kuinka moni myöntää hylkäävänsä kokoomuksen
tän sairausloma- jutun jälkeen?
Hep, täällä yksi!
Kommentit (65)
No, kuka palkansaaja ylipäätään äänestää kokoomusta?
...kaikki palkansaajat, jotka kannattavat työn tekemistä, eivätkä työn hedelmien jakamista lusmuilijoille? Kaikki muut puolueet tuntuvat nykyään olevan lähinnä sosiaalipummien asialla.
Kannatan tätä sairaspäivä-uudistusta.
sairausajan palkka on työmarkkinakysymys
halutessaan kuten ennenkin. Ihan varmasti sellaisia työnantajia on, jotka maksaisi.
Olen itse Kokoomuksen ehdokkaana ja tämä karenssikeskustelu on saanut aikalaisen sarven otsaani.
Mikäli tämä älyttömyys menee läpi, olen eri kerhossa seuraavissa vaaleissa.
eikä ole kaduttanut lainkaan. Kokoomus on tuhonnut itsensä tässä hallituksessa, täydellinen kataistrofihallitus. Ensin oli terijoki I ja nyt terijoki 2 hallitus. Suomen itsenäisen ajan surkeimmat hallitukset. Voi vaan kuvitella miltä tuntuu monesta vanhanlinjan kokoomuslaisista, jotka olivat sitä mieltä, että yrittäjyys on hyvinvoinnin tae ja sitä pitää tukea jne :) Teollisuus ajetaan alas, verot ihan tappiin miettimättä lainkaan, että tuleeko yhtän veroeuroa enemmän. Autoveron korotus on hyvä esimerkki, Jutta ja Jyrki nosti veroa ahenuspäissään kun haluttiin lisää veroeuroja. Viime viikolla verovaje oli vain 250 meuria eli koko homma meni ihan plörinäksi. Irtisanoin itseni jopa nuorkauppakamarista sen takia, että kokoomuslaisten kanssa en aio olla enää missään tekemisissä. Sain tarpeekseni.
Hep, täällä yksi!
hylkää Kokoomusta ikinä, takuuvarmasti ssavat ääneni näissäkin vaaleissa.
ÄÄNESTÄN EHDOTTOMASTI KOKOOMUSTA, KOSKA SE PISTÄÄ LUSMUT KYYKKYYN!
Jyrki on ällö
Jyri on ällö
Jan on ällö
Kimmo on ällö
...ällöjä kaikki, koko laulukuoro
"Työterveyslaitoksen tekemä tarkka seuranta kunta-alan kaikista sairaspäivistä ei tue väitettä rokulipäivistä.
– Jos ne olisivat huijausta, voisi kuvitella että ne asettuisivat esimerkiksi maanantaille. Sairaslomapäivien määrät kuitenkin nousevat loppuviikkoa kohden. Jos huijausta on, sen on hyvin vähäistä ja marginaalista, sanoo Työterveyslaitoksen apulaisylilääkäri Tuula Oksanen.
Lyhyiden poissaolojen vähentämiseksi täytyy kehittää työelämän laatua, työn mielekkyyttä ja työilmapiiriä, Oksanen uskoo. "
"Tutkimusaineistosta selviää myös, että kunta-alalla sairauspäivien pitkään jatkunut kasvu olisi taittunut. "
Te, jotka hoette tota lusmuilu-mantraa, niin oikeesti kerätkää rohkeutta ja menkää keskutelemaan tän työkaverin puutteelisesta työmoraalista henk.koht.. Tulee itsellene paljon parempi mieli, kun ei tarvitse kantaa kaunaa ja sen perusteella kannattaa uudistusta, joka voi vaikuttaa kansanterveyteen yleisemmällä tasolla. Eli get over it. Luultavasti nää lusmut kehtaa tehdä paljon pahempiakin asioita teidän selän takana, kun lintsata töistä. Mut kuuluvat marginaaliseen ryhmään kuitenkin, keskittykää omaan elämään.
Hep, täällä yksi!
kysyä.
Kokoomus on kuopattu jo viimeisimmän EU-tukipaketin kohdalla, kun kansan mitta täyttyi jo ensimmäisessä.
kun Katainen piti puoluekokouksessa tunteikkaan palopuheen ikuisen pakkoruotsin puolesta ja uhkasi erota, jos kokouksen osallistujat äänestävät pakkoruotsia vastaan.
Heräsi vaan ihmetys, että oliko tämä sittenkin RKP:n eikä kokoomuksen puoluekokous. Mutta kyllä se puhuja Katainen oli.
Hep, täällä yksi!
Ja siksi toiseksi, eipä parempaakaan vaihtoehtoa ole tarjolla.
Terv. Yrittäjän vaimo
Ei ne pienten yritysten etuja aja :) Eivät ole koskaan ajaneetkaan!
Olen äänestänyt Kokoomusta, mutta nyt riitti. Puolueessa määräävät normaali-ihmisten arjesta täysin vieraantuneet ökyrikkaat. Vastenmielestä ja edesvastuutonta.
Ikinä en kokoomusta oe äänestännyt ja en äänestä tulevaisuudessakaan.
Sairasloma juttu ei sinänsä kauheasti mua haittaa. Tosi harvoin töistä olen ollut pois. Ja yksi palkaton päivä silloin tällöin ei talouttani kaada.
Todennköisesti ei kovinkaan moni. Ikävä kyllä. Kookoomus on siitä mielenkiintoinen puolue,että sen pitäisi olla Suomen pienin puolue, sen verran suppean porukan etuja ajaa (huipputuloiset, suuryritykset). Jollain tasolla on onnistuttu luomaan imago "koko kansan" Kookoomuksesta jota jopa kaupan kassa äänestää.. Vaikka kyseinen puoluea pyrkii joka vuosi heikentämään palkansaajien etuja (vastuunkantoa..) ja työehtoja ja samaan aikaan pumppaa etuja suuryrityksille ja on tuhonnut Suomen julkisen terveydenhuollon. Kuvitteleeko Suomessa oleva keskiluokka olevansa jotain eliittiä veloissaan vai mikä juttu tämä Kokoomuksen äänestäminen on?
tosin olen hylännyt jo ajat sitten. tällä alalla (pk ryhmä,alle 3v), tällä palkalla joudun lopulta maksamaan palkastani varmaan takaisinpäin..... :( En ole ikinä lusmuillut töissäni enkä bluffannut omissa enkä lasten sairauksissa, siksi tuntuu äärettömän epäreilulta. Kipeänä en voi töihin mennä, sairastan usein, mutta se on ainoa "työsuhde-etu". JOS tämä toteutuisi niin katastrofi olisi valmis; joka sentti kun on tarpeen niin raahaudun oksennustaudissa töihin, olen sen jo päättänyt. :(
ÄÄNESTÄN SAIRAUSLOMIEN JA JYTKYN PUOLESTA, VIHERHIHHULEITA, KOMMAREITA JA KOKKAREITA VASTAAN. VIIKINKI TONY HALME SAA ÄÄNENI.