Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ahtaaja tienaa melkein 3600 euroa kuussa?

Vierailija
04.10.2012 |

Onko se mielestänne vaativa työ?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoistettu?

Normaalia varastotyötä.

Vierailija
22/49 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kyllä suljettu. Mistä tollasia oot repiny päähäs? Siellä ne ahtaa ja ahertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne aherra, Laiskinta sakkia ikinä

Vierailija - 11.01.13 08:39 (ID 16244558)

...sen mitä oon ite seuraillu ni ne slubailee kyl paljon. Esim.lähtee töistä puolta tuntia aikasemmi tai tulee töihin puolta tuntia myöhemmi.

Lopettaa työt aina puolta tuntia aikasemmi...

Vierailija
24/49 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen nimitettäisiin ahtaaja-apulaiseksi tai -assistentiksi ja hänelle maksettaisiin 2100 euroa... Samasta työstä.

Vierailija
25/49 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että osa töistä on sellaisia, että niistä maksetaan epämiellyttävyyden ja tapaturmariskien takia enemmän.

Ei siksi, että ne vaatis yletöntä neroutta.

Vierailija
26/49 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain tienaavat, ei enempää? Olen luullut että ainakin 6000 euroa. Niin leveät on sukulaispojilla jutut.

Vierailija
27/49 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei henkilön aina tarvi olla korkeasti koulutettu päästäkseen isoihin tuloihin, ei nykyajan yritykset turhasta maksaa hyviä palkkoja. Vaan jos henkilö on tärkeä yritykselle tai jollekkin muulle toimialle niin se yleensä näkyy palkkassa sitten. Kun ei haluta menettää hyviä työnteköitä tai pelätään isoja tappiota jos se jääkin kotiin

Esim yksi kaverini on eräällä operaattorilla myyjänä myymässä nettejä ym palveluilta firmoille ja kuluttajille. mutta tienaa vuodessa 60 000e, tiesty noihin tuloihin tarvitaan paljon myyntiä mutta silloin myös työnantaja voittaa paljon eli vähän kuin win win tilanne. ( uskokaa pois, olen nähnyt hänen verokorttinsa) kaveri myy puolet enemmän kun vastaava työkaveri

Vierailija
28/49 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana on kovat ammattiliitot ja niiden puhejyrät, jotka jo vuosikymmenet ovat osanneet lyödä valttikortteja siihen tahtiin, joita nykypäivän poliitikot eivät osaa pelata.

Eikö nykyisessä työttömyystilanteessa kannattaisi kouluttaa tukku työttömiä ahtaajiksi, jotta olisi aina reservissä miehiä lakonuhan ajaksi? Sama myös jäänmurtajille.

Valtion johdon taholta on typerää antaa näin pienien ammattiryhmien pomputtaa miten tahansa antaen samalla muiden ammattiryhmien kärsiä taantumasta.

Vierailija
29/49 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Ala on hyvin miesvaltainen ollut ainakin ennen

2.Ovat aina lakkoilleet hyvin herkästi (ammattiliitto on AKT)ja uhanneet sulkea satamat. Siitä kärsisi tuonti ja vienti.

3. Varmasti ei rikkureita ole satamiin päästetty

Ennen vanhaan on vaatinut hyvää fysiikkaa, mutta kyllä nyt on koneita ja laitteita käytössä. Ei niiden käyttämisessä kyllä tarvi ruudinkeksijä olla.

Vierailija
30/49 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niistä selviää kun tietää oikeat tekniikat, vanhemmat osaajat opettavat jos naama miellyttää.

Ahtaajilla on kyllä se lakkoilu tapana, jos joku tyyppi ei työpaikalla miellytä, niin perseet on penkissä heti.

Vierailija
31/49 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy sitä hommaa sen verran osata, että saa tavarat ruumaan niin, että laivan merillä keikkuessa mikään ei lähde irti tai mene rikki. Yllättää, miten ihmiset eivät tajua niitä suuria voimia jotka merellä laivaa riepottavat.

Olosuhteet on usein varsin kurjat, ahtaajat ovat kylmätyöntekijöitä.

