Hölmö pomo (mies)
Hyppii hetki sitten tasajalkaa ja meuhkasi niin, että meinasi perse revetä. Syy oli ainoastaan se, että otin pikku torkut, enkä ehtinyt ihan herätä kun äijä rymisteli työpisteeseeni. Sain kuulla olevani vaikka mitä, vaikka yritin vain vähän rentoutua ja kerätä voimia perjantai iltavuoron asiakaspalvelun haasteisiin. Hankkis elämän!
Kommentit (15)
Veikkaampa että nämä ns. asiakkaat olivat myös tyytyväisiä etten häiriköinyt puhelimella. Tää on niin tätä. Mä kyl vaihdan ammattia kunhan ekaks keksin mihin ammattiin alan tän paskaduunin jälkeen. Ei kyllä yhtää motivoi tommene kyyläripomo. (AP)
Mun idari kyyläripomo on kylläkin nainen. Työ on mitoitettu kognitiivisesti ekaluokkalaisille, ei motivoi ei.
Mun idari kyyläripomo on kylläkin nainen. Työ on mitoitettu kognitiivisesti ekaluokkalaisille, ei motivoi ei.
tiedän tunteen :-) tää duuni on niin herneestä ja yhtään ei helpota se että toi pomo on aivan käsittämätön uuvatti. se on niin feikki. kerran teki ylläripyllärin palaverissa ja tarjos meille suklaata. odotti hiljaa että saatiin suu makeaksi ja sitten alkoi kehumaan ja kysy kuka jää ylitöihin. mikä urpo. meinas mennä suklaa väärään kurkkuun kun alko naurattaa tommonen kotitarvepyskollogi. sitte kun tulee joku herraisoherra paikalle nii toi paskoo pöksyy ja nuolee insinöörin takapuolta ylennyksen toivossa. kohta etenee urallaan varmaan tiiminvetäjäksi kun on tommonen uraraketti. taidankii kostoks käydä ilmottautumassa sairaaks. päätäsärkee ja vituttaa.
Epäkohteliaskin, ei ihmistä saa herättää unesta noin. Sano se sille ja vaadi lukkoa siihen oveen
Veikkaampa että nämä ns. asiakkaat olivat myös tyytyväisiä etten häiriköinyt puhelimella. Tää on niin tätä. Mä kyl vaihdan ammattia kunhan ekaks keksin mihin ammattiin alan tän paskaduunin jälkeen. Ei kyllä yhtää motivoi tommene kyyläripomo. (AP)
Mitä helvatan kyyläämistä se on, että vaatii sinun tekevän töitä palkkasi eteen?
Jos et viihdy töissäsi, ota loparit. Mutta oikeasti: sinä kyllä vedit lonkkaa, vaikka sinun olisi pitänyt ansaita palkkaasi.
Ei ole sinun asiasi alkaa suhteellistaa työtehtäviäsi tyyliin "veikkaaNpa, että nämä asiakkaat olivat myös tyytyväisiä, kun en tehnyt töitäni"...
Jos totta puhun, sinunkaltaisesi työntekijät eivät ikinä etene työelämässä, jos työmoraali pysyy noin huonona.
Epäkohteliaskin, ei ihmistä saa herättää unesta noin. Sano se sille ja vaadi lukkoa siihen oveen
mut tää on avokonttori!
Mitä helvatan kyyläämistä se on, että vaatii sinun tekevän töitä palkkasi eteen? Jos et viihdy töissäsi, ota loparit. Mutta oikeasti: sinä kyllä vedit lonkkaa, vaikka sinun olisi pitänyt ansaita palkkaasi. Ei ole sinun asiasi alkaa suhteellistaa työtehtäviäsi tyyliin "veikkaaNpa, että nämä asiakkaat olivat myös tyytyväisiä, kun en tehnyt töitäni"... Jos totta puhun, sinunkaltaisesi työntekijät eivät ikinä etene työelämässä, jos työmoraali pysyy noin huonona.
Työmoraali on ihan niin huono kuin on työnantajan moraali :P
Jos et viihdy töissäsi, ota loparit. Mutta oikeasti: sinä kyllä vedit lonkkaa, vaikka sinun olisi pitänyt ansaita palkkaasi.
No niinhän mä just kerroin. Vaihan ammattia hetikun keksin minne alalle siirryn. Sen verran ottaa pattin toi urpo uraraketti pomomies ja hei ei kaikki haluu mitää puhelinmyyntiuraa. Taidan alkaa omistajaksi nii voin kyylää ja pottuilla muille. Huomenna jään kyl kostoks saitsulle enkä stressaa näillä työmurheilla yhtää. Tänää taitaa mun soitot ehkä jäädä aika vähii kun kehtas tulla heti iltavuoron aluks möykkää tolleen. Muutenkin on energiat vähis nii ei toi nyt ainakaan motivoi kun on noin kehno työnjohto.
Sähän on ihan lorvi työntekijä, pakkohan sua onkin kytätä.
kova kuorsauksesi häiritsi muita jotka teki töitä.
Sähän on ihan lorvi työntekijä, pakkohan sua onkin kytätä.
tosi on. Pystysin paljon parempaan mutta tällä liksalla ei tosiaankaan viitti rehkii liikaa. Pomon asenne ei myöskään lisää työintoa. Täällä palstalla voin nyt tunnustaa ku vtuttaa et linsaan ihan kaikessa. Mut se johtuu paskasta liksasta ja epä-älyllisestä duunista ja idioottipomosta. Sais mennä konkkaan koko läävä ja toi hönöpomo vois suksii skodallansa espoon perukoille ja pysyy siel!
kuinka kauan saa yhden työvuorn aikana olla naistenhuoneessa? Tunteeks kukaa telemarkkinointialan työehtosopimusta vai pitäiskö soitaa liittoon ja kysyy sieltä? (AP)
kuinka kauan saa yhden työvuorn aikana olla naistenhuoneessa? Tunteeks kukaa telemarkkinointialan työehtosopimusta vai pitäiskö soitaa liittoon ja kysyy sieltä? (AP)
kaikki vinkit lorvimiseen otetaan kiitollisuudella vastaan nyt toi jäbä saa mitä tilas!
tack ja adjå
Sano, että vauvapalstalla sanottiin, että ei haluta soittoja, on pe-ilta ja kaikki kännissä.
Tuskin se sun pomosi nyt ihan turhasta suuttui.
Sinänsä lepotauot ovat monella työpaikalla jo ihan sallittuja, rakennetaan myös lepohuoneita vartavasiten sitä varten.
Jos joku osaa nukahtaa 5-10 minuutiksi, niin onnittelen. Kahvitaukonsa voisi käyttää silläkin tapaa.
Mutta tietysti, jos sun olisi pitänyt tehdä sen sijaan jotain työtehtävää, ymmärtää hyvin että pomoa sieppaa. Noin pääperiaatteena kun kumminkin on, että työntekijä hoitaa lepäämisen vapaa-ajallaan ja on työterässä töihin tullessaan.