Laukeaminen tissipanossa
Vaimolla alkoi eilen kuukautiset ja silloin me ei yleensä panna. Seksiä teki kuitenkin mieli, joten ensin vaimo hyväili kaluani lähes laukeamispisteeseen. Sitten vaimo meni selälleen makaamaan ja työnsin kaluni rintojen väliin. Vaimo puristi sen jälkeen rinnat yhteen ja siinä sitten aloin työntelemään kaluani. Olin niin kiihottunut ettei mennyt kuin pari minuuttia ja luvan saatuani ruiskaisin spermat vaimon rinnoille. Tuntui tosi hyvältä:)
Tissipanoa ollaan muutaman kerran aikaisemminkin kokeiltu, mutta tämä oli eka kerta kun laukesin.
Kommentit (73)
Joskus jotkut pyytäneet voisinko ottaa väliin lopuksi. Parempi tänne tissien väliin, kuin kumin pohjalle. 122/H90
Kukapa ei tuommoisesta menosta pitäisi. Jos on tarpeeksi kiihottunut niin pienetkin rinnat käy tissipanoon.
Olen kokoa G.
poikkeuksetta kaikki ovat pyytäneet saada tulla tissien väliin ja tisseille :)
C-D.
Rakastan tissieni saamaa huomiota, katseet, kosketus, jne.
Tissien väliin panot on mukavaa tissien palvontaa.
Ex muijalla oli isot daisarit ja niiden väliin oli kiva naida. Mällit lensi kasvoille, hiuksille ym.
Nyksällä pienet tisut eikä homma enää onnistu yyyh...
Vierailija kirjoitti:
Panen tissen väliin selkä naisen naamaa päin nainen työntää sormen minun anukseen ja minä käden hänen alakertaan . Mahtavia orkkuja saamme
Tuossa asennossa naisesi yltää myös nuolemaan anustasi, kannattaa kokeilla :)
tissipano on minusta hyvin kiihottavaa riippumatta rintojen koosta.ja onnistuu myös pienemmillä rinnoilla.näin miehen näkökulmasta tunne ja naisen halu vaikuttavat enemmän kuin rintojen koko tai muoto.itse en ole valitettavasti päässyt vielä laukeamaan tisseille mutta b-kuppien väliin on hierottu.samaa sarjaa kuin suuseksi eli todella hot!
Tuo mun yli 5 kymppinen vaimo on aina tykännyt saada spermaa tisseilleen kerran pari kuukaudessa ja on sitä mieltä että sen vaikutuksesta tissit ovat edelleenkin ryhdissään kuin nuorilla naisilla. Itselläni ei ole ollut mitään sitä vastaan. Tuntuu hemmetin hyvältä kun tissit hieroo kiveksiä samalla kun kyrpä pumppaa niiden välissä. Välillä tuntuu oikeaettan paremmalta kuin pilluun pano. Spermat sitten levittelen siitä tissivaosta suht tasan molemmille tisseille. Kuivuvat siihen ja kaipa sitten suihkussa ajastaan pesee pois.
Meillä harrastettiin tuota aikoinaan synnytyksen jälkeen, kun paikat olivat muuten arat. Ihan mukavaa se on ja mies tykkäsi ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä harrastettiin tuota aikoinaan synnytyksen jälkeen, kun paikat olivat muuten arat. Ihan mukavaa se on ja mies tykkäsi ainakin.
Vaimo on juuri synnyttänyt, joten seksiä ei vähään aikaan voida harrastaa, mutta tuo tissipano kuulostaa hyvälle vaihtoehdolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on juuri synnyttänyt, joten seksiä ei vähään aikaan voida harrastaa, mutta tuo tissipano kuulostaa hyvälle vaihtoehdolle.
Kannattaa kokeilla. On ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla isot mutta imetyksissä löystyneet tissit. Tuntuukohan tissipano niiden välissä miltään? Voisko joku mies vastata ennen kuin nolaan itseni aidossa tilanteessa?
Voin sanoa että pehmeätissisen naisen kanssa tissipano onnistuu kyllä! Nykyisellä naisystävälläni on keskikokoiset ja löysät rinnat. Minusta ne ovat kauniit, pyöreän muotoiset aikuisen naisen rinnat. Tissipano niiden väliin tuntuu ihanalta hepissä kun rintoja puristaa hieman yhteen.
Parhaalta se tuntuu, kun hän nostaa rintansa ylös käsillään ja kannattelee niitä rintakehän päällä, kädet tissien sivuilla/alapuolella puristaen rintoja kevyesti yhteen. Sitten laitan kaluni hänen rintojensa väliin ja hän alkaa hitaasti liikutella niitä.
Olemme myös kokeilleet siten, että naiseni antaa rintojen olla muuten vapaana, mutta puristaa käsivarsilla rintoja yhteen. Tällöin muodostuu pitkä ja pehmeä tissiväli, johon kaluni uppoaa kokonaan.
Ou jee, tissipano on mahtavaa. Joskun vastaan on tullut liian pienirintaisia naisia, joten ei ole onnistunut.