Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuluttajan oikeudet ! Kerätään tähän miten kaupat huijaavat ja mitkä ovat sinun oikeudet

Vierailija
04.10.2012 |

Jos tarjoustuote loppuu, sinulla on oikeus saada vastaava samaan hintaan.

Ja On syytä muistaa, että pelkkä yleisvarauma ”Niin kauan kuin tavaraa riittää” -tyylinen rajoitus ei yleisesti käytettynä

välttämättä poista mainostajan vastuuta tavaroiden riittävyydestä. Tällainen maininta ei anna kuluttajalle tietoa tarjouksen

todellisesta kestosta.

KERROTAAN MYÖS KAUPAN NIMI, jossa virhe on tehty

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keravalla vielä pari vuotta sitten erään pienen K-kaupan omistaja kassalla ollessaan hyvin usein "vahingossa" veti tuotteen kaksi kertaa skannerin läpi vaikka tuotteita olikin vain yksi. Lisäksi ei "muistanut" pistää alennettua hintaa -30% tuotteille. Onneksi tsekkasin kuitin heti ostostapahtuman jälkeen jolloin nuo "tahattomat" virheet korjattiin tyyliin "sori enhän mä huomannut että vahingossa meni tuplasti jne"...

No, omistaja on jo vaihtunut ja homma pelittää ihan eri tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 07:57"]Keravalla vielä pari vuotta sitten erään pienen K-kaupan omistaja kassalla ollessaan hyvin usein "vahingossa" veti tuotteen kaksi kertaa skannerin läpi vaikka tuotteita olikin vain yksi. Lisäksi ei "muistanut" pistää alennettua hintaa -30% tuotteille. Onneksi tsekkasin kuitin heti ostostapahtuman jälkeen jolloin nuo "tahattomat" virheet korjattiin tyyliin "sori enhän mä huomannut että vahingossa meni tuplasti jne"...

No, omistaja on jo vaihtunut ja homma pelittää ihan eri tavalla.
[/quote]

Puhutko k-supermarket oreganosta?

Vierailija
4/6 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoisin että kaikki ruokakaupat. Itse tarkistan aina kuitit ja AINA on jokin väärin. Menettäisin jo viikossa kymmeniä euroja jos en vaatisi korjaamaan.

Vierailija
5/6 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 08:10"]Itse sanoisin että kaikki ruokakaupat. Itse tarkistan aina kuitit ja AINA on jokin väärin. Menettäisin jo viikossa kymmeniä euroja jos en vaatisi korjaamaan.
[/quote]miksi alapeukku? Suosittelen tarkistamaan kuitit tarkkaan jos muistaa millä tarjouksilla ostanut. Yleensä alehinnat ei ole kassajärjestelmässä. En ole löytänut kauppaa missä hinnat olisi aina oikein.

Vierailija
6/6 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan Kalevantorista. Mutta tämä siis oli pari vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi