Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten "isketään" nörtti??

Vierailija
02.10.2012 |

Ihana, suloinen nuori mies joka ei käy missään, istuu kotonaan tietokoneensa kanssa, mutta on fiksu, ja kun nähdään niin keskustelut hänen kanssa saattavat venyä monen tunnin mittaisiksi, hänellä on fiksut ajatukset ja viihdyn hänen seurassaan. Mutta hän ei käy ikinä missään, ei varsinkaan nyt kun jäi työttömäksi. Ja siis tarkoitan että hän ei todellakaan käy MISSÄÄN, ei juurikaan poistu kotoaan ellei ole pakko.

Ja minä en ymmärrä tietokoneista paljoakaan, olen ulkoilmaihminen, ja muutenkin ihan erilainen kun hän. Ystäväpiiriini ei kuulu hänen kaltaisiaan ihmisiä ja myönnettäköön etten juurikaan ole arvostanut hänen kaltaisiaan ennen kun vahingossa törmäsin häneen pari kuukautta sitten ja hassujen yhteensattumien takia aloimme jutella. Löysin upean, kultaisen ja herkän ihmisen joka piiloutuu tietokonepeleihinsä, millä ihmeellä saan hänet houkuteltua "ulos kolostaan" vai onko tilanne ihan toivoton...?

En tiedä millä tavalla lähestyä, liian suora toiminta tuntuu joskus saavan hänet suorastaan säikähtämään, mutta toisinaan hän kuitenkin tulee itse kiinni minuun, eikä pahastu halailustakaan. Ikäeroa meillä ei mainittavasti ole mutta toki ero elämäntilanteissa on valtava. En usko hänellä olevan kauheasti kokemusta naisasioissa, en voi tietenkään tietää, mutta epäilen ettei ehkä ole... Ei hän minusta kuitenkaan homoltakaan vaikuta. Ei kai sitäkään kyllä voi varmaksi sanoa...? Olen myös kysynyt suoraan häiritsenkö häntä kun hakeudun seuraan, enkä kuulema häiritse.

Kertokaas nyt viisaat mammat mitä minun pitäisi tehdä?? On teistä jollakin varmaan nörttimies...?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siitä sitten pieni sysäys eteenpäin, ehkä vähän alkoholia ensin.

Vierailija
22/84 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että jotkut pitävät nörteistä ;) Olen nyt 29-vuotias (ex?)-nörttimies, joten valaisen vähän ajatuksiani. Olet suurella varmuudella oikeassa siinä, että nörtilläsi on vähän tai ei yhtään minkäänlaisia kokemuksia naisista. Sen vuoksi hän ei ole perillä siitä mitä hänen pitäisi tehdä, vaikka varmasti pitääkin sinusta kertomasi perusteella. Tilanne voi olla vähän koominenkin sen vuoksi, siitähän Rillit Huurussakin ammentaa (hyvä sarja!).

Sinun pitää valitettavasti tehdä tämän ihmissuhdetumpelon kanssa kaikki työt ja vääntää asiat rautalangasta. Nörtti tulkitsee flirttailevan silmien räpsyttelyn kuiviksi silmiksi; sinun täytyy sanoa, että pidät hänestä ja haluat käydä treffeillä. Mikä olisi sitten hyvä paikka ensitreffeille? No ehkä ei lenkkipolku, mutta Scifi-elokuvan katsominen voisi olla hyvä. Elokuvan aikana ei myöskään tarvitse osata seurustella, joten se voisi sopia ensikertalaiselle. Nuoreja ja köyhänä nörttinä latasin kiinnostavimmat elokuvat netistä ja katsoin koneelta usein jo ennen kuin ne tulivat elokuvateatteriin Suomessa.

Alkoholia hän ei välttämättä juurikaan käytä, se ei ole nörttiä. Minä en vieläkään juo yhtään, vaikka pari kertaa kännit olen ottanut joskus 18-20 -vuotiaana, kun eksyin baariin armeijaporukassa tai yliopiston ensimmäisen vuoden riennoissa. Sama juttu nörttikaverillani. Hän on edelleen tosinörtti ja ilman naista.

Hautauduin neljän seinän sisälle tietokoneiden maailmaan teinivuosista aina 25-vuotiaaksi asti. Sen jälkeen päätin osittain vaihtaa rakastamani nörtteilyn liikuntaan ja parisuhteen etsimiseen. Suhde löytyi kyllä nopeasti ja edelleen olen saman naisen kanssa, kohta naimisissa.

En ollut niin onnekas, että joku olisi AP:n tavoin lähtenyt varta vasten tällaista kokematonta ja harvoin ulos poistuvaa tavoittelemaan, vaikka en olekaan hassumman näköinen. Oikeastaan nyt muutaman vuoden kuntosalin, lenkkipolun ja pukeutumistyylin muutoksen jälkeen naiset ovat hyvinkin kiinnostuneita minusta, mutta omaani en vaihda. En enää muistuta nörttiä ulkoisesti ja olen muuttunut muutenkin "normaalimpaan" suuntaan ihan itsestään.

Kävin muuten tuon elämäntaparemontin alkuvaiheessa netistä ahkerasti lukemassa tietoa naisista ja seurustelusta, kun sitä ei ollut luonnostaan kertynyt. Aika hyvin sitä löytyikin, kun osasi etsiä ja aloin ymmärtämään naisista sellaisia asioita, joita joskus ihmettelin ;) Kävin myös naisten foorumeita lukemassa, oikeastaan sen vuoksi vielä nykyisinkin joskus vierailen tällaisilla sivuilla. En kyllä yhtään ihmettele etten aikaisemmin saanut kokemuksia naisista, koska en osannut tehdä aloitteita ja minuun törmäsi lähinnä vain koulussa/yliopistolla tai ruokakaupassa. (Pääaineena tietysti tietojenkäsittelytiede.)

Mutta onnea vaan yrityksillesi ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi: Älä koskaan kutsu ketään nörtiksi. Etenkään ketään, jonka kanssa haluat olla hyvää pataa.

Nörtti on loukkava sana. Tiedän kyllä, että nykypäivänä monikaan ei sillä mitään pahaa tarkoita, vaan ainoastaan viittaa ihmiseen, joka hallitsee tietokoneet ja tekniikan. 15 vuotta sitten sanalla oli kuitenkin negatiivinen kaiku, ja ainakin omaan päähäni ko. sana on juurtunut juurikin loukkaavana. Mitä nyt vähän nuoremmankin sukupolven tekniikan ihmelapsien mielipiteitä olen asiasta kuullut, niin hirveästi ei kuulemma tee mieli tarjota apuaan, jos sitä kysytään sävyyn "Hei nörtti, tuutko korjaan?".

Noin muuten voi olla ihan hyväkin, jos otat vähän ohjat käsiin. Mistään varsinaisesta aggresiivisuudesta välttämättä puhu, mutta poika voi olla jokseenkin epävarma ja ujo tekemään mitään isompia peliliikkeitä. Kunhan teet selväksi, että olet tosissaan hänen kanssaan ja että haluat olla juuri hänen kanssaan. Kukaan sosiaalisesti kömpelö ihminen ei halua mennä siihen vipuun, että pleijeri pyörittää ja sitten jättää. Varsinkin kun meillä sosiaalisesti lahjattomilla on usein oikeasti vaikeuksia tulkita ihmisten viestejä ja ymmärtää, milloin joku on tosissaan. Ole selkeä ja rehellinen.

