Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos sille joka laitoit sen itsetuhoisen nuoren viestin

Vierailija
05.10.2012 |

...mahdollisesta koulusurmaajasta. Asia meni poliisille, poliisi sai tyypin kiinni ja toivottavasti saa nyt apua mielenterveysongelmiinsa. Poliisi oli erittäin onnellinen tästä ilmiannosta ja me mahdollisesti estettiin uusi koulusurma!

Kiitos vielä!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mulle kerrottiin. =)

Eikä mulla ole mitään syytä olla uskomatta kaveriani.

Kiitos aktiiviset av-mammat! Maailma on taas vähän parempi paikka asua, kun ihmiset oikeasti välittävät toisistaan.

Pienillä sanoilla ja teoilla voi olla iso vaikutus, niin kuin tässä asiassa. Kiitos ja ryhmähali!

:-)

Vierailija
22/27 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo teille antaa mitään faktaa. Älkää uskoko, jos olette niin kyynisiä. Mutta tää on totta ja halusin vaan suuresta sydämestäni kiittää sitä joka linkin thorin syvyyksistä tänne palstalle toi, sillä ilman sitä ei tiedettäis mitä nyt tapahtuisi.

Ehkä tää paikka on tänään vielä parempi paikka kuin olisi ilman ilmoitusta ollut.

Joo, ei poliisi sanonutkaan mitään tietoja henkilöstä kaverilleni, mutta jos soittavat useamman kerran ja kiittävät ja antavat ymmärtää että nyt tuli tehtyä hyvä työ, niin voihan siitä jotain päätellä? Tyyppi on kiinni, tarkastettu ja jotain ilmeisesti löydetty jne.

HYVÄ ME!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä kyllä ovat saaneet tyypin kiinni.

Vierailija
24/27 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo teille antaa mitään faktaa. Älkää uskoko, jos olette niin kyynisiä. Mutta tää on totta ja halusin vaan suuresta sydämestäni kiittää sitä joka linkin thorin syvyyksistä tänne palstalle toi, sillä ilman sitä ei tiedettäis mitä nyt tapahtuisi.

Ehkä tää paikka on tänään vielä parempi paikka kuin olisi ilman ilmoitusta ollut.

Joo, ei poliisi sanonutkaan mitään tietoja henkilöstä kaverilleni, mutta jos soittavat useamman kerran ja kiittävät ja antavat ymmärtää että nyt tuli tehtyä hyvä työ, niin voihan siitä jotain päätellä? Tyyppi on kiinni, tarkastettu ja jotain ilmeisesti löydetty jne.

HYVÄ ME!

Ihan kiittääkseen vai? Jos tuttavasi oli ilmoittanut linkistä niin tuskin he mitään tietoakaan häneltä moneen kertaan kyselivät, koska tuttavallasi tuskin mitään muuta tietoa oli kuin tuo linkki. Nyt olisi tosi mielenkiintoista kuulla, mitä nämä useat puhelut sisälsivät.

Lisäksi käsittääkseni siinä on jonkinasteinen vaitiolovelvollisuus (? ihan mutua mutta järkeenkäypää) kun jotakin asiaa tutkitaan, ei siitä soitella jollakin kansalaiselle vähän väliä että missä mennään...

Mä tosiaankin haluaisin uskoa tämän jutun, mutta ei tarvitse olla kovinkaan kyyninen kääntyäkseen tuon mytomaniateorian puolelle tässä asiassa...

Vierailija
25/27 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Taitavat samalla sekä kiittää että myös kieltää linkin nostamista enää uudestaan esille. He tarvitsevat työrauhan, jotta voisivat keskittyä olelliseen.

Hyvä juttu. Olkaamme aktiivisia jatkossakin.

Vierailija
26/27 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uusi juttu meikälle.

siis soittivat kiittääkseen, ku oli vinkannu jostain autosta, jota etsivät Oulun seudulla. Olivat saaneet tyypin kiinni, ku veli sattui kuuntelemaan radiota ja siellä pyysivät mahdollisia havaintoja autosta, kertoivat siis merkin ja rekkarin (tai ainakin osia). Eli vaikka tilanne olikin toinen, ni kyllä soittavat ja kiittävät, vaikka se ehkä yllättääkin

Vierailija
27/27 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio kertoa puheluiden sisällöstä mitään, koska ne eivät tulleet minulle. Enkä ole udellutkaan häneltä, koska asia ratkesi, se riittää.

Olen onnellinen että kaverini soitti, kun en itse uskaltanut.