Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?

Vierailija
03.07.2015 |

Tätä kysyy kuukauden kuluttua 40v täyttävä mies...

Kommentit (1089)

Vierailija
21/1089 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap ei suostu paljastamaan tarkempia tietoja ulkonäöstään? Esim. sitä pituutta ja painoa? Onko tässä taas kyseessä nelikymppinen ukko, jonka oletettu nuorekkuus perustuu siihen, että pituutta on joku 170 senttiä eli vain vähän enemmän kuin kasvuspurttia odottavalla teinipojalla?

Vierailija
22/1089 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:51"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:32"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:00"]Minua oikeastaan kiinnostaa eniten se, miksi Ap 40-kymppisenä haluaa 20-v seuraa, noh, oikeastaan mihinkään? Ikäkriisi vai kadonneen nuoruuden metsästys? Siinä ap:lla kyllä hymy hyytyy kun parikymppinen pimatsu jaksaa juhlia vuorokausia putkeen ja itse simahtaa viimeistään puolen yön aikaan... Entäpä keskustelun aiheet? Mitä yhteistä on 40v ja 20v:llä? [/quote] Jos vaikka äipäksi tuleville lapsilleen, kun niiden oman ikäisten tiineyskyky/halu on vähintäänkin kyseenalaista. Ja kuten mainostit, jaksat ne yösyötöt ja vaipat. :)

[/quote]

Harva 40v nainen taipuu 2-5 synnytykseen, jos semmoista menee ehdottamaan, edes leikillään.

[/quote]

Harva 20-vuotias taipuu siihen noin paljon vanhemmalle miehelle. Ajatus on jo ihan älytön. Toisella on vasta elämä edessä, miksi hän haluaisi perustaa perheen sellaisen kanssa joka on elänyt sitä omaa elämäänsä jo 20 vuotta? Katkeruutta aiheuttavalta tilanteelta kuulostaa. Ensin pitäisi hoitaa lapset itsellisesti, kun isä ei enää jaksa yöheräämisiä ja jatkuvaa häslinkiä. Ja sitten, kun lapset lentävät pesästä, pitäisi alkaa miehensä omaishoitajaksi. Surkea diili.

[/quote]

Tyypillinen omaishoitaja lienee se 6-kymppinen hoitamassa omia vanhempiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1089 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitähän tällä ap:lla on tarjota kaksikymppiselle? Itse puhuu jostain Brad Pitteistä ym., kuinka kelpaisi kaksikymppisille. No haloo, nelikymppinen kelpaa JOS on mainetta, kuuluisuutta tai paljon rahaa. Ja silloinkin vain niille kaksikymppisille, jotka tavoittelevat vain rahaa tai mainetta. Joku Juha 39v. myyntiedustaja tai bussinkuljettaja Hyvinkäältä on vitsi seurustelumielessä, oli kuinka nuorekas tai seksikäs tahansa. Siis ei välttämättä vitsi kolmikymppiselle mutta kaksikymppiselle kyllä.

Ja mitä tätä nyt jauhamaan. Käy pyytämässä kaveriksi facessa tai ehdota kassalla kahville lähtöä tai käy pihaportilla stalkkaamassa, sittenpä päästään tästä jännityksestä. Pakithan sulle tulee ja lähikaupan vaihto mutta ehkä se on kaikille parempi näin. Parempi äkkirytinä kuin ikuinen kitinä. Ehkä opit jotain siitäkin (tai todennäköisesti et, vikahan on siinä kanassa, joka ei ymmärrä sun ykköslaatua eikä sitä, miten mahtavaa olisi päätyä yksiin eri sukupolven ihmisen kanssa.) Thaikuista saat sen ikäisen vaimon kyllä ihan ongelmitta, ne tekee muutenkin kiltisti hymyillen mitä isäntä haluaa, pääasia kun joku elättää eikä hakkaa hengiltä. 

Vierailija
24/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis. Mua yritti joku 30+ muija pokaa koko illan, eikä ymmärtänyt sanaa ei. Kuulemma halusin sitä, kun katoin sitä silmiin, kun hän puhui mulle.
N24

Vierailija
25/1089 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aatelkaa, vaikka Brad Pitt kelpaisi kaksikymppisillekin, niin sillä on kuitenkin nelikymppinen vaimo!

Vierailija
26/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmastikaan AP ei ole tosissaan, kunhan provoilee.

Vierailija
27/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:59"]Ei kaikki 20 vuotiaat niin ajattele.Oma rakas 40v ja itse olen 20v.

Ja edelleen mua ärsyttää tää isäni ikäinen kumppani" shaiba koska oma isäni on lähemmäs 60,että en ole mitään isä hahmoa hakenut.

Kyllä mä uskon,että moni nainen olisi valmis ottamaan hyväkuntoisen,terveen ja hyvin säilyneen 40v

(Ainakin omat tuttavat tätä mieltä)
[/quote]
No jos oma isä on ollut isoisäikäinen niin luonnollinen jatkumohan tuo on...
[/quote]

40 on isoisä? Vain wt-porukoissa :D
[/quote][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:59"]Ei kaikki 20 vuotiaat niin ajattele.Oma rakas 40v ja itse olen 20v.

Ja edelleen mua ärsyttää tää isäni ikäinen kumppani" shaiba koska oma isäni on lähemmäs 60,että en ole mitään isä hahmoa hakenut.

Kyllä mä uskon,että moni nainen olisi valmis ottamaan hyväkuntoisen,terveen ja hyvin säilyneen 40v

(Ainakin omat tuttavat tätä mieltä)
[/quote]
No jos oma isä on ollut isoisäikäinen niin luonnollinen jatkumohan tuo on...
[/quote]

40 on isoisä? Vain wt-porukoissa :D
[/quote]
Kyllä 40 v on vanha isä vauvalle, paitsi ei wt-porukoissa.

Vierailija
28/1089 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:32"]Ja aatelkaa, vaikka Brad Pitt kelpaisi kaksikymppisillekin, niin sillä on kuitenkin nelikymppinen vaimo!
[/quote]
En oo koskaan ymmärtänyt brad pittin hehkutusta. Ruma oli jo nuorena, eikä todellakaan oo komistunut.
N24

Vierailija
29/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se. Mieti ny ku mie oon ensimmäisen kerran vetassu henkeä niin sie oot ollu jo 20v kolli. Liian vanha.

Vierailija
30/1089 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:01"]

Mä voisin ottaa 40-vuotiaan elättäjäksi, mutta seksiä en harrastaisi noin vanhan kanssa mistään hinnasta. Jos pitäisi muuttaa saman katon alle, niin oma huone ja ukolle pitäisi olla ok, että tuon niitä oman ikäisiä miehiä kotiin ja panen niiden kanssa.

[/quote]

Ai nytkö ne onkin varsinaisia mahtisonneja, vaikkei nykyjantterit tahdo edes armeijaan kelvata ja kenutkin tykkää jotta isänsä vieläkin kovemmassa tikissä kuin pojat.

Vierailija
31/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku hiljaa itseään huomattavasti iäkkäämmän miehen kanssa avioituneet ottavat iässä puolisonsa kiinni, loppujen lopuksi ei ikäeroa enää huomaa, sääli tietysti naista siitä että näin käy.

Vierailija
32/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:15"]Varmastikaan AP ei ole tosissaan, kunhan provoilee.
[/quote]

Ap saattaa provoilla mutta näitä parikymppisistä 40-50 v äijiä on valitettavan paljon.

Vierailija
33/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut paljon aiheeseen liittyvää tietokirjallisuutta esmes mitä tällä sivulla todetaan

http://www.blackdragonblog.com/2014/03/01/x-mistakes-men-men-pursuing-younger-women/

Naisia on kolmea tyyppiä: 1. ei halua mistään hinnasta itseään selvästi vanhempaa miestä 2. pitää etenkin vanhemmista miehistä 3. nainen jolle miehen iällä ei ole niin väliä

Täällä tuntuu vastailevan pää asiassa vain noita ykköstyypin kanoja. Kannattaa siis muistaa että noita muuntyyppisiäkin naisia löytyy. AP

Vierailija
34/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tÄSSÄ VIELÄ HYVÄÄ TEKSTIÄ:

The good news is that the world is filled with super hot Type 2s and Type 3s, and I’m talking about what most men would consider 9s and 10s. These women will be more than happy to sleep with a much older man. So all this acting younger shit isn’t necessary.

ap

Vierailija
35/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 40v mikään toivoton ikäloppu ole mutta mulle silti liian vanha. Nelikymppisellä kun on yleensä työpaikka, oma asunto, koulutus ja jopa lapsia eli aivan eri elämäntilanne kuin mulla. Ois varmaan aika vaikeeta päästä samalle aaltopituudelle yli 20v vanhemman miehen kanssa eikä parisuhde todennäköisesti toimisi. Joku 35-vuotias saattais ehkä just ja just mennä ja mielellään ottasin kyllä jonkun nuoremman, ainakin alta kolmikymppisen.
t. n18

Vierailija
36/1089 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:58"]

Minä haluaisin tähän ketjuun perusteluja niiltä nelikymppisiltä, miksi parukymppiset kiinnostaa ha mitä haluatte heiltä?

[/quote]

Syitä on varmaan monia, mutta yksi tärkeimmistä? lienee lapset. Siinä nousee oman ikäisillä tie pystyyn.

Vierailija
37/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos kolmevitonen menee mutta ei enää nelikymppinen? Itse olet kyllä nainen aivan parhaassa iässä ;-) VINK VINK

AP

Vierailija
38/1089 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:01"]

Mä voisin ottaa 40-vuotiaan elättäjäksi, mutta seksiä en harrastaisi noin vanhan kanssa mistään hinnasta. Jos pitäisi muuttaa saman katon alle, niin oma huone ja ukolle pitäisi olla ok, että tuon niitä oman ikäisiä miehiä kotiin ja panen niiden kanssa.

[/quote]

Ai nytkö ne onkin varsinaisia mahtisonneja, vaikkei nykyjantterit tahdo edes armeijaan kelvata ja kenutkin tykkää jotta isänsä vieläkin kovemmassa tikissä kuin pojat.
[/quote]
Kyllä ne nuoret aina ikälopun voittaa. ;) niin ulkonäössä kuin kaikessa muussakin.

Vierailija
39/1089 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:46"]Mikäs siinä jos kolmevitonen menee mutta ei enää nelikymppinen? Itse olet kyllä nainen aivan parhaassa iässä ;-) VINK VINK

AP
[/quote]
Ap. Olet säälittävä vanha ukko. Jätä nuoret rauhaan.

Vierailija
40/1089 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:19"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:14"]

Oon 26 ja en ikipäivänä edes vilkaisisi 40vee ukkoon päin.Kuulostat just sellaiselta sairaalta ukolta johon törmäsin töissä,20vee vanhempi vähintään ja luuli että olisin kiinnostunut hänestä ja hän pääsisi pettämään vaimoaan,jonka kanssa kaksi nuorta lasta.Haukuin helvettiin.

[/quote]

Noi vanhat ukot aina ihmettelee, miksi vanhat naiset tuomitsee niiden himot nuoriin tyttöihin.

Selitellään kateudella yms. (ihan niin kuin edes vanhat naiset haluaisivat jonkun ruman kurttupallin...).

Todellinen syy paheksunnalle on se, että ne vanhatkin naiset olivat joskus nuoria ja muistavat miten oksettavia kiimaiset setämiehet ovat. Soisin itsekin jokaiselle nuorelle tytölle mahdollisuuden elää ja olla ilman vanhojen setämiesten ahdisteluja.

Se oli oikeasti niin oksettavaa, kun nuorena sellainen vanha kiimainen ryppyperse yritti jotain innoissaan, hyi saatana, jos vain miehet tietäisitte miten kamalaa se on.

[/quote]

Totta joka sana. Pahinta ovat työpaikalle tulevat kiimaiset setämiehet, kuten eräs kesätyöpaikkaani päivittäin ilmestynyt tyyppi, joka lopulta huuteli jo kaupan ovelta, onko hänen morsiamensa paikalla. Minua yökötti ja hävetti, mutten osannut vielä tuon ikäisenä ja kohteliaaksi kasvaneena sanoa ajatuksiani suoraan. Työkaverini onneksi osasi.

Baareissa noita kiimaisia setämiehiä riitti. Muistoissakin kuvottaa se holhoavan ylemmyydentuntoinen asenne, jolla he yrittivät painostaa valitsemaansa neitoa mukaansa. Uho oli juuri tuota ap:n tyyliä, kun piti mainostaa omaa kestävyyttään ja kokeneisuuttaan juonteiden vastapainoksi. Vinkki setämiehille: vihjaatte mitä vihjaatte, mutta "mä voin opettaa sua" ei toimi missään yhteydessä.

Ketju on lukittu.