Vierailija
24/84 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta armeijan käytyäni en enäää. Mutta jos jotain vihjeitä pitää antaa, tarjoa elämyksiä, että hän pääsee kammiostaan ulos. Pyydä hänet vaikka ensin (tyttö-) kaveriporukalla ulos jonnekin, pyydä hänet makutuomariksi kun menet vaateostoksille tai jotain vastaavaa. Silloin hän joutuu ottamaan kantaa asioihin joista hänellä on varmaan mielipide, mutta ei osaa sanoa suoraan. Sitten vähän vikittelet ja paijaat ja kehut häntä, kyllä se siitä. Musta oli ihanaa olla aikoinaan ekalla deitillä, juuri noin mulle kävi.

Vierailija
25/84 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla alkoi kellot soimaan kun kerroit kuinka erilaisia olette. Mies ei siitä tule muuttumaan, viihtyy jatkossakin virtuaalimaailmassaan. Se ei ole hänelle elämän korvike, vaan elämä itse. Mieti etukäteen haluatko olla se äiti, joka tulee pihalle lasten kanssa yksin kun muut ovat siellä perheinä viikonloppuisin. -Tai sukujuhlissa ja muissa tapahtumissa edustat aina yksin lasten kanssa. Minä tunsin olevani hyvinkin yksinäinen aikanaan samantapaisessa suhteessa, vaikka mies ei "nörtti" ollutkaan.

Ei ole mitään "näin isket nörtin"-ohjetta, koska jokainen nörtti on omanlaisensa persoona. Luulisin kuitenkin että jos mies sinusta kiinnostuu niin hoitaa sen iskemisen ihan itsekin.

Vierailija
26/84 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta armeijan käytyäni en enäää. Mutta jos jotain vihjeitä pitää antaa, tarjoa elämyksiä, että hän pääsee kammiostaan ulos. Pyydä hänet vaikka ensin (tyttö-) kaveriporukalla ulos jonnekin, pyydä hänet makutuomariksi kun menet vaateostoksille tai jotain vastaavaa. Silloin hän joutuu ottamaan kantaa asioihin joista hänellä on varmaan mielipide, mutta ei osaa sanoa suoraan. Sitten vähän vikittelet ja paijaat ja kehut häntä, kyllä se siitä. Musta oli ihanaa olla aikoinaan ekalla deitillä, juuri noin mulle kävi.

jos kyseessä aito elämäntapanörtti. Sinä kuulostat siltä ettet varsinainen nörtti ollutkaan vaan jotenkin vaan lukittunut nörttielämään, joka ei pohjimmiltaan sinulle sitten sitä oikeaa elämää ollutkaan, koska valitsit muuttua.

Monet meistä pohjimmiltaan nörteistä ei kauheasti haluta kammioistamme ulos vaan haluamme toisen nörtin (tai muun kammiossa viihtyjän) sinne kammioon seuraksi. Makutuomariksi vaateostoksille kuulostaa minulle suorastaan painajaiselta, juoksisin karkuun ja lujaa jos nainen semmoista ehdottaisi. Kuka sitä paitsi haluaa nörtin makutuomariksi, mehän ollaan tunnettuja huonosta pukeutumisestamme ;-)

Minuakin kyllä vähän epäilyttää tuo ap:n ja sen nörtin yhteensopivuus, kun ap jo nyt miettii miten muuttaisi sitä ihmistä. Itselläni ollut niin hyvä tuuri että minulle on löytynyt naispuolinen erakkomainen nörtti puolisoksi joten ei kukaan ole painostanut vähentämään pelaamista tai koodaamista tai muuta tietokonehommia.

Vierailija
27/84 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat haluta välttää tuon sanan sanomista hänen kuullen. Tosin ei se sana kaikkia "meitä" inhota. Jos haluat tehdä häneen vaikutuksen, joudut ensin osoittamaan hänelle että olet sopivan fiksu. Yksikään pelaaja ei pidä tyhmästä tai äänekkäästä naisesta. Hillitse energiasi. Tietokoneista sinun ei tarvitse tietääkään mitään. Riittää että olet halukas ehkä oppimaan jotain. Älä kuitenkaan tivaa oppia jos hän on sen oloinen että ei haluaisi juuri sillä hetkellä opettaa mitään. Opettaminen on rasittavaa, riippuen opetettavan lähtötasosta ja opettajan kärsivällisyydestä. Se osaaminen ja asioiden ymmärtäminen on tullut kuukausien ja vuosien saatossa, eikä niitä noin vaan siirretä eteenpäin ihmiselle. Toiset pitävät opettamisesta, toiset inhoavat sitä. Vältä parhaasi mukaan tietokoneesi saamista solmuun. Kukaan ei halua korjata toisten virheitä. Minun sympatian voittaa puolelleen sanomalla tyyliin "En tiedä mitä tein väärin kun kone meni rikki mutta haluaisin tietää." Parhaiten voit pilata välisi häneen jos hän kokee että olet pelkkä ilmainen korjaaja hänelle, ja että ikään kuin käytät häntä hyväksesi.

Sopivan itsevarma saa olla asiasta kuin asiasta, kunhan osaat perustella näkemyksesi. Aloitteentekijäkin on hyvä olla. Sopivan introvertti ihminen on helvetin epävarma tulkinnoistaan ihmisten suhteen, joten ystävällisyys ja seurallisuus tulkitaan varmuuden vuoksi ystävällisyydeksi ja seurahakuisuudeksi, minkään ihastumisen sijaan. Sun on selkeästi ja tarkasti ilmaistava tunteesi häntä kohtaan, niin että hänelle ei jää tulkinnan varaa. Kerro hänelle mikä sinut tekisi erityisen onnelliseksi. Naiset voivat olla vastenmielisen ennalta-arvaamattomia. Yksikin aiheeton purkaus sinulta niin hän saattaa kävellä pois eikä katso taaksepäin. Jos hän on silminnähden hämmentynyt käytöksestäsi tai sanomisistasi, älä pimitä tietoa häneltä jos hän nimenomaan kysyy miksi teit tai sanoit jotain. Sinun on osattava ilmaista itsesi, tätä ei voi painottaa liikaa.

Minuun tekisi suuren vaikutuksen jos nainen kertoisi suorittaneensa joskus esim. Windowsin/Linuxin asennuksen, sekä asennuksen jälkeiset rutiinitoimenpiteet (ajurien löytäminen ja asentaminen, muu henkilökohtainen hienosäätö). Se toisi helpotusta siten että ehkä tämä ihminen ei ole vaarallisen kömpelö tietokoneiden suhteen. Pitäisin myös tarinoista toisten ihmisten tietokonekömmähdyksistä, tai naiiveista uskomuksista. Mutta älä koskaan, KOSKAAN, yritä esittää että muka tiedät jostain jotain jos et oikeasti tiedä. Tietämättömyys on parasta ilmaista kysymällä. Yksi huvittavimpia ja säälittävimpiä juttuja on nähdä miten teknisesti tietämätön ihminen yrittää tehdä vaikutuksen osaamisellaan, vain koska yrittää hakea ihmiskontaktia. Tällöin sanastot ja termit menevät ristiin ja sen huomaa heti. Vähän kuin kuuntelisi lapsen selittävän miten hän korjasi moottoripyöränsä tuulilasinpyyhkimet tms. Kuka tahansa meistä voisi yhtä hyvin yrittää esittää lääkäriä lääkäriporukassa. Sillä tavalla vain nolaa itsensä ja asettaa vastapuolen kiusalliseen asemaan, jolloin valintana ovat vastentahtoinen myötäily, vaikeneminen, kevyt pilkka tai sitten väärinkäsitysten oikaisu. Mutta oikaisu on opettamista ja opettamisesta tulikin pari sanaa jo sanottua. Toki jotain viatonta huumoria voisi yrittää viljellä vitsinlohkaisun muodossa siinä tilanteessa vastaukseksi mutta tuollainen on perusintrovertille ns. out-of-the-box ajattelua, ja se viimeinen vaihtoehto jota ei välttämättä koskaan saavuteta.

