Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?
Kommentit (1089)
Itse olen karvan päälle neljäkyt vee mies ja näytän ikäistäni nuoremmalta. Jos viitsisin nähdä vaivaa ja aloittaisin keskustelun jokaisen naisen kanssa, joka on osoittanut tippaakaan kiinnostusta, saisin jatkuvasti.
Tällä tarkoitan, että naiset ovat nykyisin minusta kiinnostuneita, ilman että minun tarvitsee tehdä mitään. Hommahan on mennyt parhaimmillaan siihen, että alaikäiset mimmit ovat ottaneet minusta salaa kuvan älypuhelimellaan, aivan kuin olisin joku nuori Ville Valo. Samoin esim. varatut aikuiset naiset julkisessa liikennevälineessä tuijottavat koko matkan (metrossa jne.) , vaikka oma mies / poikaystävä istuu vieressä.
Noin yleisesti ottaen kiinnostuneiden naisten ikäväli on ollut vähän päälle kaksikymppisestä rokkitytöstä naapurin eronneeseen viisikymppiseen.
Ja tämä on ihan 100% faktaa, ei mitään pikkupojan rehvastelua. Lisäksi mikä huvittavinta; minä en ole edes mitenkään erityisen komea tai mitään vastaavaa.
Tietysti kun minä kirjoitan tälläisen tosiasian auki, niin suurinta osaa ihmisistä (sukupuoleen katsomatta) asia ottaa jotenkin päähän, tai minua ei yksinkertaisesti uskota. Suomessahan ei saa onnistua missään, ei edes seksin / kiinnostuksen / parisuhteen saannissa.
Uusi näkökulma voisi olla vaikkapa sellainen ,että ollaan suvaitsevaisempia sen yhden prosentin suhteen ja annetaan heidän tehdä omat valintansa ja elää niiden mukaan omaa elämäänsä, jonka ovat itse itselleen valinneet.
Ilman siis mitään ulkopuolisten todisteluja,tähdentelyjä ja pelkästään ilkeitä nälvimisiä.
Jos kerran esim. olet naimisissa jonkun selaisen kanssa ,jonka syntymäpäivä ja vuosi ovat samat kuin itselläsi, niin paraneeko onnenne siitä että haukut pareja ,joilla on ikäeroa jompaankumpaan suuntaan?
Asiahan ei teitä kosketa silloin millään tavalla. ( ...huom. en sano että juuri sinä olisit haukkunut vaan yleensä)
Tätähän 'tasa-arvoinen avioliitto' tarkoittaa .
Hyväksymmehän eri rotuisten ihmisten avioliitot, lapsettomat parit ja heidän avioliittonsa,vammaisten seurustelun ja naimisiinmenonkin ,samaa sukupuolta olevien ihmisten avioliiton jne. (?)
Vai haluatko kenties osoittaa asian suhteen yksilöllisyytesi ja liittyä niiden yksilöiden riveihin (...ja adresseihin) jotka eivät hyväksykään( edes enemmistön päättämää lakiakaan siitä), vaan vaativat tilalle 'aitoa avioliittoa'.
Periaatteessa en itsekään hyväksy tuota ap:n ajatusta mistään koko ikäluokan 'iskostamisesta' minkään (parinvalinta-ajatuksen puolelle), mutta en silti tunne mitään tarvetta rajoittaa täällä hänen oikeuttaan puolisonsa tai seurustelukumppaneidensa valintaan ja oman elämänsä elämiseen.
Esimerkin vuoksi voin vielä kertoa,että omien vanhempieni välinen ikäero on 3 vuotta (isäni vanhempi ) ;isäni vanhempien puolestaan yksi vuosi (isoisä oli mummoa vanhempi),mutta äidin puoleisten isovanhempieni ikäero oli 24 (!)vuotta. Neljä täysin tervettä, elämässään myöhemmin aivan hyvin menestynyttä lasta he saivat ,eikä mummo vaarin kuoleman jälkeen mennyt enää uusiin naimisiin vaan eli loppuelämänsä tätini ja hänen tytärtensä (serkkujeni) kanssa. Nämä puolestaan menivät n. 20-vuotiaina naimisiin.
