Laukeaminen tissipanossa
Vaimolla alkoi eilen kuukautiset ja silloin me ei yleensä panna. Seksiä teki kuitenkin mieli, joten ensin vaimo hyväili kaluani lähes laukeamispisteeseen. Sitten vaimo meni selälleen makaamaan ja työnsin kaluni rintojen väliin. Vaimo puristi sen jälkeen rinnat yhteen ja siinä sitten aloin työntelemään kaluani. Olin niin kiihottunut ettei mennyt kuin pari minuuttia ja luvan saatuani ruiskaisin spermat vaimon rinnoille. Tuntui tosi hyvältä:)
Tissipanoa ollaan muutaman kerran aikaisemminkin kokeiltu, mutta tämä oli eka kerta kun laukesin.
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:47"]
Mulla isot mutta imetyksissä löystyneet tissit. Tuntuukohan tissipano niiden välissä miltään? Voisko joku mies vastata ennen kuin nolaan itseni aidossa tilanteessa?
[/quote]
Minusta tissipanoa voi kokeilla löystyneemmilläkin tisseillä. Eihän siinä voi mitenkään nolata jos kokeilee...
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:47"]
Mulla isot mutta imetyksissä löystyneet tissit. Tuntuukohan tissipano niiden välissä miltään? Voisko joku mies vastata ennen kuin nolaan itseni aidossa tilanteessa?[/quote]
Jos lapsia, niin ehdottomasti kaikki kokeilu ja uudet leikit saatikka seksi ylipäätään on kielletty siihen saakka, kunnes lapset ovat 18 vuotiaita. Mieshän voisi pettyä ja järkyttyä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2012 klo 12:31"]
Vaimolla alkoi eilen kuukautiset ja silloin me ei yleensä panna. Seksiä teki kuitenkin mieli, joten ensin vaimo hyväili kaluani lähes laukeamispisteeseen. Sitten vaimo meni selälleen makaamaan ja työnsin kaluni rintojen väliin. Vaimo puristi sen jälkeen rinnat yhteen ja siinä sitten aloin työntelemään kaluani. Olin niin kiihottunut ettei mennyt kuin pari minuuttia ja luvan saatuani ruiskaisin spermat vaimon rinnoille. Tuntui tosi hyvältä:)
Tissipanoa ollaan muutaman kerran aikaisemminkin kokeiltu, mutta tämä oli eka kerta kun laukesin.
[/quote]Onneksi olkoon!
Normi juttu meillä. Mieheni väittää, että tuntuu pehmeyden takia lähes yhtä hyvältä kuin aito.
Saatan samalla ottaa myös suihin ja mitä kaikkea sitä nyt keksiikään.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:47"]Mulla isot mutta imetyksissä löystyneet tissit. Tuntuukohan tissipano niiden välissä miltään? Voisko joku mies vastata ennen kuin nolaan itseni aidossa tilanteessa?
[/quote] tuntuu ihanalle jos pikkusen itse maltat puristaa rintoja yhteen . Palkkion saat varmasti. Varsinkin jos pidät spermasta
[quote author="Vierailija" time="15.11.2012 klo 12:32"]
Meillä alotetaan esileikittely sillai, että naiseni läpsyttelee kulliani tissiensä väliin. Siitäkös mulkku intoutuu isottelemaan ja siitä jatketaan niin, että tisseille kaadetaan hierontaöljyä ja taas laitetaan mulkero tissien väliin.
Naiseni alkaa sen jälkeen leipoa tissejään ja minä jynssään mulkulla niiden väliin. Lopuksi laitetaan mela pilluun, jonne lennätän lastin ja kaikki ovat tyytyväisiä.
[/quote]
Et kertonut kuinka naisesi saa orgasmin tässä kun mainitsit että "kaikki ovat tyytyväisiä".
Vierailija kirjoitti:
just rintojeni pienuuden ja imetysten tuoman löysyyden takia. Olisi ihanaa, jos ei jännittäisi, riitänkö miehelle ja miltä näytän. Vinkkejä? vai pitääkö vain hyllyttää ja unohtaa vain rintojen koon takia (periaatteessa kyllä ihan b-c-kupin rinnat, mutta tuntuu jotenkin niin pieniltä kuitenkin, sitten kun on vielä hiukan tyhjähkön oloiset)
Jos on tarpeeksi kiihottunut niin ei rintojen koolla ole paljoa välilä. Tyttöystävälläni on melko pienet rinnat, mutta silti ollaan kokeiltu usein tissipanoa ja hyvin toimii.
rakastan rintoja, voisin hyväillä niitä ja naida väliin vaikka kuinka. vaimoni ei tykkää kun tissejä hyväillään, puhumattakaan että panisin väliin. mieli kyllä tekis vaikka kuinka
Hmh :( A-kupin rinnoilla ei paljon naurata... toi kuulostaa niin mukavalta että ihana olis kokeilla mutta ei taida tälläsillä ketunnokilla paljon olla mahkuja...
Aikaisemmin en tykännyt. Mutta nyt eronneena ja enemmän kokeneena hauska katsoa miesten reaktioita rintsikoitten lähtiessä. Jossain vaiheessa se väliin piiloon haluaa ja joskus se sinne myös pienenee.
Vierailija kirjoitti:
rakastan rintoja, voisin hyväillä niitä ja naida väliin vaikka kuinka. vaimoni ei tykkää kun tissejä hyväillään, puhumattakaan että panisin väliin. mieli kyllä tekis vaikka kuinka
Mä siis todella haluaisin, löytyskö halukasta kokeilemaan salaa ;)
Kokeilin äsken puristaa AA-tissini yhteen ja sitten repesin nauruun.
Me yritetään nyt vauvaa, joten minulla on lupa laskea siemenet pelkästään pilluun. Tissipanosta toki tykkään...
Vierailija kirjoitti:
Kivat ne on silti vaikka ei tissipano onnistukaan :)
M24
Vierailija kirjoitti:
onko sulla nännipihat isot?sulla on taas muita parempia kehon kohtia esim.kiinteä perse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M24
Voi kiitos! :D Ihana oot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M24Voi kiitos! :D Ihana oot!
Ole hyvä. Kaikki tissit on kivoja ;)
M24
Viimeksi kuin kokeiltiin tissipanoa, niin spermat lensivät vaimon hiuksiin asti. Sen jälkeen ei olla kokeiltu...
Panen tissen väliin selkä naisen naamaa päin nainen työntää sormen minun anukseen ja minä käden hänen alakertaan . Mahtavia orkkuja saamme
Mulla isot mutta imetyksissä löystyneet tissit. Tuntuukohan tissipano niiden välissä miltään? Voisko joku mies vastata ennen kuin nolaan itseni aidossa tilanteessa?