Laukeaminen tissipanossa
Vaimolla alkoi eilen kuukautiset ja silloin me ei yleensä panna. Seksiä teki kuitenkin mieli, joten ensin vaimo hyväili kaluani lähes laukeamispisteeseen. Sitten vaimo meni selälleen makaamaan ja työnsin kaluni rintojen väliin. Vaimo puristi sen jälkeen rinnat yhteen ja siinä sitten aloin työntelemään kaluani. Olin niin kiihottunut ettei mennyt kuin pari minuuttia ja luvan saatuani ruiskaisin spermat vaimon rinnoille. Tuntui tosi hyvältä:)
Tissipanoa ollaan muutaman kerran aikaisemminkin kokeiltu, mutta tämä oli eka kerta kun laukesin.
Kommentit (73)
mun tisseillä ei olla montaa kertaa kokeiltu :)
Kyllähän siinä kumpikin nautinnon saa kun lasti lentää.
Sitten hieroten spermat rinnoille, sehän on ikävä puoli että nainen ei saa orgasmia.
Tosin kiihottuuhan hän mutta sehän onkin jo eri juttu.
Viimeksi kun ruiskautin spermat hänen rinnoilleen ja hieroin niitä spermallani, sanoin että nyt joudut kyllä pesemään rintasi.
vastaus tähän en hitossa, sanoin että kiva tietää.
Kuulostaa ihanalta. Voi kun oma mieheni tekisi minulle noin.
minä sain viimeksi ihan kiihotusorgamin tissipanosta :) Ihanaa...
Nainen
Sitten hieroten spermat rinnoille, sehän on ikävä puoli että nainen ei saa orgasmia.
Viimeksi kun ruiskautin spermat hänen rinnoilleen ja hieroin niitä spermallani, sanoin että nyt joudut kyllä pesemään rintasi.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2012 klo 12:31"]
Vaimolla alkoi eilen kuukautiset ja silloin me ei yleensä panna. Seksiä teki kuitenkin mieli, joten ensin vaimo hyväili kaluani lähes laukeamispisteeseen. Sitten vaimo meni selälleen makaamaan ja työnsin kaluni rintojen väliin. Vaimo puristi sen jälkeen rinnat yhteen ja siinä sitten aloin työntelemään kaluani. Olin niin kiihottunut ettei mennyt kuin pari minuuttia ja luvan saatuani ruiskaisin spermat vaimon rinnoille. Tuntui tosi hyvältä:)
Tissipanoa ollaan muutaman kerran aikaisemminkin kokeiltu, mutta tämä oli eka kerta kun laukesin.
[/quote]
Kuulostipa kiihottavalta
Oispa isommat tissit niin onnistuis. Itsellä tavara on enemmän reisissä. Kaipa sitä niidenkin väliin voisi panna.
Aamulla kokeilimme tissipanoa vaimon kanssa ja tosi hyvältä tuntui. Ensiksi vaimo hieroi kaluani laukeamispisteeseen ja sitten vaimo meni selälleen makaamaan ja sitten vaan kalu rintojen väliin. Muutaman työnnön jälkeen lennätin ison spermalastin vaimoni rinnoille ja kaulalle. Molemmat tykättiin:)
Olen mies 55 ja vaimo haluaa joskus rintojen väliin ja pitää myöntää että kun vauhtiin pääsee,jumalauta kun tuntuu hyvältä.varsinkun vähän saa nännejä käännettyä hepin varteen vaimo tykkää.Itse kyllä pimpistä tykkään enempi,vaan mitäpä ei mies tekisi vaimon/naisen nautinnon eteen.Minä ainakin kaiken mitä pyydetään ja Bonukset päälle
Naisystäväni kaataa puhdistettua oliviiöljyä runsaille rinnoilleen ja kehottaa minua naimaan tissien väliin. Se on jotakin elämää suurempaa. Olen piilohomo ja siksi kuvittelen tissit teinin pakaroiksi.
Oma nautintoni tulee siitä kun näkee miten mies nauttii tissipanosta. Eipä se muuten niin erikoiselta tunnu.
[/quote]
Ihanaa touhua, paitsi että hieman sotkuista
Laukean tissipanossa ennenaikaisesti. Se harmittaa sekä minua, että kumppaniani aivan kamalasti.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2012 klo 08:22"]
[/quote] mä voin tehdä. se tuntuu niin hyvältä
[quote author="Vierailija" time="10.10.2012 klo 12:25"]
minä sain viimeksi ihan kiihotusorgamin tissipanosta :) Ihanaa..Sivuan vähän asiassa me kun nussimme niin niin laukean pilluun.Sitten otan ja laitan käden pilluun ja hieron spermat vaimon rinnoille, eikä hänkään pese rintojaan.
Nainen
[/quote]
Nam. Täytyypä kokeilla joku päivä:)
Tuota tissipanoa on joskus kutsuttu myös ranskalaiseksi rakasteluksi. Kokeiltu on silloin tällöin ja kivaa on ollut:)
Tissipano on mahtavaa esileikkiä ja olenpa joskus lauennutkin siinä kun olen ollut tarpeeksi kiihottunut. Naisellani on B-kupin rinnat ja niilläkin tissipano onnistuu. Täytyypä illalla ehdotella tissipanoa..
tissipano on kyllä minunkin mielestä ihanaa. tuosta meillä on vielä versio B, vaimo kun ei tykkää anaaliseksistä, muttta pakaroiden väliin hinkkaaminen kyllä on ok - eli hieman oliiviöljyä munaan ja pakaroiden väliin, ja kyllä lähtee.
Joku kerto täällä että hän nuolee soosit pakaroiden välistä, minustakin valuva sperma seillä on kiihottavaa, mutta en kyllä pysty nuolemaan omia nesteitäni.
Olisi kiva kokeilla tuommoista, mutta mulla on liian pienet tisut tuommoiseen touhuun...