Kannabis
Huomasin täällä keskustelun jossa ruodittiin puolison kannabiksen käyttöä. Itse olen alkoholisti perheen lapsi ja veljeni on käyttänyt vuosia kovempia huumeita joten olen todella ottanut selvää päihteistä monilta kanteilta, myös oman kokemuksen kautta. Kaikki tuntuvat kovin olevan vastaan tätä luonnossa kasvavaa rikkaruohoa, jota on käytetty lääkkeenä jo 10 000 vuotta, ja joka on erinomainen lääke parkinsonin tautiin, MS-tautiin, syöpään, kaihiin ja toimii yleisesti hyvin kipulääkkeenä. Aika monet lääkärin tarjoamat kipulääkeet vetävät nupin paljon sekaisemmaksi kuin kannabis. En halua kannustaa ketään minkään päihteen käyttöön sen kummemmin mutta ehdottaisin ihmisiä todella ottamaan selvää kannabiksesta ennen kuin sen mustamaalaavat heroiinin kaltaiseksi huumeeksi. Tässä linkki josta löytyy tietoa,
http://kannabisuutiset.com/2009/05/05/kannabis-ja-aivot/
Tässä vain yksi linkki mutta tietoa löytyy paljon ja helposti, jos todella haluaa ymmärtää asioita.
Nuorempana tuli viihdekäytettyä satunnaisesti vaikkei ollut laillista, ja minusta oli paljon miellyttävämpi päihde kuin viina. Ei tule kaloreita, ja "pöhnä" miedompi ja rennompi, ei tule sekoiluja ja väkivaltaa ja muuta.