BB Olenko ainoa, joka pitää Teijasta?
Vaikkakin on kova juoruamaan, minusta Teija on talon mainioimpia tapauksia letkautuksillaan. Todellakin tulisi kolo taloon jos Teija lähtisi kommentteineen. Teija on mielestäni Tean ohella talon parhainta viihdettä!
Kommentit (25)
ja aivovamma toivomuksista. Minusta nuo ei ole juoruilua vaan täydellisen idiootin puheita!
JA siitä ,että mikään ei oleikinä oma vika mutta muista niitä vikoja löytyy niin maan p*erkeleesti.
jos ei Teija haukkuisi muita ja yllyttäisi muita samaan. Toisaalta teija valitsee uhreikseen niitä jotka ei tekis pahaa kärpäsellekkään. Paha on suustaan, vaikea tykätä ihmisestä, mutta bbtaloon on oikea ihminen ärsyyntymisineen ja nikotiininhimoineen
En halua Teijaa voittajaksi, mutta toivottavasti pysyy talossa pitkään.
Ehkä muiden haukkuminenkin vähenisi, jos Anne lähtisi.
mun mielestä Teija on hauska!
On kova kiroilemaan ja päästämään sammakoita suustaan. Ei varmaan paljon ajattele ennenkuin puhuu. Ei se Teija oikeasti pidä Iidaa huorana tai toivo sille aivovammaa.
niin miksi aikuisen ihmisen, kohta viittäkymmentä käyvän, täytyy tuollaista potaskaa suustaan päästää?
Kuka jaksaa katsoa jos siellä on vaan JOhanna hiuksia harjaamassa ja irtoripsia kiinnittelemässä ja niinku hokemassa niinku että niinku.
Tai Katariinaa makaamassa sängyllä. Tai Iidaa pätemässä?
En minä ainankaan.
Mukavat ja kiltit ja kivat ihmiset ei ole hyvää viihdettä, niin se vaan on :)
Kiltit jää taloon niin ohjelmasta tulee tylsä.
Niin se on aina ennenkin mennyt.
Haluan Teijan ja Annen pysyvän talossa.
niin miksi aikuisen ihmisen, kohta viittäkymmentä käyvän, täytyy tuollaista potaskaa suustaan päästää?
Kai sinäkin olet joskut jostain ihmisestä sanonut suustuspäissäsi ilkeästi?
Mun mielestä noi Teijan jutut otetaan ihan liian vakavasti. JOs olisi haukkunut esim. Annea tai Jonna I:itä ei ketään haittaisi.
Ihan käsittämätöntä, miten tuon ikäinen ihminen voi huoritella ja haukkua Iidaa esim. päävammaiseksi, vaikka itse on sitä kaikesta päätellen.
Miten tuollainen ihminen voi olla sairaanhoitaja?
Haluaisitko sinä hänen potilaakseen ap.?
Just tuollaisesta tyypistä voisi kuvitella vaikka mitä hirmutekoja potilailleenkin!
Mutta ei se ole silti minua koskaan oikeuttanut huorittelemaan ketään tai viittaamaan aivovammaiseksi ja niin edelleen.
Tossa vaiheessa ei ole enää kyse tempperamentistä, vaan tyhmyydestä!
Eikä minusta Teija ja Anne ole viihteellisesti mitenkään merkittäviä. Ällötyksiä ne vaan on ja tekevät siitä ohjelmastakin tavallaan sitten ällöttävän ja minusta se ei ole viihdettä jos koko ohjelma menee kahden ihmisen takia niin ällöttäväksi etten viitsi sitä enää edes katsoa...
Eikä myöskään viihdettä ole se että Teija ja Anne kiusaa siellä muita asukkaita ja aiheuttaa pahaa oloa?
Oorait!
Jos otetaan tämä käytäntö sitten kouluissakin niin nythän minä tämän asian ymmärrän. Kiusaaminen on viihdettä itse kiusaajille ja niille jotka sitä seuraa eivätkä tee asialle mitään. Näillä tälläisillä ihmisillä kun tuntuu olevan sitten niin tylsä elämä että täytyy hakee sitä viihdettä sitten muista.
MUTTA SEN EI TODELLA KUULUIS MENNÄ NOIN!!! EI KELLÄÄN OO OIKEUTTA PILATA TOISEN MIELENTERVEYTTÄ JA ELÄMÄÄ!!
Sitä paitsi se kiusaaminen on hyvin lapsellista. Ymmärrän että jos sitä kouluissa tapahtuu kun vielä niin keskenkasvusia ollaan. Mutta jos aikuisen naisen käytöstavat on nuo jää kaksi vaihtoehtoa;
a) hän on henkisesti jollain tapaa sairas.
b) jälkeenjäänyt.
Ja tässä sulle oli varmaan kanssa sitä tempperamenttiä kuten minun sanoista voi huomata, mut silti mä toistan ja painotan; Mun ei ole koskaan tarvinnut huoritella ketään tai pilkata ihmisen vammasta!!!!!
Kun siihen nyt tarpeelliset todisteetkin on ja BB:hän sanoi palaavansa tähän asiaan vielä tarvittaessa.
Se on ihme ja kumma kun toi lihava, ruma Teija sättii päivästä toiseen sopusuhtaista, mukavaa ja kaunista Iidaa. Ei mulla menisi enää läpi toi tollanen, kun tullu jo yks törky niin lipsahtaa heti toinenkin jo perään, alkasin minä sille asialle vähän tehdäkin jo jotain.
Esimerkiksi jos minun tulisi valita: kumman ottaisin kasvattamaan lastani, Iidan vai Teijan.
Niin ei paljoa kyllä tarvitse miettiä etteikö se olisi IIDA!
Iida on 27v ja käyttäytyy paljon kypsemmin kuin 46v ihminen. Mutta tässä ei taidakkaan olla kyse enää kypsyydestä, vaan silkasta ilkeydestä!
Mutta kyllä tota Teijaa voi kanssa naurettavaksi ja lapselliseksikkin mätämunaksi sanoa, oli kyse sitten mistä tahansa!!!! VARSINAINEN ÄLLÖTYS.
Ihan käsittämätöntä, miten tuon ikäinen ihminen voi huoritella ja haukkua Iidaa esim. päävammaiseksi, vaikka itse on sitä kaikesta päätellen.
Miten tuollainen ihminen voi olla sairaanhoitaja?
Haluaisitko sinä hänen potilaakseen ap.?
Just tuollaisesta tyypistä voisi kuvitella vaikka mitä hirmutekoja potilailleenkin!
Teija haukkunut Iidaa päävammaiseksi, vaan sanoi suutuspäissään, että ehkä sen vamman olisi pitänyt olla aivoissa.
Ja ei ole suoraan huoritellut Iidaa, vaan Annelle tulistui jostakin Iidan sanomasta ja Annelle siis huoritteli. Eri asia jos päin näköä huorittelee.
Sille henkilölle itselleen kelle sitä tarkoitat vai juoruilet jollekin muulle toisesta tollasena.
Silti järin lapsellista ja epäkypsää käytöstä tuon ikäseltä. Ei siitä mihinkään pääse.
Vaikka ois kuinka suuttunut, ei se silti oikeuta sieltä suustaan päästämään mitä tahansa sammakoita.
Toivottavasti Iida tulisi olemaan tietoinen tuosta huorittelusta, kun musta tuntuu ettei se ole vaikka Anne taisi juoruilla jo siitäkin sitten Joukolle ja Jonna I:llekkö se oli.
kun haukkuminen. Kannattaa vaikka katsoa jostain se pätkä!
Ja huoraksi haukkui annelle suustuspäissään, ei päin iidan naamaa.
Näkee punaista, kun Iida ei noteeraa pahemmin hänen kateusvihaansa. Teija taitaa olla niitä ihmisiä, jotka elävät juoruista, ilkeilystä jne.
En ymmärrä, miksi Tea on niin suuri suosikki Teijalle. Teahan valittaa, kiroilee ja on niin teennäinen koko ajan. Mutta taitaa palvoa Teijaa jonain äitihahmona?
Narsistiko se ihminen on?
Teija on just hauska ja sitä on mukava seurata! Kovin on mustavalkoista porukkaa täällä!
Kun bb oli käskenyt Iidaa mennä nukkumaan ja Iida ei sitten mennyt, kun ensiksi Teija oli HAUKKUNUT, juu kyllä, haukkunut... Iidaa, hänen jalassaan olevasta vammasta.
Iida sitten puolustautui ja meni puhumaan sinne Teijalle, eikä mennyt nukkumaan niin kuin olisi pitänyt.
Iida teki ihan oikein kun puolustautui.
Kyllä minä tämän tilanteen muistan, ihan turhaan yrität mun päätä kääntää, Teija on paskakärpänen mikä paskakärpänen.
Teija on just hauska ja sitä on mukava seurata! Kovin on mustavalkoista porukkaa täällä!
on varmaan itse samanlainen!
" Se, jonka mielestä toisten haukkuminen on hauskaa "
antautua Markukselle niin saisi kerrankin kunnon kyytiä joskin nopeaa sellaista.