Jos olet mieltynyt johonkin yhteiseen peliin, jaa tarinasi. Kerro miten suoriuduit mistäkin paniikkitilanteesta. Jaa loistavimmat tappiosi. Pelit ovat vähän kuin urheilumatseja, ikävä kyllä ilman fyysistä liikuntaa. Otteluhenki on silti läsnä vahvasti ja hektisiä tilanteita tulee vähän väliä. Entä luetko paljon? Ehkä teillä on yhteisiä lempparikirjoja tai -kirjailijoita. Kysymällä selviää.

Älä innostu liikaa. On aina olemassa riski että hän menettää kiinnostuksen sinuun vaikka teetkin kaiken oikein. Mutta jos olet lukenut kaiken tässä ketjussa tähän asti, olet etulyöntiasemassa.

terv. teknologia-addikti ja addiktipelaaja

Vierailija
28/84 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki mieheni olen iskenyt netissä.

Mutta jos sinä olet noin erilainen kuin tämä haavemiehesi, mahtaako teillä olla liian erilainen arki ja vapaa-aika sitten?

Vierailija
29/84 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ollut niin hyvä tuuri että minulle on löytynyt naispuolinen erakkomainen nörtti puolisoksi joten ei kukaan ole painostanut vähentämään pelaamista tai koodaamista tai muuta tietokonehommia.

Hyvä tuuri sinulla tosiaan. Harmi, että nörttinaisia on paljon vähemmän kuin miehiä. Minun piti luopua aika paljon noista omista jutuistani naisen saadakseni, mutta sain toki uusia "harrastuksia" tilalle. Välillä muistelen sitä vapautta uppoutua omiin juttuihin kaihoisasti, mutta kaikkea ei voi saada.

Tyypillinen nörtti ei tosiaan sovellu makutuomariksi. Huomasin eilen nörttituttuni kulkevan samassa kuluneessa tuulipuvun takissaan mikä oli päällä jo 10 vuotta sitten hänet tavatessani. Toisella nörttikaverillani on myös aina uskollisesti vanhat, mukavat ja täysin tyylittömät vaatteet. Niin oli minullakin ennen kuin naiseni talutti minut puoliväkisin vaateostoksille.

Olen ihan samaa mieltä tuosta nörtti-sanasta. Aikaisemmin sillä lähinnä haukuttiin, nykyään vähemmän. Inhosin sitä sanaa aikaisemmin mutta nykyään en pidä enää pahana. Joku toinen voi kyllä siitä edelleenkin loukkaantua.

Vierailija
30/84 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on mukavia nörttejä, jotka tykkäävät uppoutua omaan (virtuaali)todellisuuteensa, mutta kykenevät myös suhteellisen normaaliin sosiaaliseen elämään ja ihmissuhteisiin. Mutta valitettavasti voi myös olla, että miehen käsitys suhteista on hyvin ohut - parisuhteen pitäisi esim. olla täsmälleen sellainen kuin hänen omilla vanhemmillaan, ja jos ei ole ystäviä eikä aikaisempia naissuhteita, mies voi takertua mustasukkaisesti seurustelukumppaniinsa ja syyllistää tätä vilkkaammasta elämästä. Minä satuin kiinnostumaan nörttimiehestä, joka osoittautui juuri tuollaiseksi :/ Ja alkuperäiseen kysymykseen vastaus omalta kohdaltani on, että lähetin tekstarin ja pyysin oluelle jonkin tekosyyn varjolla.

Vierailija
31/84 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itsessäkin on reilusti samaa 'vikaa'. Viimeistään silloin jäin kiinni kun liityin bittikeskusteluihin miehen nörttikavereiden kanssa.