Tätini oli saanut heidät (kaksoset) ollessaan 17-vuotias.
Tällaista oli siis elämän kulku eräässä suvussa. En voi olla hyväksymättä tosiasioita,eli sitä, että kaikki he , pulisoiden välisistä ikäeroista huolimatta olivat minun sukulaisiani.
Vaarini tosin oli kuollut jo 20 vuotta ennen syntymääni,mutta mummoani muistan kyllä lämmöllä.Tärkeimmät lapsena olivat tietenkin ne omat vanhempani .
ps*olisi hienoa saada vastaukseksi tällä kertaa edes jotain muuta, kuin sitä yhden ajatuksen (tai siis yhden tunteen)iänikuista loputonta jankkaamista ,tai kuvainnollisesti sanottuna: päälleni täällä (mielipiteeni vuoksi) räkimistä.
Jos pelkkä ihmisen ikää koskevien inhonilmaisujen esittäminen ja niillä kilpailu on mielestänne ainoa tapa keskustella ja esittää täällä mielipiteitä, niin sellaisesta "keskustelusta" jättäydyn kyllä ihan ilomielin pois ja jätän sen omaan arvottomuuteensa.
terv. "Se sukkanauhakäärme"
(psps* ottakaapa tekin jotkut 'nimimerkit' käyttöönne,kun kerran sellaista minullekin ehdotitte)
Korjaus kirjoitukseeni :....(puolisoiden välisistä ikäeroista huolimatta ) suvussani ei siis ollut mitään 'pulipareja' tai 'alkkisavioliittoja' .
Suhtaudun itsehuumorilla omiin pikku kirjoitusvirheisiini,enkä toivoisi nyt kenenkään tarttuvan siihen kriitikon kynsin ja raateluhampain. (en itsekään ole täällä kenenkään pieniä näppäilyvirheitä kyttäämässä)
Sukkahousukäärmeelle; ei ongelma ole siinä että joku 20-vuotias aloittaa vapaasta tahdostaan suhteen 40-vuotiaan miehen kanssa. Ongelma on se että 99.9% parikymppisistä naisista pitää itseään tuplasti vanhempien miesten lähentely-yrityksiä vastenmielisinä, mutta joutuvat kuitenkin niistä kärsimään usein. Olisi kaikkien kannalta parempi että ne keski-iän kriisissä kärvistelevät nuorta lihaa jahtaavat miehet tajuaisivat tilanteen ja osaisivat suhteuttaa käyttäytymisensä siihen faktaan. Tiivistettynä pitäisi siis ymmärtää
1. 99.9% tilanteista, jolloin nelikymppinen iskee parikymppistä naista, on naiselle yhtä vastenmielistä kuin 60-vuotiaan naisen seksivihjailut nelikymppiselle miehelle. Jos haluaa etsiä poikkeusta sääntöön, kannattaa mennä vaikapa netin seksipalstalle, josta sitten saattaa löytyä se parikymppinen nainen, joka haluaa isänsä ikäistä miestä, sekä se nelikymppinen mies, jonka unelmien täyttymys on 60-vuotias mummo.
2. Samalla tavalla kuin 40-vuotias mies on kohtelias 60-vuotiaille naisille, nuoret naiset voivat olla kohteliaita 40-vuotiaalle miehelle. On osattava erottaa normaali kohteliaisuus eroottisesta kiinnostuksesta.
3. Samoin kuin nelikymppisellä miehellä ei ole velvollisuutta kelpuuttaa kuusikymppistä naista sänkyynsä toteuttamaan tämän seksifantasioita, ei parikymppisillä ole velvollisuutta toteuttaa keski-ikäisten seksihaluja.
4. Jos et sen vertaa osaa asettua toisen asemaan, ettet tajua kuinka ällöttävältä omien vanhempiesi ikäisten henkilöiden iskuyritykset voivat tuntua, voit syyttää vain itseäsi jos iskuyrityksiisi vastataan voimakkaalla vastenmielisyydellä. Aikuisena ihmisenä sinun olisi pitänyt ennakoida tilanne etukäteen.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:25"]
Äläpä puhu itseäsi pussiin sukkahuosufetisseinesi ja muutenkin voisit lopettaa tuon henkilökohtaisen avautumisen ja sen vaatimisen muilta. Tämä on anonyymi palsta ja täällä keskustellaan anonyymisti yleisellä tasolla otsikossa lukevasta aiheesta. Ei ole tarpeen mennä henkilökohtaisuuksiin kenenkään ketään kohtaan. Senssi ja seksipalstat sitten erikseen..
Jos ällötyt siitä, että muut ällöttyvät jammusetäkäytöksestä, niin se on sun henkilökohtainen voivoi. Et voi luontaista epäluonnonmukaisuudesta kumpuavaa ällötystä poistaa, joten sun on vain kestettävä se. Et ole itse tuonut keskusteluun mitään AP:n tai kenenkään kannalta olennaista tai hyödyllistä, saati tuoretta tai järkevää. Minäminäminä, ei muut kun minäminäminä vain ja 52v nuoripappani..
Papparaisesi intiimifantasiat eivät kuulu tähän ketjuun. Normaaliälyinen ihminen ei varsinkaan tuntemattomille rupea raottamaan sukkahuosuseikkailujaan, eikö sinulla ole ystäviä sitä varten? Vai haukuitko lyttyyn kun ottivat omanikäisensä puolison tai sinkkuilevat Ap:t torjuen, sinun esimerkistä ja määräilyistä piittaamatta ja meni välit poikki?
Miksi hyysäät niin maanisen vimmatusti AP:ta kun itse et "vanhanainenkrupsahtaneenakurppana" hänelle kuitenkaan kelpaisi, vaikka papparaisesi (tilaisuuden tultua) vaihtaisikin sinut 20-vuotiaaseen,. Toivottavasti näin ei teille käy.. Tosin jos ja kun näkee liikaa vaivaa muiden asioista, tuppaa ne omat asiat kremppaamaan..
[/quote] No hyvä on, mutta eihän se 'pappa' loppujen lopuksi ole edes suomea.
Kuulostaako se tuon sanalainamme alkukielellä mielestäsi niin pahalta esim. lauseessa:
"När Pernilla var femton blev hon mamma, och barnets pappa var då sjutton år gammal,en elev från samma skolan"
Lue koko ketju, äläkä lässytä ennen sitä. Joka pilkkua ei tarvi nus* Eikä tarvi jaaritella offtopic. Kysy niitä sukusi "pulipareja" vai mitä "pulisoita" nyt olivatkaan vääntämään rautalangasta mitä se offtopic tarkoittaa kun ei kerran sinulle mene kaaliin millään.
Eikö seniorin käärme nouse enää pystyyn vai miksi täällä meuhkaat ?
Vieläkö se jankkaaja jaksaa... :D
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:18"]
Lue koko ketju, äläkä lässytä ennen sitä. Joka pilkkua ei tarvi nus* Eikä tarvi jaaritella offtopic. Kysy niitä sukusi "pulipareja" vai mitä "pulisoita" nyt olivatkaan vääntämään rautalangasta mitä se offtopic tarkoittaa kun ei kerran sinulle mene kaaliin millään.
[/quote]
Tämä on kuule niin "off-topic" :kia koko ketju ,että älä sinäkään nyt enää noita turhia pulinoitasi enää täällä soita.On tässä nyt minulla muutakin tekemistä ja englantia osaan kyllä omiksi tarpeiksi ilman sinun apuasikin (kiitos vaan) joten tuo ainoa 'pointtisi' eli ohjeesi jonkun noin triviaalin ja yleisessä käytössä olevan englanninkielen yhdyssanailmaisun sukulaisiltani kysymisestä (minkä tuossa 'kommentissasi minulle ojentavalla tyylilläsi esille toit) ei nyt taida palvella muuta, kuin ihan vaan tuota omaa meuhkaamistasi. Kaiva sinä vaan ne äidinkielen harjoituskirjasi esille ja opettele kunnolla kirjoittamaan edes äidinkieltäsi, äläkä tule ketään muita tuolla ad/hd -lukihäiriöisen tyylilläsi neuvomaan.Muut kommenttisi jätän nyt omaan arvoonsa ja laitetaan ne vain nyt siihen sinun ilmiselvän luonnevikasi ja käytöshäiriösi piikkiin. Kokeile tuota samaa tyyliä jossain muualla ,niin huomaat sitten kyllä saamastasi palautteesta mistä kohdallasi on kysymys. Muut huomaavat sen tuolla tyylilläsi heti ja osaavat tehdä päätelmänsä sinusta sen mukaan kyllä aivan varmasti.
Voi Ap kun iskoistit psykoosipirkon.. Pidä hyvänäsi vain.. ;''D
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:18"]
[/quote]
Tämä on kuule niin "off-topic" :kia koko ketju ,että älä sinäkään nyt enää noita turhia pulinoitasi enää täällä soita.On tässä nyt minulla muutakin tekemistä ja englantia osaan kyllä omiksi tarpeiksi ilman sinun apuasikin (kiitos vaan) joten tuo ainoa 'pointtisi' eli ohjeesi jonkun noin triviaalin ja yleisessä käytössä olevan englanninkielen yhdyssanailmaisun sukulaisiltani kysymisestä (minkä tuossa 'kommentissasi minulle ojentavalla tyylilläsi esille toit) ei nyt taida palvella muuta, kuin ihan vaan tuota omaa meuhkaamistasi. Kaiva sinä vaan ne äidinkielen harjoituskirjasi esille ja opettele kunnolla kirjoittamaan edes äidinkieltäsi, äläkä tule ketään muita tuolla ad/hd -lukihäiriöisen tyylilläsi neuvomaan.Muut kommenttisi jätän nyt omaan arvoonsa ja laitetaan ne vain nyt siihen sinun ilmiselvän luonnevikasi ja käytöshäiriösi piikkiin. Kokeile tuota samaa tyyliä jossain muualla ,niin huomaat sitten kyllä saamastasi palautteesta mistä kohdallasi on kysymys. Muut huomaavat sen tuolla tyylilläsi heti ja osaavat tehdä päätelmänsä sinusta sen mukaan kyllä aivan varmasti.
[/quote]
Muut ovat pysyneet asiassa ja sanoneet ap:lle, ettei mitenkään. Sinä aloit jankkaamaan vanhan ukkos fetisseistä ja lässyn lää.
Joillakin vanhemmillakin voi olla kuragousut jalkaa mikkäli tenat ei tytsillä riitä. Ja teippiä mukaan myöS.
Jos et muiten tietyn, vanheneminen alkaa 20 kympin kulmilla.
Kirjoituksistasi paistaa sekavuus, tuomitseminen ja pahansuopuus, mutta muiden kirjoituksista "näet" ja "diagnosoit", vailla kykyjä siihen, toisten luonteita ja mielipiteitä -väärin, olemattomia lillukanvarsia. Yrität haukkua muita ihmisiä vielä toisten suilla ja panna sanoja (joita kukaan ei ole edes sanonut) toisten suihin.
Et tiedä kanssapalstailijoista yhtään mitään, varsinkaan kun emme avaudu tuollaisilla intiimeilla jaaritteluoksennuksilla, jotka ovat asiaankuulumattomia.
Ketjun aihe kertauksen kertauksen vuoksi: 40v miehelle 20v nainen.
40m/20n,40m/20n,40m/20n,40m20n,40m,/20n,40m/20n,40/20n,....jne.
no sitten sitä pitää tehdä näin vaa ihan näppäimistöllä....
Tämähän on melkein kuin kaupan teippiä tämäkin,kyllä tästä näkee mistä tässä ketjussa on kysymys .
Ettei nyt kenellekään ulkopuolisellekaan jäisi pienintäkään epäselvyyttä siitä mistä täällä keskustelu käy kuumana ja pääasiassa jo tietenkin uusinta valmistetta olevat älyllä varustetut puhelimet lähettävät kiivaasti viestejään nettiin,'eetteriin' ja bittiavaruuteen.
Kesken kuuminta hektistä menoa ja kiirettäkin viestit lähtevät liikkeelle tänne, koko universumin herkeämättä odottavien silmäparien nähtäville.
Täällä niitä tietysti koko maailma seuraa ,katsoo ja lukee suorastaan henkeään haukkoen.
Kaikkialla on ilmassa todella suurta keskustelujuhlan henkeä....
Tässä näyte näitä painavia puheenvuoroja sisältäneestä keskustelusta:
" Must' ainaki kaikki neljkypäset ukot on iha ällöi, ykskii ku se oikee tuijotti sillai ,siis vohoi ffffvvviit ku se oli siis ...nii ... siis oikeee ällö ....siis oikee semmone, oikee setämies vielä fffvvvitttt.... uuuuu et meinas oikee yrrrrjö lentää. Siin' ei ollu ku joku parisataa metrii siin välissä sillo . ..sehä oli jo melkein mun iholla ku se siin oikee viel yritti mua. Siis yäk.Eiks' se tajuu et tommosii ei sais ees olla olemassa,nehän pitäs kaikki lailla kieltää..."
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:46"]Mikäs siinä jos kolmevitonen menee mutta ei enää nelikymppinen? Itse olet kyllä nainen aivan parhaassa iässä ;-) VINK VINK
AP
[/quote]
Koska 35-vuotias ei ole tuplasti mun ikäinen mutta nelikymppinen on :) Jotenkin se "ällötysraja" kulkee siinä kolmessaviidessä koska ällöttäis olla jonkun nelikymppisen kanssa joka ois melkeen mun vanhempien ikänen.
Ja heh, kiitos vaan. Et säkään ois yhtään huonon ikäinen jos oisin 15v vanhempi.
Täytyyhän 4-kymppisen olla "ihan eri maailmasta" kuin 2-kymppisen. Jos ei, niin on tynnyrissä elänyt 40v tai elämän kovin koettelema 20v. Eikö se nyt ole ihan selvää? Ajattele vain itseäsi 20 vuotta sitten -siinä ajassa tapahtuu pakostikin paljon.
Sinänsä merkityksetöntä, mutta kuitenkin... ihan jo sen 4-kymppisen tietämättömyys nuorten nykytrendeistä ja -sanoista sekä -tekemisistä voi olla joissain tilanteissa aika noloa. Ja ehkä vielä nolompaa kun se 4-kymppinen (muka) tietääkin ne ja koittaa elää/puhua kuten ne 2-kymppiset...
Koska, kuten alussa jo kirjoitin, kyllä 2-kymppisten maailman kuuluukin olla erilainen kuin 4-kymppisten.
Isäni kaveri on 5-kymppinen ja hänellä on nyt 2-kymppinen vaimo. Haki Thaimaasta. Sieltä varmaan sinäkin voisit löytää. :)
Aivan sairasta. Vähän niinku faijan kans olis. Hyi saatana. N20
Ap:n kannattaa alkaa soittaa menestyvässä rokkibändissä niin eiköhän se siitä..
Kun olin 20v. niin mun vanhemmat oli 40v., en ois osannut seurustella vanhempieni ikäisten kanssa. Seurustelukumppanihan olisi voinut olla joku heidän kaverinsa tai vaikka entinen koulukaveri, se ois ollut noloa :)
Itse aina ihmettelen sitä kuinka ukot ettii itsään paaaaljon nuorempia akkoja, ja max muutaman vuoden itteään vanhempia. Naisilla ruukaa olee realistisempi asenne esim +/-5 vuotta. Miksi tää on näin?