Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut 12kg eikä tunnu miltään.

Vierailija
02.10.2012 |

Aloituspaino oli 97kg, nyt paino 85kg. Aloitin elämäntaparempan heinäkuussa. En näe peilistä muutosta ja omituista kyllä en oikein vaatteissakaan (ehkä parissa takissa joo). Ei tunnu kevyemmältä eikä paremmalta. Tavoitepaino on 65kg, johon on vielä matkaa mutta luulisi että olisi jotenkin superhyvä fiilis jo tästä pudotuksesta ja peiliin olisi kiva katsella. Miksi näin ei ole? jotkut tutut joita näen harvoin ovat kyllä tavatessamme maininneet että "jestas kun sä oot laihtunu" jne, mutta itse en sitä näe.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se laihdutus ei ole sinulle niin tärkeä onnen tekijä kun luulit. Älä nyt kuitenkaan lannistu vaan jatka laihduttamista, ja keksi itsellesi jotain muuta josta saat kiksejä. Jos peiliin katsominen ei niitä tuo, lähde liikkumaan tai tee jotain muuta mikä on helpottunut, kun kiloja tippuu.

Vierailija
2/3 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut 8kg (84=>76) kesän jälkeen ja kukaan muu kuin äiti ja mies ei ole kommentoinut asiaa mitenkään. Housuista tuon pudotuksen kyllä huomaa, sillä kaikki housut putoaa jalasta. Itselläni on kyllä selvästi helpompi olo, kun kädet ei enää hankaa jenkkakahvoihin kävellessä ja tuntuu mahtavalta, kun mahdun sellaisiin vaatteisiin, jotka olen jemmannut kaapin perälle odottamaan kevyempiä aikoja :)

Tsemppiä! Mä luulen, että sullakin olo paranee, kun vielä muutaman kilon pudotat - tosi hienostihan sä olet jo saanut painoa pois!!! Hyvä sinä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miksei olo nyt olekaan kevyt, vaikka kymmenen kiloa laihduitkin? No siksi urpo apina, että olet edelleenkin aivan helvetin läski! Tule sitten kertomaan miltä tuntuu, kun on painoa se 65 tai alle, ja jos pituutta on alle 170 niin tietenkin pain sinne 50-60 kiloon max.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän