Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?
Kommentit (1089)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:35"]
Provoilija se jaksaa potkia provoonsa eloa. Uskooko joku tämän jutun? Parhaat provoni -ketjussa ehkä jo huomenna.
[/quote]
No mitä väliä? Tämä VOISI ihan helposti olla totta, tuollaisia rasvaisia vanhoja kuolahirmuja on ihan todellakin olemassa, ja niitä on paljon.
Kiitospa kiinnostuksesta mutta keskityn mielummin huomattavasti nuorempiin. AP
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:35"]
Provoilija se jaksaa potkia provoonsa eloa. Uskooko joku tämän jutun? Parhaat provoni -ketjussa ehkä jo huomenna.
[/quote]
No mitä väliä? Tämä VOISI ihan helposti olla totta, tuollaisia rasvaisia vanhoja kuolahirmuja on ihan todellakin olemassa, ja niitä on paljon.
[/quote]
Joo, varmasti niitä onkin olemassa eikä me tiedetä niistä tämän ketjun jälkeen yhtään sen enempää kuin ennenkään. Ollaan vain onanoitu 700 kommentin verran jonkun tylsistyneen työttömän provoilijan aivopieruille ja omille kuvitelmillemme.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:26"]Kiitospa kiinnostuksesta mutta keskityn mielummin huomattavasti nuorempiin. AP
[/quote]
Me nuoret naiset taas keskitytään huomattavasti sua nuorempiin miehiin. :) olitkohan muuten sinä se pappa, joka mua yritti iskeä baarissa, etkä häipynyt vaikka poikaystäväni käski sun häipyä ja intit vastaan, kun sanoin ettei vanhat ukot kiinnostais edes sinkkuna.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 18:24"]Kyllä mulla edelleen intoa on ja asiat rullaa. On kyllä käsittämätöntä tuo naisten ikärasismi vanhempia miehiä kohtaan. Mulla on profiili deittipalstalla ja olen laittanut sinne iäkseni 6 vuotta nuoremman, ihan siitä syystä että naiset karsivat vanhempia miehiä näkemättä ensin. eikä tuo mitään harvinaista ole, eräs kaverini on laittanut iäkseen 10v nuoremman. Syynä vain naisten pilkuntarkkuus ja turhamaisuus tuossa ikä kysymykssä. AP
[/quote]
Kyllä mä antaisin sulle selkään, jos joutuisin sun kans deiteille. Pysy ikäisissäs ikäloppu impotentti.
Ikä kysymyksessä on silloin kun ikäkysymyksistä puhe on.
Miksi väkisin tyrkytät itseäsi sellaisille naisille, joille et syistä tai toisista kelpaa? Huom. konkreettisella syyllä tai syillä ei ole merkitystä. Toisaalta jos olisit kykeneväinen puolueettomaan itsereflektioon ja kasvamaan ihmisenä, voisit ihan suoraan kysyä nuorinainen kassahorolta, miksi hän "aiheettomasti" torjui sinut, vaikka olet #vain #2krt=200%:sti #vanhempi ja muutahan vikaa sinussa ei ole eikä voi olla.
Laske rimaa vastaamaan omaa tasoasi tai ole jatkossakin ilman. -Siinä vaihtoehdot Eskoseni.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 18:24"]
Kyllä mulla edelleen intoa on ja asiat rullaa. On kyllä käsittämätöntä tuo naisten ikärasismi vanhempia miehiä kohtaan. Mulla on profiili deittipalstalla ja olen laittanut sinne iäkseni 6 vuotta nuoremman, ihan siitä syystä että naiset karsivat vanhempia miehiä näkemättä ensin. eikä tuo mitään harvinaista ole, eräs kaverini on laittanut iäkseen 10v nuoremman. Syynä vain naisten pilkuntarkkuus ja turhamaisuus tuossa ikä kysymykssä. AP
[/quote]
Tää on niin huvittavaa. Niin monet miehet laittoi itsestään jonkun 6 vuotta nuoremman kuvan profiilikuvaksi, ja kuvittelivat että ei sillä sitten ole väliä kun näkee livenä. Hei ihan oikeesti, on sillä väliä. Sitäpaitsi kun jää ensi töikseen kiinni valehtelusta niin monelle naiselle se on niinku siinä. Sitten vielä ne deittailijat joilla ei ollut mitään järkevää sanottavaa, vain että "näytät hyvältä, tavattaisiinko" - no juu ei.