Vierailija
32/49 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satamissa tuulee aina. Rankka fyysinen työ tuollaisissa olosuhteissa, moni ukko hakee työvyvyttömyyseläkkeelle jo viiskymppisenä. Ei todellakaan mitään herkkuhommaa.

Vierailija
33/49 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy sitä hommaa sen verran osata, että saa tavarat ruumaan niin, että laivan merillä keikkuessa mikään ei lähde irti tai mene rikki. Yllättää, miten ihmiset eivät tajua niitä suuria voimia jotka merellä laivaa riepottavat.

Olosuhteet on usein varsin kurjat, ahtaajat ovat kylmätyöntekijöitä.

Sanoppa se. Yksin irtonainen kontti,traileri saa semmosta jälkeä aikaseks.

Muutenki kaveri kerto(on ahtaaja),että lähellä pitää tilanteita tulee vaijerien ja tollasten kaa.

Tarkkana pitää olla koko ajan.

Vierailija
34/49 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itte kokeileen millasta työtä se on ja kadehdi sitten.

Vierailija
35/49 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tekis tiukkaakaan. Enempi ihmettelen, missä se teini notkuis, jossei kotona? :O

Vierailija
36/49 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mielestänne vaativa työ?

Ahtaajat tekevät vaativaa ja tärkeää työtä. Ahtaajia on myös vähän joten palkat ovat korkeat. He ovat myös itse saaneet vaadittua isompia palkkoja. Sitä monet naisvaltaisetkin alat voisivat miettiä. Valitetaan liian pienistä palkoista mutta sialle ei tehdä mitään. Lakkoa ja irtisanomisia niin palkat nousee. Myös monen alan koulutusta pitäisi vähentää niin myös osaajia olisi vähemmän. Näin palkat voisivat nousta. Kuka nostaa työntekijöiden palkkaa jos jokaista työntekijää vastaan on 10 ihmistä jonossamassa sitä työtä? Kyllä joku niistä halvemmalla tekee sen saman asian

Vierailija
37/49 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen nimitettäisiin ahtaaja-apulaiseksi tai -assistentiksi ja hänelle maksettaisiin 2100 euroa... Samasta työstä.

Ei pidä paikkaansa. Jos näin olisi niin menisi oikeuteen. Saisi isot korvaukset. Jostain syystä vaan suurin osa valittajista ei mene oikeuteen näyttämään näitä todisteitaan.

Viimeksi kun oli naiset oikeudessa asiasta niin he hävisivät koska olivat puhuneet paskaa. Tosiasiassa he eivät tehneet samaa työtä, heillä ei ollut samaa kokemusta eikä koulutusta ja he eivät olleet itse edes pyytäneet lisää palkkaa.

Tiedätkö muuten että EU on päättänyt että poissaolo vaikka se olisi äitiyslomaa tai lapsen sairastamista oikeuttaa pienempään palkkaan ja ylennyksen estoa? Eli äitiysloma, vanhempainvapaat jne, saa vaikuttaa palkkaukseen ja siihen saako henkilö ylennyksen koska se vaikuttaa työhösi

Vierailija
38/49 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin myös sen olevan tuottavaa työtä, koska siitä on varaa maksaa. Kateusketjuissa on hyvä muistaa, että jokainen voi valita ammatinsa vapaasti.

Vierailija
39/49 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin myös sen olevan tuottavaa työtä, koska siitä on varaa maksaa. Kateusketjuissa on hyvä muistaa, että jokainen voi valita ammatinsa vapaasti.

Itse en ole kateellinen. Kateellinen olen naisille joilla on mies joka tekee ahtaajan hommia.

Olihan mulla jo käsissäni yks mies joka on ahtaaja,mutta tais sille tulla pupu pöksyyn.

Ja itsekkin tekisin ahtaajan hommia,ihan jo mielenkiinnon takia. Vois olla kans kansimiehenä(naisena),tai ramppisignaalina.yms

Vierailija
40/49 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kateellinen. Kateellinen olen naisille joilla on mies joka tekee ahtaajan hommia.

Ei mitään syytä olla kateellinen. Palkkarahat katosivat lähinnä johkin muualle, kuin kodinparannukseen. Lisäksi mies oli aika romuna ton työn fyysisen raskauden takia.

t_ Ahtaajan ex-muija