Hobbyhall UUSI ERÄMAKSU
Mitä ihmettä, hobbyhallin toimiva laskutus on ulkoistettu Lindorffille. Onko kellään kokemuksia miten on esim palautuksista tieto mennyt luoton myöntäjälle?
Kommentit (65)
Sama juttu, en ikinä enää osta Hobby Hallilta erämaksulla, enkä ns. normaalihintaisia tuotteita muutenkaan. En ainakaan niin kauan kuin tuo kirosana Lindorff on kuvioissa mukana (ja joo, luottotietoni ovat täysin kunnossa). En ymmärrä, miksi mikään, etenkään vanha ja arvostettu firma sotkeutuu tuollaisen pa*skafirman kanssa yhteistyöhön. Puistatus.
Tilaan paljon netistä, mutta nykyään katselen vain HobbyHallin sivulta mitä siellä on myynnissä ja mukavan tuotteen huomattuani tilaan sen muualta. :D
Hobby Hallista tehty paljon ilmoituksia kilpailu- ja kuluttajavirastolle – toimitusjohtaja myöntää ongelmat
http://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005258353.html
Mulla meni hobby hall välittömästi boikottiin kun laskutus meni lindorffille. Sen ryöstö yrityksen kanssa, en halua olla missään tekemisessä.
Vierailija kirjoitti:
Iso miinus Hobby Hallille tuosta ulkoistuksesta. Nyt kun Lindorff mukana hommassa, niin erissä maksettaessa korot varmasti huimasti isommat kuin ennen. Eipä tarvitse käyttää enää Hobby Halliakaan sitten.
Meitä ei haittaa.
Samaa mieltä super iso miinus HObby hallille, Lindroff on hyeena perintä toimisto ja monen ihmisen tuhonut totaalisesti.,
Ostin myös 2 familon sänkyä ja hämmästyin kun lasku tuolta paskafirmalta tuli,, ja helvetisiti korkoja, ei siinä mittää mutta unohdin yhde alkueristä maksaa, maksoin kuukausia seuraavia,, kunnes tuli ilmoitus että maksa kaikki kerralla maksamattomien laskujen osalta, ihmettelin mistä johtuu,, no, kyselin niin olivat kuulemma lähetelleet 5e huomautuslaskuja sun muuta paskaa, minulla täällä iso nippu heidän papereita ja aivan sekaisia ovat, lukuja numeroita,, jne, samoin heidän vitun nettisivunsa,, ajattelin että kaikki kunnossa kun maksoin kuiteskin kk, sittain,
eli kyllä tuli vitun kalliit sängyt,
EI IKINÄ ENÄÄ HOBBYHALLISTA MITÄÄN,, EI IKINÄ,
JOS EI RAHAA OLE NIIN OLEN ILMAN,
Harmi että Anttila lopetti,,,,oli inhimillisempi,
terv, Turusta