Paljon parempi on kun mies ei luule itsestään liikoja vaan sanoo heti aluksi "olen varmaan sulle liian vanha mutta..." Jos naista ei haittaa että on vaikka sen 6 vuotta vanhempi niin se sanoo sen kyllä. 20 vuotta vanhempi - voi ei.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:31"]
Miksi vitussa näin paljon alapeukutuksia? Kyllä parikymppinen persettä antaa kun lämäsee parikymppiä kätöseen.
[/quote]
Ehkä jossain "punaisten lyhtyjen alueella" huorataloissa, mutta niissäkin saattavat parhaimmat valita itse asiakkaansa ja piruvie hieman tiukemmalla seulalla. Tuskin ainakaan Suomessa ihan euro per ikävuosi taksalla irtoaa keneltäkään. Ja vaikka irtoaisi niin vain ja ainoastaan luuserit joutuvat maksamaan seksistä "rakkauden ammattilaisille". ;D
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 18:24"]
Kyllä mulla edelleen intoa on ja asiat rullaa. On kyllä käsittämätöntä tuo naisten ikärasismi vanhempia miehiä kohtaan. Mulla on profiili deittipalstalla ja olen laittanut sinne iäkseni 6 vuotta nuoremman, ihan siitä syystä että naiset karsivat vanhempia miehiä näkemättä ensin. eikä tuo mitään harvinaista ole, eräs kaverini on laittanut iäkseen 10v nuoremman. Syynä vain naisten pilkuntarkkuus ja turhamaisuus tuossa ikä kysymykssä. AP
[/quote]
Jos treffaat deittipalstalla tutustumasi naisen kanssa, niin kerrotko oikean ikäsi jossain vaiheessa? Vai jatkatko valehtelua pitkäänkin? Kuinka naiset ovat suhtautuneet siihen, että oletkin 6 vuotta vanhempi kuin ilmoituksessasi väität olevasi?
Netissä deittailut kariutuvat heti siihen että tämä deittipirkko haluaa nähdä mun valokuvan ensin, mitä en halua jaella netissä. Tuo sääntö on taas myös yksi ihme kummallisuus naisilta. AP
Manitbois: Herra 47 autoliikkeessä
Herra47 - katsastus
Pulttibois - Herra 47 passikuvassa
Metaforia tästä ketjusta..
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:56"]
Miksi ap kuvittelet ansaitsevasi nuoren naisen? Hyväksy se tosiasia, että olet vanha ja etsi ikäistäsi seuraa, kuten normaalit ikäisesi. N24
[/quote]
Mä olen vielä nuori, mutta etsin silti seuraa vain ulkomaalaisista nuorista naisista. Ihan siinäkin mielessä hyvä juttu, että ulkomaalaisten nuorten naisten osalta suomalaisella miehellä riittää kysyntää sitten vanhempanakin.
Miten ihmeessä ikinä pystyisit enää livenä näyttäytymään deittipirkolle jos et kerran nykyistä ajantasalla olevaa kuvaakaan hänelle kehtaa näyttää ?
Vanhat kuvat on valehtelua ja nykytotuuden kaunistelua. Tämä tekee sitten totuuden paljastumisesta livetilanteessa (jos sinne asti koskaan päästään) yhä isomman pettymyksen, koska kuva ei kertonut kuin muunneltua utopistista totuutta.
Näin ruuneperöimällä teet itsestäsi vain pellehermannin ja lisäksi teet ulkonäöstä ja iästäsi vielä tärkeämmän kuin ne ehkä muuten olisivat. Valehtelu jo ennen kuin mitään suhdetta on syntynyt, on ehdoton no-no.. Melko varmasti sinetöi sen, että suhdetta ei koskaan tulekaan.
Etpä kai itsekään lähtisi treffeille edes (sinulleliian)nuorennaisen kanssa näkemättä ensin kuvaa tai kuolaamatta livenä kaupassa. Et voi vaatia toiselta kuvaa, antamatta omaasi. Ja jos et anna kuvaasi, niin se vasta kuvaavaa onkin ja kertoo paljon enemmän kuin se, että sen nykykuvan laittaisit. ;D
Kannattaisi käydä joskus vähän muuallakin ulkona kuin lähialepassa ja kotona koneella virtuaalideittailla vielä valehdellen jo itsessään valheellisessa ja korostuneen pinnallisessa nettimaailmassa, jossa kuka tahansa voi väittää ja olla mitä tahansa.
Sokkotreffeille ei taida enää monikaan uskaltautua. Sitäpaitsi sokkotreffeillä vain pantataan väistämätöntä eli ulkonäön paljastumista. Tämä lisää ulkonäön merkitystä entisestään, eikä suinkaan poista sen vaikutusta/merkitystä, kuten joku saattaa virheellisesti luulla.
Vedä pussi päähäsi julkisilla paikoilla ja jaa netissä "Pussipääkuvaa". Ei siinä muu niksipirkkailu auta..
Et suostu kahville 35% itseäsi vanhemman naisen kanssa, mutta sinua 100% nuoremmille sinun pitäisi kelvata.. Ei tod kelpaa edes biledani24v kun on ruma ja tyhmä. Hän on kyllä nuori, mutta silti ruma ja tyhmä. Keskenkasvuinen nulikka. Tuotantoyhtiö panee bimboja halvalla, fantastista he tienaavat sillä. Härskiähän tuo on, mutta jos ja kun bimbot itse siihen suostuvat niin ei maha mittään..
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 22:30"]No sitä mitä vanhempienkin kanssa, ikä on vain nummero. Ja älkääs nyt ärsyttäkö minua selkeästi yritätte herätellä minussa aggressiota. En kuitenkaan hermostu helposti...AP
[/quote]
Koska ap ymmärrät, että ikä ei ole vain numero? Sinä olet vanha. Liian vanha. Etsi ikäistäs tai vanhempaa seuraa, mutta jätä meidät nuoret rauhaan.
" Ja älkääs nyt ärsyttäkö minua selkeästi yritätte herätellä minussa aggressiota. En kuitenkaan hermostu helposti...AP "
Itse syyllistyt yksipuoliseen, epätoivottuun vonkaamiseen, stalkkaamiseen ja hedelmättömään ja täten hyödyttömään jankkaamiseen. Ei ole sinun asiasi hermostua, vaan uhrien ja muiden, jotka symppaavat uhreja.. Sinulle on vain kerrottu faktoja, makuja ja mielipiteitä, et voi niistä suuttua.
Kyllä vähän vongatakin saa, mutta sitten täytyisi tajuta ja uskoa mahdollinen EI.. =)
Itse olen 20-vuotias, seurustellut nyt vuoden 30-vuotiaan kanssa, ei ongelmia. Hänellä lapsi entisestä suhteesta. En näe tässäkään ongelmia. Enemmän näkisin ongelmia siinä, että yrittäisin seurustella omanikäiseni kanssa, jotka yleensä ovat vielä nuoruuden huumassa, bilttävät niin paljon kun kerkiävät, eikä oikeen elämä ole vielä kasassa. Tiesin sen jo alaikäisenä, että omanikäiset eivät vain kiinnosta. Ystäväni ja perheeni on kyllä aina ihmetellyt, miksi olen niin paljon vanhemman kanssa. Ihan vaan siksi, että heillä on jo elämänkokemusta ym. mitä kaipaan suhteessa. En usko että 40- vuotias ois liian vanha mulle, kunhan välittäisin hänestä kaikin puolin (luonne, ulkonäkö, elämänasenne ym.)