BB Olenko ainoa, joka pitää Teijasta?
Vaikkakin on kova juoruamaan, minusta Teija on talon mainioimpia tapauksia letkautuksillaan. Todellakin tulisi kolo taloon jos Teija lähtisi kommentteineen. Teija on mielestäni Tean ohella talon parhainta viihdettä!
Kommentit (25)
Niin Teija viittasi että Iidan aivoissa on vamma Kun bb oli käskenyt Iidaa mennä nukkumaan ja Iida ei sitten mennyt, kun ensiksi Teija oli HAUKKUNUT, juu kyllä, haukkunut... Iidaa, hänen jalassaan olevasta vammasta.
Iida sitten puolustautui ja meni puhumaan sinne Teijalle, eikä mennyt nukkumaan niin kuin olisi pitänyt.
Iida teki ihan oikein kun puolustautui.
Kyllä minä tämän tilanteen muistan, ihan turhaan yrität mun päätä kääntää, Teija on paskakärpänen mikä paskakärpänen.
suurinpiirtein noin se teija sanoi.
-ohis
Anne on "hiljaa" vieressä, eli lietsoo toista (Teijaa) puhumaan pahaa. Ns. heittää bensaa pikku liekkiin jotta siitä tulee iso roihu. Sitten kun Teija on suunsa puhunut puhtaaksi, mitä tekee Anne? No menee kertomaan muille mitä Teija puhui. JOS tuo h*ora juttukin olisi pysynyt suljettuna (=Anne ei olisi kaikille sitä kailottanut) tuskin olisi BB ottanut Teijaa puhutteluun. Juttu tavallaan paisui liian isoksi, ANNEN ansiosta.
Ja samaa Anne tekee koko ajan muidenkin kanssa: puhuu yhden kanssa jostakin ja sitten kertoo toisille mitä on "kuullut" X:n sanovan. Huomionarvoista on se, että jostain kumman syystä osaa olla "viattoman" oloinen --> moni pitää häntä ystävänä joka kertoo asioista mitä on kuullut ns. hyvää hyvyyttään, eikä ymmärrä että Anne jatkaa siitä seuraavan luo kertomaan mitä äsken kuuli jne. Esimerkin luontoisesti:
Anne puhuu a:n kanssa joka sanoo b:n kertoneen että hermot mennyt c:hen ja että b antaa _ehkä_ pisteen c:lle.
Anne sitten juoksee pikapikaa c:lle kertomaan että b antaa sulle pisteitä ja että b juonii a:ta mukaan. Ja kappas sitten c (odotetusti) loukkaantuu kuinka häntä vastaan juonitellaan, ja alkaa hämmentää soppaa puhumalle d:lle että a+b äänestä häntä, hän äänestää heitä, äänestäisikö ehkä d:kin heitä jne.
Ja kappas, kohta on kuppikuntia ja pahaa verta, jonka ANNE luonut. No myrkynkeittäjäksi aikoi taloon mennäkin, mutta isoveljen pitäisi näyttää pätkiä Annen toiista asukkaille, silmät avautuisivat.
Entisenä koulukiusattuna mun on hirveän vaikea jotenkin hyväksyä ilkeyttä tai niellä se, että kaikki ihmiset ei ole niin empaattisia.
Ei toi munkaan pitkä vuodatus tuolla ollut kovin järkevää käytöstä, hyvä että sain henkeä edes vedettyä, kun nää tälläset asiat on vaan sellasia että nostaa minun karvat pystyyn ja eläydyn sit aika tunteella.
Entisenä koulukiusattuna mun on hirveän vaikea jotenkin hyväksyä ilkeyttä tai niellä se, että kaikki ihmiset ei ole niin empaattisia.
Ei toi munkaan pitkä vuodatus tuolla ollut kovin järkevää käytöstä, hyvä että sain henkeä edes vedettyä, kun nää tälläset asiat on vaan sellasia että nostaa minun karvat pystyyn ja eläydyn sit aika tunteella.
keskenään neljän seinän sisällä. eiköhän sitä yks sun toinen ala hajoilemaan tavalla tai toisella. ei tuo käytös noilla ole välttämättä sitä, mitä se olis normaaliolosuhteissa.