Opiskeluaikana oli tosi positiivinen juttu kun nämä nördet pariutuivat. Alkoivat kammata hiuksia, pukeutua paremmin ja keskustelutaidotkin kohenivat. Eli keskimäärin olisi ihan ympäristötekokin jos pariutuisitte.

Ärsyttävintä on kun mies heti syöksyy mun technical 'gadget'tien kimppuun ennen kuin itse olen ehtinyt saada niitä haltuuni. Nykyään osaan jo äijän kampata ennen kuin kaappaus on tapahtunut.

Samoin ollaan aika hupaisa näky kaupassa, meillä on ihan samat tavat shoppailla. Jos tarvitaan jotain, scoutataan kauppa todella nopeasti lävitse, ei todellakaan harrasteta kaupoissa lorvailua.

Vierailija
32/84 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hieno lähtökohta olisi se että se vastakkainen sukupolisi olisi edes jollain tasolla kiinnostunut siitä maailmasta jossa itse elän.

Olen hyvin pahoillani mutta ennemmin vietän oman lauantai iltani rauhassa pelaten jotain peliä jos vaihtoehtona on ryyppääminen jossain haisevassa ja äänekkäässä baarissa, joka on täynnä kännisiä idiootteeja tönimässä ja huutamassa.

Jos sinä et sitä pysty ymmärtämään niin on aika turha lähteä mitään suhdetta haaveilemaan.

Vierailija
33/84 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kotona nörtti, ei se paljon puhu. Istuu vaan nenä kiinni tietokoneessa, toki välillä saattaa tuijottaa televisiota.

Vierailija
34/84 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänet pitäisi saada ulos kolostaan?

Hänellä on siellä kolossa kiva olla. Mene sinäkin sinne :)

Tai sitten voit pyytää suoraan treffeille, ihan silleen normaalisti :)

Minua ainakin ärsyttää suunnattomasti kun tietyt 'hyväntahtoiset' ihmiset yrittävät saada minua ulos kolostani >:(

Luulevat että minulla on kurjaa itsekseni, vaikka asia on päinvastoin. Nautin yksinäisyydestä vaikka en täysi erakko olekaan.

Liialliset ihmiskontaktit vain kuluttavat energiani nopeasti nollaan. Se ei ole kivaa.

Vierailija
35/84 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman mieheni kanssa olimme samalla luokalla mutta suurin osa keskusteluista käytiin alkuvaiheessa tietokoneen välityksellä. Omaa miestäni ainakin hermostutti puhua kanssani kahden kesken, eikä varmaan olisi uskaltanut ikinä pyytää treffeille ilman meseä. Lisäksi tein hyvin selväksi, että tahtoisin olla enemmän kuin pelkkä kaveri. Kokemattomalle ei aina ole selvää haluaako toinen olla pelkkä kaveri vai enemmän, varsinkin, jos toinen on hyvin avoin ja halailee ihmisiä paljon.

Helpointa on pyytää mies treffeille ihan itse. Leffoissa toimii monet klassikkoelokuvat, Star warsit (muista katsoa oikeassa järjestyksessä), Lord of the rigs-trilogia... Oma mieheni on erityisen kiinnostunut toisesta maailman sodasta, joten katsomme paljon myös sota-aiheisia elokuvia. Sarjoista kovia voisi olla Game of thrones, Star trek, Big Bang theory mutta nämähän riippuvat aina siitä mistä mies on kiinnostunut.

Jos suhde ottaa tuulta alleen, niin totu kotona oloon. Varaudu siihen, että mies tulee nukkumaan "kohta" eli aamuyöstä. Varaudu siihen, että pelit menevät sinun edellesi, eikä niitä voi aina laittaa pauselle. Varaudu siihen, että uuden, odotetun pelin julkaisun jälkeen menee pari viikkoa / kuukausi ilman kunnon kontaktia mieheen. Sen jälkeen pelin uutuuden viehätys katoaa ja mies huomaa taas sinutkin. Voit valittaa noista seikoista mutta sinua ei tulla kuuntelemaan.

Vaikka koneelle omistautuminen on ikävää, niin saat kuitenkin näppäräsormisen miehen ;) joka on usein kotona. Tuntemani "nörtti"miehet ovat kaikki myös loistavia keskustelijoita, vaikka en aina pysykään perässä. He ovat usein myös kärsivällisiä (kunhan et keskeytä heidän pelaamistaan tai valita siitä) ja käyvät myös ulkona juhlimassa. Tosin heidän kanssaan mennään hifistelemään eri olutmerkkejä ja jätetään bilehilemestat vähemmälle.

Vierailija
36/84 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löyty tällainen miehen tekemä deitti-ilmoitus:

http://www.city.fi/deitti/129153/

Vierailija
37/84 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löyty tällainen miehen tekemä deitti-ilmoitus

"Dark elffien ei tarvitse vaivautua." xD

Perkeleen hyvä idea tuo ilmoitus. Kyllä se oikeanlaiseen naiseen vetoaa.

Vierailija
38/84 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet nördin leffaan, ei liian suosittu, että vähän väkeä, takariville tms missä ei muita, ja sitten pidät kädestä ja hyväilet tilanteen vaatimalla tavalla miestä ja jopa erogeeniä alueita. Viimeisenä keinona jos ei muuten reagoi niin käsi haaroväliin ja loput saat päättää itse.

Vierailija
39/84 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten olennaisin kysymys lienee, onko kyseinen nörtti sellainen naisenkipeä pervo, kuten osa Rillit huurussa -nörteistä, vai onko hän älykkö joka toivoo hyvää keskusteluseuraa.

ja PS. Minusta olet kyllä jo iskenyt tämän nörtin, mikäli vietätte aikaa yhdessä ja halailette yms.

Tapasimme siis työpaikalla, aivan erilaiset työtehtävät, ihan eri ala sinällään, mutta sillä tavalla että kuitenkin törmäsimme toisiimme päivittäin ja jäimme aina juttelemaan, muutaman kerran työpäivän jälkeen myös vapaa-ajalla jopa tuntikausiksi kerrallaan... Mutta sitten hänen työt loppuivat ja en ole nähnyt häntä sen jälkeen kun kerran, sattumalta. No okei, siitä on vasta viikko mutta silti...

Tämä nörtti ei kyllä taida olla mikään naisenkipeä pervo, eiköhän se olisi tullut esiin jo jossain vaiheessa, ja ei kai minun silloin tarvitsisi miettiä miten saan hänet ulos talostaan... En tosin ole katsonut tuota Rillit huurussa-sarjaa, ja en muutenkaan tiedä nörttien sielunelämästä paljoakaan, mutta minun mielestäni hän vaikuttaa tosi fiksulta tyypiltä ja on hyvää keskusteluseuraa. Kaipaan muuten ihan vaan sitäkin hänessä, meidän keskusteluja.

AP

Vierailija
40/84 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspergerin syndrooman tunnusmerkkien esiintyvyys ja voimakkuus ovat tapauskohtaisia. Etenkin laadulliset ja usein myös määrälliset poikkeavuudet sosiaalisessa vuorovaikutuksessa ja ei-kielellisessä viestinnässä ovat ominaisia aspergereille[2]. Tavallista on myös intensiivinen uppoaminen yhteen tai muutamaan erityiskiinnostuksen kohteeseen. Lisäksi aspergereilla saattaa ilmetä lapsuudessa tarvetta siihen, että päivittäiset rutiinit viedään läpi aina samalla tavalla. Joillain aspergereilla esiintyy myös tarvetta niin sanottuun stimmailuun (engl. stimming). Stimmit ovat autistisille henkilöille tyypillisiä tunneilmaisun muotoja, kuten esimerkiksi käsien räpyttely.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi