kuinka moni myöntää hylkäävänsä kokoomuksen
tän sairausloma- jutun jälkeen?
Hep, täällä yksi!
Kommentit (65)
Mutta itse toivon reilua peliä ja reilua olisi kantaa myös itse itsestään vastuuta vaikka sen yhden päivän edestä. Voisihan sen tietenkin tehdä niinkin että kaksi ensimmäistä päivää saa 50% palkasta. Sama lopputulos, mutta tuntuisiko se paremmalta?
Itse toivon myös reilua peliä eli se joka huijaa niin sitä rangaistaan eikä kaikkia kollektiivisesti.
Reilua eikö totta ?. Tai voidaanhan palkkoja nostaa kaililla 10% ja otetaan sitten tämä malli käyttöön, sekin on reilua.
Kannattaako olla yrittäjä ja työnantaja, jos on niin pienituloinen, ettei ole varaa maksaa työntekijöiden sairaslomia? Etkö saanut mistään oikeaa työpaikkaa? Ja mitä reiluuteen tulee, niin reilua on se, että yrittäjä kantaa riskin ja käärii vastaavasti voitot.
"Yrittäjänä arvostaisin itse todella jos minulta menisi vain yhden päivän tulot ja muut päivät saisin sen jälkeen palkallisena levätä rauhassa. En ymmärrä miten tässä ei omaa napaa pidemmälle nähdä.
Tästä tekstistä varmaan näkee, että olen pienituloinen vaikka kokoomusta edustankin. Mutta itse toivon reilua peliä ja reilua olisi kantaa myös itse itsestään vastuuta vaikka sen yhden päivän edestä."
Työterveyslaitoksen tekemää seurantaa.. On se mutua parempaa. Muistaakseni viesti nro 34.
Työterveyslaitoksen tekemää seurantaa.. On se mutua parempaa. Muistaakseni viesti nro 34.
Voihan sitä lapsilukumäärää miettiä, jos ei voi omasta pussista ottaa niitä poissaolo päiviä.