitisi ikäisen kanssa.
[/quote]
Mikäs sairaus siinä olisi kyseessä, ja minkälaisella kuntoutuksella paranisin siitä? Hohhoijaa miten rajoittunutta ajattelua.
Seurustelin joskus äijän kanssa joka oli mua 13 vuotta vanhempi. Äijä oli silloin 45-vuotias. Miehellä oli 20v poika ja tämä isä kehui aina poikansa tyttökavereita jotenkin kuvottavaan sävyyn. Tuntui että äijä katseli näitä tyttöjä sillä silmällä. Muutenkin katse kääntyi teinityttöjen perään. Vaikea arvata etten tuollaista äijää kauaa katsellut.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:25"]
[/quote]
[/quote]
20-vuotias siinä kertoi miltä vanhan miehen kanssa oleminen tuntuisi hänestä itsestään ja sinä ihan oikeasti rinnastat sen rasismiin. Newsflash: oman isän ikäisen kanssa oleminen tosiaan tuo monelle mieleen oman isän kanssa olemisen, mikä on epämieluisa ajatus ja tuntuu "sairaalta". Lisäksi 20-vuotias on aikuinen juridisesti ja biologisesti, mutta et voi edes odottaa häneltä sellaisia henkisen kypsyyden piirteitä, joita itse tuossa aikuisuuden käitteeseen liität. He vasta opettelevat aikuisuutta, omanlaistaan ja omalle sukupolvelleen sopivaa. Juuri siksi nelikymppinen tosiaan on liian vanha heille.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:32"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:00"]Minua oikeastaan kiinnostaa eniten se, miksi Ap 40-kymppisenä haluaa 20-v seuraa, noh, oikeastaan mihinkään? Ikäkriisi vai kadonneen nuoruuden metsästys? Siinä ap:lla kyllä hymy hyytyy kun parikymppinen pimatsu jaksaa juhlia vuorokausia putkeen ja itse simahtaa viimeistään puolen yön aikaan... Entäpä keskustelun aiheet? Mitä yhteistä on 40v ja 20v:llä? [/quote] Jos vaikka äipäksi tuleville lapsilleen, kun niiden oman ikäisten tiineyskyky/halu on vähintäänkin kyseenalaista. Ja kuten mainostit, jaksat ne yösyötöt ja vaipat. :)
[/quote]
Harva 40v nainen taipuu 2-5 synnytykseen, jos semmoista menee ehdottamaan, edes leikillään.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:25"]
[/quote]
[/quote]
20-vuotias siinä kertoi miltä vanhan miehen kanssa oleminen tuntuisi hänestä itsestään ja sinä ihan oikeasti rinnastat sen rasismiin. Newsflash: oman isän ikäisen kanssa oleminen tosiaan tuo monelle mieleen oman isän kanssa olemisen, mikä on epämieluisa ajatus ja tuntuu "sairaalta". Lisäksi 20-vuotias on aikuinen juridisesti ja biologisesti, mutta et voi edes odottaa häneltä sellaisia henkisen kypsyyden piirteitä, joita itse tuossa aikuisuuden käitteeseen liität. He vasta opettelevat aikuisuutta, omanlaistaan ja omalle sukupolvelleen sopivaa. Juuri siksi nelikymppinen tosiaan on liian vanha heille.
[/quote]
Olisiko se mielipide vai rasisimia, jos kirjoittajan samanlainen kommentti koskisi vaikkapa tummaihoista miestä? En verrannut rasisimiin, vaan totesin, että melkoinen takapajulahan tämä edelleen on, kun kahden aikuisen ihmisen välinen rakkaus olisi sairasta joidenkin mielestä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:28"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:13"] Aivan sairasta. Vähän niinku faijan kans olis. Hyi saatana. N20 [/quote] Nää on niin hauskoja kommentteja, joista oikein paistaa keskenkasvuisuus. Kahden aikuisen ihmisen suhde sairasta?? Jep jep. Vaikka Suomi onkin vielä melko rasistinen junttila, niin yllättäähän nää aina vähän. [/quote] Etkö näe siinä mitään sairasta? Ajattelepa itsesi seukkaavan äitisi ikäisen kanssa.
[/quote]
Mikäs sairaus siinä olisi kyseessä, ja minkälaisella kuntoutuksella paranisin siitä? Hohhoijaa miten rajoittunutta ajattelua.
[/quote]
Kehdonryöstöä.
Oioioi. Vois tulla melkoiset turpakäräjät jos roudaisin kotiin isäni ikäisen sulhaskanditaatin :D
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:41"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:32"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:00"]Minua oikeastaan kiinnostaa eniten se, miksi Ap 40-kymppisenä haluaa 20-v seuraa, noh, oikeastaan mihinkään? Ikäkriisi vai kadonneen nuoruuden metsästys? Siinä ap:lla kyllä hymy hyytyy kun parikymppinen pimatsu jaksaa juhlia vuorokausia putkeen ja itse simahtaa viimeistään puolen yön aikaan... Entäpä keskustelun aiheet? Mitä yhteistä on 40v ja 20v:llä? [/quote] Jos vaikka äipäksi tuleville lapsilleen, kun niiden oman ikäisten tiineyskyky/halu on vähintäänkin kyseenalaista. Ja kuten mainostit, jaksat ne yösyötöt ja vaipat. :)
[/quote]
Harva 40v nainen taipuu 2-5 synnytykseen, jos semmoista menee ehdottamaan, edes leikillään.
[/quote]
Harva 20-vuotias taipuu siihen noin paljon vanhemmalle miehelle. Ajatus on jo ihan älytön. Toisella on vasta elämä edessä, miksi hän haluaisi perustaa perheen sellaisen kanssa joka on elänyt sitä omaa elämäänsä jo 20 vuotta? Katkeruutta aiheuttavalta tilanteelta kuulostaa. Ensin pitäisi hoitaa lapset itsellisesti, kun isä ei enää jaksa yöheräämisiä ja jatkuvaa häslinkiä. Ja sitten, kun lapset lentävät pesästä, pitäisi alkaa miehensä omaishoitajaksi. Surkea diili.
Näemmä nuoret(?) gimmat heränneet sunnnuntai krapuloissaan kiukuttelemaan... Empä varmaankaan ole tähdentänyt, että olen keskivertoa selvästi nuorekkaampi kaveri. Komea alle 40v jannu olen, kunhan vain pysyn tarpeeksi siitä alkkohoolista (kaljasta) erossa. Kalja turvottaa kyl pahasti silmänympärykset ja naaman ja tällöin ei nuoria tytsyjä sovikaan vikitellä...
Myöskään lapsia minulla ei ole enkä ole teidän isänne, joten minuun ei päde tuo jo ikävän klassiseksi käynyt "isäni ikäinen" yök negaaminen. Postasin eilen hyvää matskua aiheesta, kannattaa lukea ja oppia jotain uutta elämästä. Aurinkoista päivää :-)
AP