Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaverini ihmetteli luottokorttini luottorajaa?

Vierailija
05.10.2012 |

Onko 5000e pieni vai iso.

Maksan yleensä matkoja, nettiostoksia yms. ja maksan koko saldon seur. kuun laskulla pois.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on stokka ja gardeforth?

luksus shoppaus palveluista tai tuotteista mitään!

ameriikasta ja kaukoidästä näitä löytyy, aivan arkipäivää kansainvälisille rikkaille vip henkilöille :-)

noh, ei näistä yksityistavarataloista yleensä paljon huudella, stokkan nyt kuitenkin tuntevat kait kaikki?

En sitten taida tietää mitään luksusshoppailusta. Onko stokka Stockmann ja gardefotrh Carrefour? Ne ei ainakaan ole mitään erityisen luksusshoppauspaikkoja? Kerro nyt oikeasti mitä paikkoja tarkoitat?

Olen lähdössä Miamin kautta St Maartenille, ja Miamissa ajattelin käydä shoppailemassa. Täytyypä käydä siellä etsimässä tätä mystistä gardeforthia.

Vierailija
22/26 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

stokkan herkussa kaikille köyhille, jotka maksavat ruokaostoksiaan luottokortilla! härregud menisivät töihin saamaan palkkaa. tai sitten voisivat yrittää saada rikas mies. t. rikas vaimo

Jouduxä käymään itse ostoksilla? Raukka. Se jolle nyrpistät nenääsi on varmaan mun autonkuljettaja, joka tekee ne ostokset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on stokka ja gardeforth?

luksus shoppaus palveluista tai tuotteista mitään!

ameriikasta ja kaukoidästä näitä löytyy, aivan arkipäivää kansainvälisille rikkaille vip henkilöille :-)

noh, ei näistä yksityistavarataloista yleensä paljon huudella, stokkan nyt kuitenkin tuntevat kait kaikki?

Mitä väliä sillä on mihin rahasi (omasi, varastetut tai miehesi) törsäät? Ihan kuin sillä olisi jotakin väliä MISSÄ liikkeessä asioit.

Vierailija
24/26 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten voisivat yrittää saada rikas mies.

virolainen?

jag är en rik finlandssvensk fru och vi bor i södra helsingfors om du nu vill veta det

Vierailija
25/26 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

stokkan herkussa kaikille köyhille, jotka maksavat ruokaostoksiaan luottokortilla! härregud menisivät töihin saamaan palkkaa. tai sitten voisivat yrittää saada rikas mies. t. rikas vaimo

Jouduxä käymään itse ostoksilla? Raukka. Se jolle nyrpistät nenääsi on varmaan mun autonkuljettaja, joka tekee ne ostokset.

käyn ihan mielelläni herkussa itse, jos siellä ei ole ryysistä. monesti aamupäivällä voi olla niin tylsää, että pitää käydä hieman tuulettumassa ennen ratsastustuntia. tosin en ala minäkään mitään muovikasseja raahaamaan, vaan annan toisten hoitaa sen homman. ja kyllä yleensä omalla maasturilla menen, vaikka matkaa on vain kolme ratikkapysäkkiä :-)

Vierailija
26/26 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät tajua luottokortin etuja.

Esim. ulkomailla luottokortti ihan ehdoton! Lisäksi jos jotakin kortille tapahtuu (esim. väärinkäytöksiä) niin pankki korvaa väärinkäytökset. Matkavakuutus sisältyy moniin luottokortteihin, ja netistä ei voi (eikä kannata) tilata mitään ilman luottokorttia, koska jos tapahtuu jotakin (esim. firma menee konkurssiin tai ostos ei saavu koskaan perille, niin voi reklamoida ja saa takuuvarmasti rahansa luottoyhtiöltä pois).

Luottokortilla maksaminen on turvallista!

Itsekin teen niin, että ostan kortille, ja maksan ostoksen pois korottomasti! Ei kuluja, pelkkiä etuja. Omalla kortillani ei ole vielä vuosimaksua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi