En mene töihin vaikka maksettais
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö, te kotona muitten varoilla loisijat: teillä on ihan helvetin huono elämä.
Minun ja kissani elämä on juhlavaa tttuella. Usko pois. Kun on luova tyyppi niin tuo tuki riittää mainiosti. Syödään terveellisesti eikä nähdä nälkää. Voin harrastaakin mukavasti. Ainoa ero työelämässä ollessani on se etten voi harrastaa enää ratsastusta ohjatusti. Mutta onneksi on ystävän heppa jota ratsastan ja hoidan hänen poissaollessaan!
Stressitöntä ja kivaa!
Että ei stressaa se, että tuet voi pudota koska tahansa poliittisilla päätöksillä, eläkettäkään ei kerry, niin saattaapi olla ettei sitten olekaan niin kivaa kuin kuvittelit
Jälleen tein tämän uudenvuodenlupauksen itselleni ja jälleen se myös pitää.
Työelämä on hullujen homma! Mennyt niin mauttomaksi ja vaaralliseksi. En halu sairastua krooniseen stressiin vaa koska työpaikalla on kusipäitä ihan henkilöstössä tai asiakkaissa.
Joo kiitos vaan 70 - luvun metodeilla johtavien osastonhoitajien. Tämä hoitaja ei enää jousta jousta jousta ja kehitä kehitä kehitä..
Ihan sama tuleeko eläkettä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö, te kotona muitten varoilla loisijat: teillä on ihan helvetin huono elämä.
mitähän säkin meidän elämästä tiedät idiootti
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin söpö. Tässä taas joku moralisti määrittelee muiden elämänlaadun. Sovitaanko niin, että elämänlaatu on subjektinen kokemus, tuskin sitä kukaan toisen puolesta voi määritellä.
No älä mene. Mä laitoin palkkarahani töihin ja nykyisin tienaan rahaa nukkuessanikin.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas menisin vaikka ei maksettais mitään! Oon niin kyllästynyt tähän elämään, oon ollut aina pelkkä opiskelija, tunnen itseni ihan luuseriksi.
No sinä et ole luuseri mutta ap aivan varmasti on. Tsemp.
Jos 9€/vrk maksetaan, niin ei siitä mitään käteen jää.
Perskokkareiden vihaketju työttömistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos 9€/vrk maksetaan, niin ei siitä mitään käteen jää.
1. Siitä jää käteen peruspäiväraha + 45 €/ viikko.
2. Työkokeiluun tms. ei lain mukaan saa ottaa täysin työkykyistä. Se on vajaakuntoiselle tarkoitettu kuntouttava palvelu. Jos sinut ollaan täysin työkykyisenä määräämässä tuohon, vaadi päästä työttömän terveystarkastukseen.
Ap sanoo, ettei menisi töihin vaikka maksettaisiin. Tyhmä! Siitähän hänelle maksetaan kaiken aikaa, kun ei mene töihin. Mitä lie tt-tukea, asumistukea, työttömyysavustusta yms. Tuskin noin tyhmää kukaan töihin huolisikaan. Jatka vaan luuseri!
Ns työttömyys on ihan parasta, oon virallisesti työtön mutta teen pimeitä hommia silloin kun huvittaa. Rahaa on ja harrastan autoja, moottoripyöriä ja matkustelua. Nuo pimeet hommat on senverta arvokkaita et ei kannata verokarhulle rahoja antaa.
Vierailija kirjoitti:
Ns työttömyys on ihan parasta, oon virallisesti työtön mutta teen pimeitä hommia silloin kun huvittaa. Rahaa on ja harrastan autoja, moottoripyöriä ja matkustelua. Nuo pimeet hommat on senverta arvokkaita et ei kannata verokarhulle rahoja antaa.[/quote
Toivottavasti joku käräyttää sut! :)
Vierailija kirjoitti:
Siis sehän siinä yleensä on ideana, että työstä maksetaan.
ansiosidonnainen oli suurempi kuin nykyinen palkkaja kun (soviteltavaakaan ei myönnetty, niin tavallaan maksan töissä käymisestä
Menisin töihin, jos mun ehdot täyttyisivät:
Sisätyö, vaihteleva eli ei pelkkää istumista, mutta ei liian raskasta fyysistäkään, 6 h työaika, työt klo 9-20 välissä, työmatka enintään 15 km suuntaansa, ruoka ja kahvitauot ja WC-käynnit ja pikku taukojumpat tietty erikseen jos tarvis, palkka bruttona minimissään 1800 €, määräaikainen väh. 6 kk tai sitten vaki, en oo siitä kyllä varma haluisinko.
Mutta eipä oo tarjolla, joten ihan mielelläni olen vapaa, kun tileillä on rahaa eikä oo mitään pakottavaa tarvetta hakeutua mihin tahansa hommaan.
Joten orjuuttavat työnantajat , turha odotella töihin.
En mene minäkään. Mulla on terveysrajoitteita niin en koskaan pääse töihin missä saisi 2000e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja, menepä katsomaan, paljonko eläkekertymäsi on tällä hetkellä.
Mitä väliä sillä on kun ei eläkkeelle ikinä tule pääsemään? Vituttaahan se käydä töissä ja kuulla puhetta jostain eläkkeistä mistä minä en tule ikinä saamaan yhtään mitään.
Kyllä mullekin yritettiin syöttää tuota ”sun eläke jää,pieneksi” -mantraa, aivan kuin se olisi joiltain muilta pois, teeskentelivät huolestumista, kun tosiasiallisesti olivat kateellisia, kun tein kaiken toisin työelämässä kuin hissukat järjestelmän orjat.
Sanoo orja.