Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi ei nukkunut päiväunia (on lomalla) ja nukahti jo seitsämältä!!

Vierailija
16.10.2012 |

Ihan ihmeellistä, että illalla on aikaa itsellekin ja saa rauhassa katsoa telkkaria! :O

Päivähoidossa lapsi nukkuu päiväunet ja nukahtaa illalla vasta puoli yhdeksän-yhdeksän maissa. Kotona ollessa lapsi ei malta nukku päikkäreitä enkä ole pakottanutkaan. Eilen nukahti kahdeksalta ja tänään seitsämältä.

Tää tuntuu niin ruhtinaalliselta!!! Tuntuu ihan oudolta, mulla on jopa vähän syyllinen olo jostain syystä :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mun esikoinen alkoi jättää päikkärit pois joskus reilut puolitoistavuotiaana. Sitä oli edeltänyt valvominen aina jonnekin yli kymmeneen ja piiiiitkä nukuttaminen päikkäreille (oli siis kotihoidossa). Kun päikkärit jäi, nukahti juuri seitsemältä ja alkoi nukkua yöt heräilemättä. Olo oli taivaallinen :D Saatoin illalla lukea ja harrastaa muuta kerrankin rauhassa. Ja sen jälkeen sain nukkua kunnon yöunet heräämättä.

Vierailija
2/13 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soveltais sinne pph:lle... Siellä se kuiteski nukkuu unet, mut sitten illalla se nukahtaminen menee pahimmillaan ysiin ja aamulla on väsyny.

Voiko pph:lle sanoa, että herättää lapsen tunnin nukkumisen jälkeen? Nyt nukkuu pari tuntia.

Lapsella on ikää 2,5 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soveltais sinne pph:lle... Siellä se kuiteski nukkuu unet, mut sitten illalla se nukahtaminen menee pahimmillaan ysiin ja aamulla on väsyny.

Voiko pph:lle sanoa, että herättää lapsen tunnin nukkumisen jälkeen? Nyt nukkuu pari tuntia.

Kuinka itsekäs ihminen voi olla? Et jaksaisi omaa lastasi sinne yhdeksään asti vaan jo seitsemältä pitäisi saada petiin?

Vierailija
4/13 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka itsekäs ihminen voi olla? Et jaksaisi omaa lastasi sinne yhdeksään asti vaan jo seitsemältä pitäisi saada petiin?

Puristaako vanne päätäsi? Kirjoitinko etten jaksa omaa lastani? En, vaan kirjoitin, että lapsi on aamuisin väsynyt, kun illat menee niin myöhään. Mielestäni se ei ole lapsen etu.

ap

Vierailija
5/13 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ois ruhtinaallista jos lapsi nukahtaisi yhdeksään mennessä! Päivähoidossa eivät suostu luopumaan päikkäreistä ja tästä johtuen meidän tenava nukahtaa vasta joskus 23 jälkeen.

Vierailija
6/13 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolen tunnin unien jälkeen. Kun vaan vanhempi sitä pyytää.

Lomilla myöskin muistan oman lapsen nukahtaneen helposti, varmasti myös siksi, että ei tarvinnut illalla venyttää nukkumaan menoa, saadakseen yhteistä aikaa, joka hoitopäivien aikana tietysti jää vähiin.

Vierailija
7/13 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristaako vanne päätäsi? Kirjoitinko etten jaksa omaa lastani? En, vaan kirjoitin, että lapsi on aamuisin väsynyt, kun illat menee niin myöhään. Mielestäni se ei ole lapsen etu.

ap

Lapsen etu on saada olla myös vanhempiensa kanssa. Osaisiko lapsesi muuten olla hiljaa sillä aikaa, kun muut hoitolapset nukkuvat, jos lapsi pitäisi herättää kesken unien?

Vierailija
8/13 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi menee kyllä ajoissa nukkumaan.

Miksi ihmeessä haluaisit hänet jo seiskalta petiin?

Tuskin muusta syystä kuin itsekkyyttäsi.

Kyllä niitä lapsia täytyy vähön jaksaakin eikä sysätä koko hoitovastuuta yhteiskunnan kasvattajille.

Vierailija
9/13 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"seitsämältä", vaan seitsemältä. Ei ole sellaista kuin seitsämän, vaan seitsemän. Ei mulla muuta.

Vierailija
10/13 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis kyllä musta ainakin on sitä ihanampaa, mitä aikasemmin noi lapset nukahtaa, bad mama! :D Kunhan ei tartte aamukuudelta herätä.. Ehkä tilanne on lapsen kannalta eri kun mulla lapset on kotihoidossa, mutta ymmärrän kyllä ap:n nautinnon :D

Vierailija
11/13 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"seitsämältä", vaan seitsemältä. Ei ole sellaista kuin seitsämän, vaan seitsemän. Ei mulla muuta.

Yhtä ärsyttävä kirjoitusvirhe kuin sisarrus tai kierrukka.

Vierailija
12/13 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajalle voi sanoa että herättäisi päiväunilta. Olisin kyllä itse ikionnellinen jos omani saisin jo ysiin mennessä nukkumaan. Me on sanottu päiväkodissa ettei sovi nukkua kuin korkeintaan tunti (lapsi kohta 4) silti menee joka ilta 22.30 ennen kuin uni tulee.

Vierailija
13/13 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä ärsyttävä kirjoitusvirhe kuin sisarrus tai kierrukka.

Tarkoitus oli kirjoittaa "seittämältä"!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän